arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۶۴۸۶
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۰ - ۰۵ آذر ۱۳۹۹

واکنش فرمانده کل سپاه به زمزمه های احتمال حمله آمریکا به ایران: جنگ نظامی از گزینه های دشمن خارج شده

سرلشکر سلامی گفت: ما تا آخر ماجرا که غروب مطلق دشمنان ماست ایستاده‌ایم و به پیروزی ایمان داریم و آن را تعقیب خواهیم کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 سرلشکر سلامی گفت: ما تا آخر ماجرا که غروب مطلق دشمنان ماست ایستاده‌ایم و به پیروزی ایمان داریم و آن را تعقیب خواهیم کرد.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز چهارشنبه در پیامی به مناسبت سالروز تشکیل سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: ما همه در کنار و در میان مردم هستیم و به امر رهبرمان بدون منت به آن‌ها خدمت می‌کنیم و این رسم و مرام بسیجی‌هاست.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: شرف، کرامت، جوانمردی، غیرت، ایثار، محبت و جمال بسیج امروز ماست. هم جلال الهی دارند و در مقابل دشمن شوکت الهی دارند، در مقابل مستکبران عظمت الهی دارند. در مقابل ستمکاران، قلب‌هایشان به ذکر الهی آرام است.

سلامی تصریح کرد: آن‌ها از هیچ دشمنی نمی‌ترسند و در عین حال جمال رحمت و محبت هستند. زینت‌یافته به پاکی و طهارتند، اهل ایثارند و این رخساره معنوی بسیج ماست. دشمن از اینکه به فیزیک نظام ما ضربه بزند ناامید و مایوس است و (اعراض) کرده است.

وی خاطرنشان کرد: جنگ نظامی از گزینه‌های دشمن خارج شده و این‌ها واقعیت است. دشمن روح معنابخش نظام ما، مردم و دین مردم فرهنگ، معیشت و سلامت ما را هدف قرار داده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: بسیج در عرصه ایستاده است تا از این ارزش‌های والای ملت تحت فرمان رهبر دفاع کند و این دفاع امروز برجسته‌ترین فراز تاریخ مقاومت ماست که در جریان است.

سلامی تاکید کرد: ما تا انتها ایستاده‌ایم و انتهای این ایستادگی زوال کامل دشمنی است که امروز می‌بینیم غروب را تجربه می‌کند و خورشید درخشان انقلاب ما در مرکز آسمان افتخار این ملت ایستاده است و نورافشانی می‌کند.

وی افزود: لباس جهاد از تن ما بیرون نخواهد آمد، جهاد بر اندام جوانان ما زینت یافته است. جوانان بسیجی ما مروجان سعادت جامعه و مجاهدانی هستند که از حیثیت این ملت دفاع می‌کنند و ما تا آخر این ماجرا که غروب مطلق دشمنان ماست ایستاده‌ایم و به پیروزی ایمان داریم و آن را تعقیب خواهیم کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: قرار گرفتن در این طریق درخشان و نورانی بر بسیجیان مبارک باد. به اذن خدای متعال سربلند باشید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان