arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۶۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۲۳ - ۰۶ آذر ۱۳۹۹
رییس سازمان اداری و استخدامی کشور خبر داد؛

ادارات در هفته دوم آذر ۹۹ تعطیل شدند

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور  از تعطیلی هفته بعد ادارات خبر داد. وی در این باره گفت: اصل بر این است که هفته بعد ادارات تعطیل هستند مگر آن عده ای که حضورشان با تشخیص بالاترین مقام دستگاه ضروری تشخیص داده شود. این تصمیمی است که در جلسه دولت، رئیس جمهور ابلاغ کردند و من اولا از همه همکاران خودم در دولت و دستگاه های اجرایی درخواست می کنم این دستور آقای رئیس جمهور را به صورت جدی عملی کنند
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور  از تعطیلی هفته بعد ادارات خبر داد

به گزارش انتخاب، جمشید انصاری، رییس سازمان اداری و استخدامی کشور  در این باره گفت: اصل بر این است که هفته بعد ادارات تعطیل هستند مگر آن عده ای که حضورشان با تشخیص بالاترین مقام دستگاه ضروری تشخیص داده شود .

وی افزود: این تصمیمی است که در جلسه دولت، رئیس جمهور ابلاغ کردند و من اولا از همه همکاران خودم در دولت و دستگاه های اجرایی در خواست می کنم این دستور آقای رئیس جمهور را به صورت جدی عملی کنند و مردم هم درخواست دارم اگر کاری در ادارات این را یک یا دو هفته عقب بیندازند

او در ادامه گفت: حتما ادارات اجرای به موقع کار مردم را در دستور کار قرار خواهند داد. مردم بخاطر سلامتی خودشان و کمک به قطع شدن زنجیره شیوع از مراجعه به ادارات خودداری کنند.

وی گفت: در مورد انتخاب کسانی که باید سر کار حاضر شوند، این مرتبط با نوع شغل افراد است مثلا بخشی از شهرداری، خدمات شهری را ارائه می دهد، بخشی از شهرداری پروانه ساختمانی صادر می کند و نظارت بر ساختمان انجام می دهد، این بخش می تواند کلا تعطیل شود ولی آن بخشی که خدمات شهری را ارائه می دهد و مردم در این شرایط نیازمند این خدمات شهری هستند که بهداشت عمومی حفظ شود، کارکنان این بخش در محل کار خود حاضر می شوند. در واقع شرایط هر دستگاه مشخص می کند. مثلا فرض کنید شرکت گاز، حتما کارکنان بخش سوانح سر کار حاضر می شوند و قسمت های اداری آن ها هیچ ضرورتی ندارد که حضور داشته باشند. آنجایی که می خواهند قطعی گاز مردم را رسیدگی کنند، وصل کنند تا برای مردم مشکلی پیش نیاید.

وی خاطر نشان کرد: تشخیص اینکه چه بخش هایی در هر دستگاه باید حاضر شوند با مقامات مرتبط و بالاترین مقام آن دستگاه است.

نظرات بینندگان