arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۶۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۰۹ - ۰۷ آذر ۱۳۹۹

وصیت مارادونا: مجسمه‌ای از من نسازید / بدنم را مومیایی کنید

دیه‌گو مارادونا ۴۵ روز قبل در یک دفتر اسناد رسمی وصیت کرد که بدنش پس از مرگ مومیایی شود و اکنون این سند در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اسطوره فقید فوتبال آرژانتین وصیت کرده بود که بدنش را مومیایی کنند.

به گزارش تسنیم و به نقل از سایت Infobae، دیه‌گو مارادونا 45 روز قبل در یک دفتر اسناد رسمی وصیت کرد که بدنش پس از مرگ مومیایی شود و اکنون این سند در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش؛ در وصیت رسمی مارادونا آمده است: من، دیه‌گو مارادونا می‌خواهم در سلامت جسمانی و عقلی ابراز کنم که جسدم پس از مرگ مومیایی شود. من مجسمه‌ای نمی‌خواهم و آنها را دوست ندارم. بیشتر مجسمه‌های افرادی را که ساخته‌اند هیچ شباهتی به آنها ندارند.

همچنین ایرنا در این زمینه نوشت: این وصیت هنگامی گفته شد که مارادونا در یک نشست و گفت و گوی غیر رسمی در روزهای قرنطینه به دلیل شیوع ویروس کرونا با نزدیکان و وکیل خود صحبت می‌کرد. وقتی که در این جلسه موضوع ساخت مجسمه برای ادای احترام به ورزشکاران بزرگ مطرح شد، مارادونا گفت: من مجسمه‌ای نمی‌خواهم. آن‌ها را دوست ندارم زیرا گاهی اوقات آن‌ها شبیه به شخص نیستند. من دوست دارم روزی که می‌میرم، مردم مرا ببینند و به من سلام کنند.

وکیل او نیز در جواب مارادونا، عنوان کرد که برای این کار باید تو را مومیایی کنیم و این اسطوره فقید هم در جواب اعلام کرد که پس من می‌خواهم بعد از مرگ مومیایی شوم. بنابراین مارادونا در نوشته‌ای که زیر آن را امضا کرده بود، وصیت کرده بود که طبق اراده خود می‌خواهد که جسدش مومیایی شده و مجسمه‌ای از او ساخته نشود.

نظرات بینندگان