arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۶۷۹۴
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۰ - ۰۷ آذر ۱۳۹۹

وضعیت جاده‌ها و راه ها، امروز ۷ آذر ۹۹ / برف و باران در جاده‌های ۱۸ استان

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای ۱۸ استان کشور خبر داد. وی با بیان اینکه تردد در تمامی جاده‌های کشور به شکل آرام و روان در حال انجام است، گفت: هفت محور شمشک - دیزین، اولنگ - شاهرود، سی سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان، سروآباد - پاوه، وازک - بلده و پونل - خلخال نیز تا اطلاع بعدی دارای انسداد فصلی هستند و تردد از آنها انجام نمی‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای ۱۸ استان کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت و گو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور، گفت: گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور در سراسر کشور حاکی از آن است که در حال حاضر در برخی از محورهای استان های کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل ، زنجان، قزوین، البرز، مازندران، تهران، فارس، لرستان و چهارمحال و بختیاری بارش برف و باران گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: همچنین در برخی از محورهای استان های بوشهر، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، گیلان و مرکزی نیز بارش باران گزارش شده است.

شیرانی در همین خصوص به رانندگان توصیه کرد که حتما در شرایط بارندگی با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی مناسب رانندگی کنند. همچنین تجهیزات مربوط به فصل سرما و زمستان نظیر زنجیر چرخ و ... را نیز به همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه تردد در تمامی جاده‌های کشور به شکل آرام و روان در حال انجام است، گفت: هفت محور شمشک - دیزین، اولنگ - شاهرود، سی سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان، سروآباد - پاوه، وازک - بلده و پونل - خلخال نیز تا اطلاع بعدی دارای انسداد فصلی هستند و تردد از آنها انجام نمی‌شود.

نظرات بینندگان