arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۶۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۹ - ۰۷ آذر ۱۳۹۹

پیام تسلیت وزیر امور خارجه در پی ترور دانشمند هسته ای / ظریف: نشانه‌های جدی از نقش اسرائیل در ترور شهید فخری زاده وجود دارد

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دقایقی قبل با صدور بیانیه ای اقدام تروریستی و کوردلانه ترور شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران توسط تروریست ها را به شدت محکوم کرد. وزیر امور خارجه کشورمان شهادت این دانشمند برجسته و مدیر موفق را به فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت خامنه ای مقام معظم رهبری، مردم عزیز کشورمان، همکاران ایشان در وزارت دفاع و خصوصا خانواده گرامی این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت گفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر امور خارجه ایران در بیانیه ای اقدام تروریستی و کوردلانه ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند برجسته کشور را به شدت محکوم کرد.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دقایقی قبل با صدور بیانیه ای اقدام تروریستی و کوردلانه ترور شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران توسط تروریست ها را به شدت محکوم کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان شهادت این دانشمند برجسته و مدیر موفق را به فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت خامنه ای مقام معظم رهبری، مردم عزیز کشورمان، همکاران ایشان در وزارت دفاع و خصوصا خانواده گرامی این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت گفت.

وزیر امور خارجه در توئیتی نوشت: تروریست‌ها امروز یک دانشمند برجسته ایرانی را به قتل رساندند. این عمل بزدلانه - با نشانه‌های آشکار از دخالت اسرائیل در آن - جنگ طلبی ناامیدانه‌ی عاملان این امر را نشان می‌دهد. ایران از جامعه بین المللی - و به ویژه اتحادیه اروپا - میخواهد كه به استاندارد دوگانه‌‌ی شرم آور خود پایان دهند و این عمل تروریستی دولتی را محكوم كنند.

پیش از این وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در در بیانیه‌ای اعلام کرد: بعدازظهر امروز (جمعه) عناصر تروریست مسلح خودرو حامل محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند. در جریان درگیری تیم حفاظت ایشان با تروریست ها آقای محسن فخری زاده به شدت مجروح شد و به بیمارستان منتقل شد.متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیاء ایشان موفق نبود و دقایقی قبل این مدیر خدوم و دانشمند پس از سال ها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

منبع: فارس

نظرات بینندگان