arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۶۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۲۰ - ۰۷ آذر ۱۳۹۹
در پیامی به امیر حاتمی به مناسبت شهادت محسن فخری‌زاده؛

صالحی: خون شهید فخری‌زاده موجب برکات و تقویت بیش از پیش ایران اسلامی خواهد شد

علی اکبر صالحی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در پی شهادت محسن فخری زاده، رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع پیام تبریک و تسلیتی به امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صادر کرد. در این پیام آمده است: اینجانب بدین وسیله این ضایعه دردناک را به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران، مجموعه وزارت دفاع، نیروهای مسلح و خانواده آن شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض کرده و اطمینان دارم خون آن شهید که از مدیران و دانشمندان نخبه و متعهد صنعت دفاعی کشور بود، موجب برکات و تقویت بیش از پیش ایران اسلامی خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

علی اکبر صالحی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در پی شهادت محسن فخری زاده، رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع پیام تبریک و تسلیتی به امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صادر کرد.

به گزارش ایسنا، متن این پیام به شرح زیر ماست:

برادر ارجمند، جناب امیر حاتمی

وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

خبر ترور ناجوانمردانه برادر خدوم، شهید دکتر محسن فخری زاده، رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع که سال های طولانی از عمر پربرکت خویش را صرف مجاهدت و ارتقاء توان دفاعی کشور نمود، موجب تأسف و تأثر عمیق گردید.

اینجانب بدین وسیله این ضایعه دردناک را به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران، مجموعه وزارت دفاع، نیروهای مسلح و خانواده آن شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض کرده و اطمینان دارم خون آن شهید که از مدیران و دانشمندان نخبه و متعهد صنعت دفاعی کشور بود، موجب برکات و تقویت بیش از پیش ایران اسلامی خواهد شد.

و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ.

علی اکبر صالحی

معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی

نظرات بینندگان