arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۶۹۲۹
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۰۸ - ۰۸ آذر ۱۳۹۹

آپارتمان های ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ متری به قیمت ۶۰۰ میلیارد تومان در تهران

آنچه می‌خوانید ویژگی‌های یک مجموعه مسکونی است که در شمال تهران و در زمینی به مساحت ۶۱۰۰ مترمربع و با زیربنای کل ۷۰۰۰۰ مترمربع در حال احداث است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه می‌خوانید ویژگی‌های یک مجموعه مسکونی است که در شمال تهران و در زمینی به مساحت ۶۱۰۰ مترمربع و با زیربنای کل ۷۰۰۰۰ مترمربع در حال احداث است.

در آگهی تبلیغ این مجموعه آمده است:
«این مجتمع در ۳۱ طبقه (۲۵ طبقه مسکونی روی همکف و ۵ طبقه زیرزمین) شامل ۶۰ واحد آپارتمان مسکونی (۴۵۰ و ۵۵۰ و ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ مترمربع) و دارای ۴۶۰ واحد پارکینگ می‌باشد. واحد‌های این طبقات دارای آسانسور مجزا با ۴۰۰ متر باغ چهارفصل هستند. این واحد‌ها دارای امکاناتی مثل استخر، سالن جیم، سالن اسپا و اتاق بیلیارد اختصاصی هستند و هریک از واحد‌های این طبقات ۱۰ پارکینگ اختصاصی دارند. در طبقه ۱۱ و ۱۲ (مشاعات میانی) علاوه بر مجموعه استخر، سونا و جکوزی می‌توانید از تراس آفتاب لذت ببرید. همچنین می‌توانید از سالن بدن‌سازی و سالن ورزش‌های هوازی مجزا شامل تی‌آرایکس، یوگا و اسپا و سالن تخصصی ماساژ و فضای آب‌درمانی مجموعه استفاده کنید. در ارتفاع ۱۲۵ متری روف‌گاردن دارای یک باغ به همراه آبشار و جاده سلامتی و هلی‌پد برای رفت و آمد به برج از طریق هلیکوپتر و سالن سینمای روباز است.

لابی این مجموعه، به متراژ ۱۶۰۰ متر با ارتفاع ۱۲ متر طراحی شده و دارای امکاناتی از قبیل کافی‌شاپ، سالن سینما و سالن‌های بازی شامل سالن بیلیارد، بولینگ و گیم‌نت است. علاوه بر پارکینگ‌های اختصاصی، این برج شامل ۶۰ عدد پارکینگ مهمان و ۴۰ عدد محل پارک موتور و دوچرخه + Valet برای پارک توسط کارکنان برج می‌باشد.

در این مجموعه، خدمات هتلینگ به‌صورت ۲۴ ساعته ارائه می‌شود. این محل مجهز به کارواش و لاندری اختصاصی است. برای انتقال اسباب و اثاثیه بزرگ و تعویض درختان تراس (شامل گارانتی) دیگر نیازی به جرثقیل نیست. قیمت، از متری ۱۸۰ میلیون تا ۲۸۰ میلیون تومان است. ضمناً طبقه آخر فروخته شده است.»

با یک محاسبه ساده می‌توان فهمید کسی که طبقه آخر را خریده، حدود ۶۰۰ میلیارد تومان برای آن پول داده است. این شخص چقدر باید پول داشته باشد که فقط برای یک واحد مسکونی خود چنین مبلغی بپردازد؟

نظرات بینندگان