arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۶۹۸۴
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۲ - ۰۸ آذر ۱۳۹۹

قیمت طلا و سکه، امروز ۸ آذر ۹۹

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک‌میلیون و ۵۷ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک‌میلیون و ۵۷ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان است.

به گزارش تسنیم، هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک‌میلیون و ۵۷ هزار تومان، قیمت دلار ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۴ میلیون تومان و سکه گرمی ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۱۸ عیار در هر گرم هم یک‌میلیون و ۵۷ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴ عیار در هر گرم یک‌میلیون ۳۹۴ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

گفتنی است، قیمت طلا، سکه و ارز در بازار طی روز‌های نخست ابتدای هفته جاری نسبت به روز‌های قبل با افزایش همراه شده‌اند که یکی از دلایل اصلی اعمال تحریم‌های مجدد برخی بانک‌های ایرانی است، جو روانی حاکم در بازار ارز موجب شده تا بار دیگر نوسانات شدید قیمتی در بازار بوجود آید و دلار نیز از سد قیمتی ۳۰ هزار تومان عبور کند.

نظرات بینندگان