arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۷۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۳ - ۰۸ آذر ۱۳۹۹

آتش به «هامون» افتاد

هادی حجازی‌فر، کارگردان و بازیگر تئاتر و سینما همچنین مدیر تماشاخانه خصوصی هامون از آتش‌سوزی در این تماشاخانه خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هادی حجازی‌فر، کارگردان و بازیگر تئاتر و سینما همچنین مدیر تماشاخانه خصوصی هامون از آتش‌سوزی در این تماشاخانه خبر داد.

هادی حجازی فر در صفحه خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام با انتشار تصاویری علت این حادثه را آتش سوزی در ساختمان کنار تماشاخانه اعلام کرد و نوشت: آتشی که می توانست بدتر باشد.

وی با اشاره به محقق نشدن کمک مدیران فرهنگی به تئاتر در دوره کرونا، اعلام کرد تماشاخانه هامون با همه سختی‌ها به کار خود ادامه می‌دهد.

حجازی فر با انتشار تصویری از آتش نشانی که برای خاموش کردن آتش به سرعت خود را به محل حادثه رسانده بودند از آنان تشکر کرد و نوشت اگر سرعت عمل این دوستان نبود فاجعه کامل می‌شد.

 

به گزارش ایرنا، تماشاخانه هامون که پیش تر با عنوان باران، از پیشگامان تئاتر خصوصی کشور شناخته می‌شد، در اردیبهشت ۹۸، با مدیریت جدید هادی حجازی‌فر، بازیگر سینما و کارگردان تئاتر، دانش‌آموخته بازیگری و کارگردانی تئاتر در مقطع کارشناسی ارشد و در شکل و شمایلی جدید کار خود را آغاز کرد.

هادی حجازی فر که بعد از مدت طولانی فعالیت در تئاتر حرفه‌ای و عروسکی کار خود را در سینما با بازی در نقش جاویدالاثر هادی متوسلیان در فیلم تحسین‌شده ایستاده در غبار (محمدحسین مهدویان، ۱۳۹۳) آغاز کرد با بازی در فیلم هایی مانند لاتاری (محمدحسین مهدویان، ۱۳۹۶)، دارکوب (بهروز شعیبی، ۱۳۹۶) و ماجرای نیمروز (محمدحسین مهدویان، ۱۳۹۵) به چهره ای مشهور در سینمای ایران تبدیل شد. این بازیگر سابقه کارگردانی نمایش‌هایی چون ملاقات با بانوی سالخورده، رومئو و ژولیت، جایی دیگر و پرزنت را دارد.

مجموعه نمایشی هامون، در خیابان فلسطین، پائین تر از خیابان انقلاب با ظرفیت ۱۴۰ تماشاگر واقع است.

نظرات بینندگان