arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۷۰۹۰
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۲۱ - ۰۸ آذر ۱۳۹۹

ادعای وزیر اسرائیلی: هیچ سرنخی ازعاملان ترور دانشمند ایرانی در اختیار ندارم

به دنبال شهادت «محسن فخری زاده»، دانشمند هسته‌ای و دفاعی ایران در یک عملیات تروریستی در روز جمعه، یک وزیر اسرائیلی شنبه شب به وقت تهران مدعی شد که هیچ نشانی از عاملان این حادثه در اختیار ندارد.، «زاخی هانگبی» وزیر شهرک سازی اسرائیل و از نزدیکان به «بنیامین نتانیاهو» در مصاحبه با یک شبکه اسرائیلی گفت:«سرنخی از اینکه چه کسی این کار را مرتکب شد، ندارم. این بدین خاطر نیست که موظفم در این زمینه صحبتی نکنم. من، واقعا سرنخی ندارم.»
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر شهرک سازی رژیم صهیونیستی مدعی شد که هیچ سرنخی ازعاملان ترور شهید «محسن فخری زاده» دانشمند هسته‌ای و دفاعی ایران ندارد.

به گزارش  فارس، به دنبال شهادت «محسن فخری زاده»، دانشمند هسته‌ای و دفاعی ایران در یک عملیات تروریستی در روز جمعه، یک وزیر صهیونیست شنبه شب به وقت تهران مدعی شد که هیچ نشانی از عاملان این حادثه در اختیار ندارد.

به نوشته وبگاه شبکه خبری «العربیه» وابسته به دربار آل سعود، «زاخی هانگبی» وزیر شهرک سازی رژیم صهیونیستی و از نزدیکان به «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر (رژیم اسرائیل) در مصاحبه با یک شبکه صهیونیستی گفت:«سرنخی از اینکه چه کسی این کار رامرتکب شد، ندارم. این بدین خاطر نیست که موظفم در این زمینه صحبتی نکنم. من، واقعا سرنخی ندارم.»

این در حالی است که روزنامه آمریکایی «نیویورک‌ تایمز» روز جمعه در گزارشی به نقل از مقام‌های اطلاعاتی نوشت که رژیم صهیونیستی پشت پرده ترور شهید فخری زاده بوده است. نماینده دائم ایران در سازمان ملل نیز با ارسال نامه ای به شورای امنیت تاکید کرده که شواهد جدی وجود دارد که نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی مسئول ترور دانشمند ایرانی است.

این اقدام تروریستی با واکنش‌های جهانی مواجه شد و کشورهای آلمان، ترکیه، قطر، آفریقای جنوبی ، ونزوئلا و همچنین سازمان ملل متحد و اتحادیه اروپا آن را محکوم کردند

نظرات بینندگان