arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۷۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۳ - ۱۱ آذر ۱۳۹۹

توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی از سوی پلیس

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی در اجرای سومین مرحله از رزمایش همدلی مومنانه در پلیس پایتخت خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی در اجرای سومین مرحله از رزمایش همدلی مومنانه در پلیس پایتخت خبر داد.

سردار حسین رحیمی در سومین مرحله رزمایش همدلی مومنانه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ که ظهر امروز در ستاد فاتب برگزار شد، گفت: در این مرحله از رزمایش بیش از ۲۰۰۰ بسته غذایی شامل ۱۱ قلم خوراکی نظیر برنج و روغن و ... تهیه شده که از امروز در میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی هر کدام از بسته ها در حدود چهار میلیون ریال است، گفت: پلیس علاوه بر تامین امنیت و در راستای مسئولیت اجتماعی خود در روزهای سخت اقدام به تهیه و توزیع این اقلام کرده است.

به گفته رییس پلیس پایتخت هزینه خرید تمامی اقلام از سوی پرسنل نیروی انتظامی و مشارکت آنان تهیه شده است.

رحیمی با اشاره به دو مرحله قبلی طرح رزمایش همدلی مومنانه در ستاد فاتب نیز گفت: در مرحله اول این رزمایش بیش از ۲۰۰۰ بسته غذایی و در مرحله دوم نیز بیش از ۴۰۰۰ بسته غذایی میان نیازمندان توزیع شد و با احتساب بسته های مرحله سوم، باید بگویم که پلیس پایتخت تاکنون بیش از ۸۰۰۰ بسته کمک معیشتی را در میان اقشار محروم توزیع کرده است.

 ایسنا

نظرات بینندگان