arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۷۸۱۵
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۴ - ۱۲ آذر ۱۳۹۹

بشار رسن بعد از فینال لیگ قهرمانان از پرسپولیس جدا می‌شود

در توافقی که در گذشته با بشار رسن صورت گرفته، این بازیکن قادر خواهد بود بلافاصله بعد از فینال آسیا ۲۰۲۰ این تیم را ترک کند! حتی گفته می‌شود تعهد و سند مربوط به این توافق نیز در اختیار بشار رسن قرار گرفته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

باشگاه پرسپولیس با مدیریت جعفر سمیعی طی روزهای اخیر اقدام به بررسی قراردادها و تمدید با بازیکنان طبق نظر کادرفنی داشته است. از جمله اقدام قابل توجه مدیران جدید باشگاه می‌توان به تمدید قرارداد یحیی گل‌محمدی و دستیارانش، مهدی عبدی، کمال کامیابی‌نیا، سیامک نعمتی و محمدحسین کنعانی‌زادگان طی روزهای اخیر اشاره کرد. مسیری که گفته می‌شود همچنان ادامه خواهد یافت تا باشگاه نسبت به حفظ سرمایه‌های انسانی خود اقدامی حرفه‌ای را دنبال کند. در این رابطه اما اتفاق عجیب بعد از بررسی قرارداد بشار رسن شکل گرفته است.

 

گفته می‌شود بعد از اینکه موضوع تمدید قرارداد و بررسی آن توسط جعفر سمیعی و تیم مدیریتی‌اش در دستور کار قرار گرفت آنها متوجه یک فاجعه بزرگ در این راه شده‌اند. در توافقی که در گذشته با بشار رسن صورت گرفته، این بازیکن قادر خواهد بود بلافاصله بعد از فینال آسیا ۲۰۲۰ این تیم را ترک کند!  حتی گفته می‌شود تعهد و سند مربوط به این توافق نیز در اختیار بشار رسن قرار گرفته است. فینال لیگ قهرمانان آسیا روز ۲۹ آذرماه در دوحه برگزار خواهد شد و با این تفاسیر از ادامه همکاری بشار رسن با پرسپولیس تنها ۱۷ روز دیگر باقی‌ مانده است.

 

نکته عجیب‌تر اینجاست که این دومین مرحله از اختلال در قرارداد با بشار رسن است. پیش از این در دوره مدیریت ایرج عرب هم این باشگاه مدعی تمدید قرارداد با هافبک عراقی خود شده بود که در ادامه علیرغم تصویری که از لحظه تمدید قرارداد طرفین با حضور سیدجلال حسینی نیز منتشر شده بود، بشار منکر قضیه شد و مشخص شد که این توافق کاملا صوری و برای فرار از هجمه‌ها بوده است. از سوی دیگر اکنون رسول‌پناه نیز در اقدامی تقریبا مشابه با اعلام توافق با بشار برای ادامه همکاری، اکنون اما مشخص شده که این توافق شاید عجیب و تاریخی مدیران پیشین تنها برای حضور در فینال بوده و هافبک عراقی سرخ‌ها به زودی قادر خواهد بود از جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی جدا شود. گفته می شود تیم های الریان و قطر منتظر این هافبک عراقی هستند.

 

اما چرا رسن تا نقل‌وانتقالات زمستانی صبر نمی کند؟ ماجرا اینجاست که نقل‌وانتقالات لیگ ستارگان قطر از اول تا پایان ژانویه است و این درحالیست که تاریخ نقل و انتقالات زمستانی در ایران درست ۴ روز بعد از بسته شدن نقل‌وانتقالات کشور قطر آغاز می‌شود و به همین دلیل هافبک عراقی پرسپولیس به دنبال این است که هر چه زودتر بعد از فینال آسیا از این تیم جدا شود.

 

اینکه چرا مهدی رسول‌پناه سرپرست پرسپولیس در آن زمان به این موضوع اشاره ای نکرده و اینکه چرا هیات مدیره باشگاه با چنین خواسته ای موافقت کرده اند از سوالاتی است که باید آنها به این ابهام پاسخ دهند.

 

منبع: خبرورزشی

نظرات بینندگان