arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۷۸۳۷
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۶ - ۱۲ آذر ۱۳۹۹

دستگیری سارق های بِلاگر اینستاگرام

رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو سارق که از یک جواهر ساز سرقت کرده بودند، خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو سارق که از یک جواهر ساز سرقت کرده بودند، خبر داد.

 سرهنگ جلیل موقوفه ای درباره سرقت از طریق بیهوشی با آبمیوه مسموم هشدار داد و گفت: حدود سه ماه قبل درپرونده ای که به کلانتری ۱۵۳ شهرک ولی عصر منتقل شد، خانمی ۲۶ ساله به همراه دوستش با خوراندن داروی خواب آور به مردجواهرساز در فرمانیه حدود ۸ میلیارد ریال طلا و جواهر از وی سرقت کردند.


موقوفه ای با بیان اینکه طبق بررسی ها مشخص شد که سارقان پس از نشستن در خودروی مرد جواهر ساز به بهانه انجام تبلیغات در پیج اینستاگرامشان با راننده طرح دوستی پیاده می کنند، گفت: این دو دختر با خوراندن آبمیوه ای که حاوی مقدار زیادی داروی خواب آوربود مرد را بیهوش کرده و با برداشتن کلید کارگاه وی واقع در شهرک ولی عصر اقدام به سرقت طلا و جواهرات موجود در کارگاه می کنند.

وی ادامه داد: در بررسی های اولیه که توسط تیم عملیات کلانتری ۱۵۳ انجام شد، مشخص شد این دو خانم از بِلاگرهای اینستاگرام بوده و با شناسایی طعمه های خود اقدام به سرقت به این روش می کنند که با اخذ دستورات قضایی لازم شناسایی مخفیگاه آن ها در دستور کارتیم عملیات کلانتری ۱۵۳ قرار گرفت.


وی افزود: طی اقدامات فنی پلیس یکی از سارقان که به گفته خودش طراح اصلی نقشه سرقت از مرد جواهر فروش بود، دستگیر شد.


رئیس پلیس پیشگیری پایتخت بیان اظهار کرد: با اعترافات انجام شده در مورد سرقت به این روش و کشف بخشی از اموال مسروقه به ارزش ۶ میلیارد ریال ضمن معرفی فرد دستگیر شده به مرجع قضایی تحقیقات در خصوص دستگیری همدست این خانم ادامه دارد.

ایسنا

نظرات بینندگان