arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۷۹۷۵
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۴ - ۱۳ آذر ۱۳۹۹

کشف کالای قاچاق از ۲ اتوبوس در شهرستان نهبندان

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از کشف مقادیری کالای قاچاق از ۲ دستگاه اتوبوس مسافربری در جاده‌های این شهرستان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از کشف مقادیری کالای قاچاق از ۲ دستگاه اتوبوس مسافربری در جاده‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احسان رحیمی گفت: ماموران انتظامی شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و به راننده آن دستور ایست داده شد.

وی افزود: راننده اتوبوس به محض مشاهده پلیس اقدام به فرار کرد و ماموران در یک عملیات غافلگیرانه خودرو را متوقف و در بازرسی از خودرو هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت خارج از شبکه و تعداد ۲۶ راس گوسفند قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی نهبندان بیان کرد: بنا بر نظریه کارشناسان ارزش ریالی سوخت قاچاق ۱۱۰ میلیون ریال و گوسفند ۲۴۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و به همراه پرونده به مقام قضایی معرفی شد.

سرهنگ رحیمی اضافه کرد: ماموران ایست و بازرسی "سهل آباد" شهرستان نهبندان نیز هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی گفت: ماموران انتظامی نهبندان در بازرسی از خودرو تعداد هشت قلم کالای قاچاق کشف و کارشناسان ارزش ریالی آنها را ۱۷۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان افزود: یک متهم دستگیر و به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دستور کار پلیس قرار دارد و با هر گونه قاچاق برابر قانون برخورد خواهد شد لذا از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک٬ مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

استان خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و مرکز شهرستان مرزی نهبندان در ۲۰۰ کیلومتری جنوب بیرجند است.

نظرات بینندگان