arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۸۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۱ - ۱۵ آذر ۱۳۹۹

آتش‌سوزی در ساختمان تجاری کوچه برلن/ نجات ۱۶ نفر از کسبه

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از آتش‌سوزی در یک ساختمان سه طبقه تجاری در خیابان لاله‌زار، کوچه برلن خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از آتش‌سوزی در یک ساختمان سه طبقه تجاری در خیابان لاله‌زار، کوچه برلن خبر داد.

«جلال ملکی» سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران   درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۰۹:۵۱ صبح امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک ساختمان تجاری واقع در خیابان لاله‌زار جنوبی، پایین‌تر از کوچه برلن به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله ۳ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام می‌شوند، ادامه داد: محل حادثه یک مرکز تجاری قدیمی سه طبقه با کاربری لوازم برقی بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در طبقه آخر یک مغازه حدودا ۳۰ متری مملو از کابل و سیم قرار داشت. این مغازه دچار حریق شده و کاملا شعله‌ور بود. آتش به بخش‌هایی از مغازه‌های همجوار نیز سرایت کرده بود.

ملکی تصریح کرد: با توجه به باریک بودن معبر راه‌پله‌ها و راهروها در این ساختمان آتش‌نشانان به سختی خود را به محل حادثه رسانده و توانستند به سرعت عملیات را آغاز کنند.

وی ادامه داد: حدود ۱۶ نفر در این طبقه در محاصره دود و آتش گرفتار شده بودند که با کمک آتش‌نشانان به خارج از ساختمان هدایت شدند. در حال حاضر آتش خاموش شده و نیروهای آتش‌نشانی درحال لکه‌گیری هستند.

ایلنا

نظرات بینندگان