arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۸۳۵۰
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۵ - ۱۵ آذر ۱۳۹۹

حلقه محدودیت کرونایی در بابل تنگ‌تر شد

فرماندار بابل گفت که با اعمال محدودیت منع تردد شبانه در بابل برای شکست انتقال ویروس کرونا ، حلقه محدودیت‌های کرونایی در این شهرستان تنگ‌تر شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرماندار بابل گفت که با اعمال محدودیت منع تردد شبانه در بابل برای شکست انتقال ویروس کرونا ، حلقه محدودیت‌های کرونایی در این شهرستان تنگ‌تر شده است.

قربانعلی ولی زاده  افزود : منع تردد شبانه از ساعت 21 تا 4 بامداد از امشب در بابل اجرا خواهد شد و تمامی دوربین های شهری فعال هستند و هر خودرویی که در ساعت محدودیت اعلام شده در شهر بابل تردد کند ۵۰۰ هزار تومان جریمه می شود.

وی با تاکید بر این که تمامی این محدودیت ها به خاطر قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و حفظ جان مردم است ، گفت : شهروندان باید این حساسیت ها را به درستی درک کنند. بابل در حال حاضر در وضعیت کرونایی نارنجی قرار دارد و اگر محدودیت‌های اعلام شده به درستی انجام نشود ، به وضعیت قرمز می‌رسد و محدودیت ها شدیدتر می شود.

فرماندار بابل افزود : اگر مردم در اجرای این پروتکل های بهداشتی همکاری و دقت لازم را نداشته باشند همچنان باید شاهد مرگ عزیزان خود باشیم و این ویروس در بین ما قربانی می گیرد.

طبق آمار دانشگاه علوم پزشکی بابل که مستقل از دانشگاه علوم پزشکی مازندران فعالیت دارد ، در ۲۴ ساعت گذشته ۲۳ بیمار جدید مبتلا به کووید-19 در بیمارستان های این شهرستان بستری و ۳۵ بیمار هم ترخیص شدند. در حال حاضر ۱۶۲ بیمار مبتلا به کووید-19 در بیمارستان‌های بابل بستری هستند که از این تعداد ۴۱ بیمار در بخش‌ مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند.

دانشگاه علوم پزشکی بابل شهرستان بیش از ۵۲۰ هزار نفری بابل را با هفت بیمارستان تحت پوشش دارد. پنج بیمارستان آیت الله روحانی ، میناگر ، شهید بهشتی ، یحیی نژاد و کودکان امیرکلا بیماران کرونایی را پذیرش می کنند.

این شهرستان که هم اکنون در وضعیت نارنجی بسر می برد در روزهای پایانی هفته گذشته پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان های بابل روزانه به ۳۴ نفر هم رسیده بود. فرماندار بابل نیز پیش از این در باره احتمال ورود این شهرستان به وضعیت قرمز در صورت تداوم وضعیت هشدار داده بود.


 ایرنا

نظرات بینندگان