arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۸۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۴ - ۱۷ آذر ۱۳۹۹

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین و ارزهای دیجیتال راهی برای حفظ و افزایش سرمایه های شماست. آیا تابحال دنیایی را تصور کرده اید که در آن تمام معاملات و مبادلات بدون واسطه انجام می شوند؟ دنیایی بدون واسطه ولی کاملا معتبر که مردم به هم اعتماد دارند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خرید بیت کوین و ارزهای دیجیتال راهی برای حفظ و افزایش سرمایه های شماست. آیا تابحال دنیایی را تصور کرده اید که در آن تمام معاملات و مبادلات بدون واسطه انجام می شوند؟ دنیایی بدون واسطه ولی کاملا معتبر که مردم به هم اعتماد دارند.

افزایش قیمت عجیب و وسوسه انگیز ارزهای دیجیتال باعث شهرت آنها و همچنین افزایش میزان خرید بیت کوین شده است. بیت کوین را می شناسید؟ اتریوم و تتر را چطور؟ می خواهید با این ارزهای دیجیتالی بیشتر آشنا شوید؟

اگر قصد سرمایه گذاری دارید با ما همراه باشید تا به طور مختصر با مشهورترین ارز دیجیتال یعنی بیت کوین و چند ارز دیجیتال دیگر مثل اتریوم و تتر آشنا شوید. در این مقاله می خواهیم این انقلاب پولی و تکنولوژی را بیشتر بشناسیم.

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

بیت‌کوین(Bitcoin) یک ارز دیجیتال است که کارکردش مشابه پول است، ولی هنوز هیچ کشوری آن را به عنوان پول قانونی به رسمیت نشناخته‌ است. شما می توانید با بیت کوین خرید کنید، سفارش آنلاین بدهید، در هر جای جهان پول و ارز انتقال دهید یا از آن برای سرمایه گذاری استفاده کنید.

با خرید بیت کوین به یک سیستم پرداخت و بانک داری دیجیتال امن وارد می شوید. این ارز باعث شده که کنترل واقعی پول به دست افراد باشد. بیت کوین مثل پول های امروزی نیست که توسط دولت کنترل شوند. مالک شبکه بیت‌کوین هیچ کسی نیست و همچون ایمیل، این کاربران بیت‌کوین هستند که آن را کنترل می‌کنند.

طی چند سال گذشته ارزش بیت‌کوین بسیار بالا رفته است به طوری که در بازار های جهانی از چند صدم دلار آمریکا به چند هزار دلار افزایش یافته ‌است. تعداد شرکت ‌های خدماتی و بازرگانی که خرید بیت‌کوین را می ‌پذیرند نیز روز به روز بیشتر می شود.

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

اتریوم با نام اختصاری ETH پلتفرمی آزاد و غیر متمرکز، بستری مناسب برای انجام هوشمندانه قراردادهای اینترنتی است. فضایی کاملا ایمن از خطر هکرها. با خرید اتریوم شما تنها کسی خواهید بود که به اطلاعات حساب خود دسترسی دارید و می توانید تغییرشان دهید.

با خرید اتریوم وارد دنیایی می شوید که فعال ترین و بزرگ تریم جامعه بلاک چین در جهان است. اتریوم توسط هیچ نهاد و سازمانی قابل کنترل نیست.

ارائه ارز دیجیتال اتر فقط بخشی از خدمات اتریوم است. گرچه نام اتریوم همیشه در سایه بیت کوین قرار گرفته است ولی با خرید اتریوم می توان از این ارز نوظهور به عنوان پول یا وثیقه استفاده کرد.

خرید بیت کوین

خرید تتر

تتر (Tether) با توکن USDT و EURT ارزی متمرکز و تحت نظارت است. این ارز خلاف اصول بیت کوین است ولی با ثبات و پشتوانه کار می کند و در حال حاضر قدرتمندترین ارز با ثبات بازار به حساب می آید. هر دلار تتر معادل یک دلار و هر یوروتتر معادل یکی یورو ارزش دارد.

از آنجایی که تتر قیمت ثابتی دارد از شما در برابر نوسانات گسترده بازار محافظت می کند. وقتی تتر ادعا می کند که ارزش هر توکن آن برابر یک دلار است، یعنی به اندازه توکن های در گردش تتر، دلار آمریکا کنار گذاشته است.

تتر را نمی توان به عنوان یک ذخیره ارزشی در سرمایه گذاری های طولانی مدت در نظر گرفت چون به دلیل تورم، قدرت خرید دلار و تمام ارزهای فیات به طور مداوم طی زمان از بین خواهد رفت. وقتی تتر می خرید یعنی یک سپرده بانکی با نرخ سود صفر درصد باز کرده اید.

کلام آخر

همان طور که گفتیم با خرید بیت کوین یا تتر و اتریوم می توانید در محیطی ایمن سرمایه گذاری کنید و سود ببرید. افزایش روزانه قیمت بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال علت خوبی برای سرمایه گذاری در این عرصه است ولی هر سرمایه گذاری نیازمند محیطی امن است.

بدین منظور صرافی های دیجیتال پا به این میدان گذاشتند. دیجی دلار یکی از ایمن تر صرافی های موجود در عرصه ارز دیجیتال است. این صرافی با تیمی متشکل از کارشناسان خبره سال ها در این زمینه فعالیت داشته است و رضایتمندی مشتریان در کارنامه دیجی دلار ثبت شده است.

شما هم در صورت نیاز به خرید بیت کوین، خرید تتر یا خرید اتریوم می توانید با کارشناسان دیجی دلار تماس بگیرید و از مشاوره رایگان آنها بهره مند شوید.

نظرات بینندگان