arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۸۸۵۱
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۰۸ - ۱۸ آذر ۱۳۹۹

لایو خبر - ۱۸ آذر ۹۹

در «لایو خبر» مهمترین اخبار روز را به صورت لحظه به لحظه بخوانید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ماجرای تور لوکس استانبول برای واکسن کرونا / واکسن در ایران نیست؛ ترکیه ۵۰ میلیون دوز خریده است!
۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۱:۵۲

از ظهر امروز تبلیغی مبهم از یک تور استانبول دست به دست می‌شود که مردم را به خرید تور واکسن کرونا ترغیب می‌کند؛ البته ۵ روزه و در دی ۹۹؛ حدود ۱۲ میلیون تومان. ترکیه پیش از این اعلام کرده بود در ۴ ماه آینده حدود ۵۰ میلیون دوز واکسن چینی کرونا را خریداری کرده است و به گروه‌های هدف تزریق می‌کند؛ حدود ۲۵ میلیون نفر. ترکیه حدود یک میلیون دوز هم از فایزر خریداری کرده است. در میان کشورهای منطقه، ترکیه بالاترین خرید واکسن را داشته است.

امیرعبداللهیان: برخی عاملان ترور شهید فخری‌زاده دستگیر شدند
۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۱:۵۱

امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل در خصوص پرونده ترور شهید فخری زاده گفت: «عاملان اجرای این ترور که بخشی از آنها توسط دستگاه های امنیتی ما شناسایی و حتی دستگیر شده اند از عدالت فرار نخواهند کرد وحتما برخورد قوی پشیمان کننده ای با آنها خواهد شد.»

امام جمعه موقت تهران: آنچه که نمی گذارد جامعه به بیماری مبتلا شود امر به معروف و نهی از منکر است/ هر جا افسردگی، رکود، بیکاری و مسئولیت گریزی باشد آنجا بی دینی است
۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۷:۴۵

صدیقی، رییس ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر گفت: امر به معروف و نهی از منکر یعنی پاسداری از حیات و زندگی بشر و مقابله با مرگ معنویت و اخلاق و کار و پیشرفت؛ بدون امر به معروف و نهی از منکر حیات جامعه استمرار پیدا نمی کند.

عضو هیات رئیسه مجلس: آخرین فرصت ابلاغ قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها دیروز بود که ابلاغ نشد
۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۷:۴۴

احمد امیر آبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس در توئیتی با اشاره به ابلاغ قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها به دولت نوشت: «آخرین فرصت آقای روحانی برای ابلاغ قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت ایران دیروز بود که ابلاغ نکردند

علی مطهری: روابط ما با عربستان باید بهبود یابد؛ این دشمنی زیاد بی‌منطق است / روس‌ها مایل نیستند که ما در صنعت هسته‌ای پیشرفت کنیم
۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۷:۴۳

اگر بازگشت آمریکا به برجام به خوبی انجام شود و با روی کار آمدن آقای بایدن برخی تحریم‌ها لغو شوند، قطعا یک گشایش اقتصادی در کشور ایجاد خواهد شد و مردم تا حدی به آینده اقتصادی کشور امیدوارتر می‌شوند و مشارکت بیشتری در انتخابات ریاست جمهوری خواهند داشت. در صورت بالا بودن مشارکت مردم در انتخابات، معمولا افراد و گروه‌های تندرو رای نمی‌آورند. در این صورت لاجرم یک فرد معتدل رای خواهد آورد. ولی اگر پیوستن آمریکا به برجام طولانی شود و سختی‌های حاکم بر وضع اقتصادی کشور ادامه یابد، قاعدتا مشارکت مردم در انتخابات پایین خواهد بود و در این شرایط احتمال روی کار آمدن یک دولت تندرو در ایران وجود دارد.

علم الهدی: بی حجاب ها جوانی که را می خواهد خودش را فدای انقلاب کند، هدف گرفته اند / می خواهند این جوان را با تحریک غرایز جنسی لائیک و لاابالی کنند
۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۷:۴۳

امام جمعه مشهد گفت: دین مداری یک جریان اجباری و الزامی نیست با بخشنامه و دستورالعمل و فرماندهی این مسائل درست نمی‌شود، دین مداری مبتنی بر باورهای دینی و و قدرت فطریات مذهبی و انسانی انسانهاست.

پاسخ صادق خرازی به شایعات درباره وضعیت سلامت رهبر معظم انقلاب: برای جلسه‌ای در بیت ایشان بودم؛ حال ایشان عالی و سرشار از انگیزه و انرژی هستند
۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۷:۴۲

صادق خرازی در پی انتشار برخی شایعات در مورد وضعیت سلامت رهبر مهظم انقلاب در حساب کاربری‌اش در اینستاگرام نوشت؛ «به نام خدا من معمولا سعی کرده‌ام سکوت اختیار کنم ساختار و تشکیلات رهبری سیستم اطلاع رسانی خود را دارد و دلیلی ندارد فردی مثل من اظهارنظری کند اما به دلیل انبوه تماس‌هایی که با من گرفته شد این پست را می گذارم.

سخنگوی قوه قضاییه: حکم مولاوردی غیرقطعی است
۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۷:۴۲

غلامحسین اسماعیلی درخصوص حکم شهیندخت مولاوری گفت: حکم صادره غیرقطعی است چون قطعی نشده است از بیان جزییات و عناوین اتهامی معذورم و درصورت قطعی شدن حکم در این خصوص توضیح خواهم داد.

حکم اعدام «روح‌الله زم» در دیوان عالی تأیید شد
۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۷:۴۱

سخنگوی قوه‌قضاییه اعلام کرد که حکم اعدام «روح‌الله زم» در دیوان عالی تأیید شده است. اسماعیلی گفت: بیش از یک ماه قبل دیوان عالی کشور به این پرونده رسیدگی کرد و حکم صادره از دادگاه انقلاب به تایید دیوان عالی کشور رسیده است.

برای نخستین بار در تاریخ آمریکا، یک ژنرال سیاه‌پوست برای وزارت دفاع انتخاب می‌شود
۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۷:۴۱

بنابر گزارش رسانه‌های آمریکا، جو بایدن بنا دارد برای نخستین بار در تاریخ آمریکا، یک ژنرال سیاه‌پوست را به عنوان وزیر دفاع کابینه خود برگزیند.

ظریف: به نظر می‌رسد برخی از همسایگان ما از غرب می‌خواهند که بخشی از روند مذاکره با ایران باشند؛ ما با غربی‌ها درباره منطقه مذاکره نمی‌کنیم
۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۷:۴۰

وزیر امور خارجه در توییتی به زبان عربی نوشت: ما با غربی‌ها درباره منطقه مذاکره نمی‌کنیم. مداخلات آنها اساس مشکلات است. ما همیشه برای گفت‌وگو با همسایگان آماده هستیم.

نظرات بینندگان