arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۹۷۷۴
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۳ - ۲۳ آذر ۱۳۹۹

لایو خبر - ۲۳ آذر ۹۹

در «لایو خبر» مهمترین اخبار روز را به صورت لحظه به لحظه بخوانید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سفیر فرانسه به وزارت خارجه احضار شد
۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۷:۳۷

در پی صدور بیانیه روز گذشته وزارت خارجه فرانسه در مورد روح الله زم، امروز فیلیپ تیه بو، سفیر فرانسه در تهران از سوی دستیار وزیر و مدیرکل اروپای وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض رسمی جمهوری اسلامی ایران به بیانیه یاد شده به وی ابلاغ شد

دادستانی تهران: اظهارات زم در خصوص دیگران در حال رسیدگی است / مبادله زم با کشورهای خارجی هیچگاه مطرح نبوده
۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۷:۳۷

روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران: در بیش از یک سال سیر رسیدگی به این پرونده، تحقیقات کاملی از متهم اصلی توسط دادسرا و ضابطین و در خصوص کلیه موارد اتهامی صورت گرفته و اقاریر آقای زم درخصوص اقدامات مجرمانه خود و اظهاراتش درخصوص دیگران معادل صدها ساعت و چندهزار صفحه بازجویی بوده است که تاکنون بخش مربوط به اقدامات مجرمانه خود وی مورد رسیدگی نهایی قرار گرفته، لکن اظهارات و ادعاهای وی در خصوص دیگران، در حال رسیدگی است.

اطلاعیه سازمان تاکسیرانی تهران درباره یک سوال پرحاشیه: منتظر عذرخواهی هستیم
۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۷:۳۶

سازمان تاکسیرانی: به عنوان نماینده خانواده بزرگ تاکسیرانی شهر تهران برآن شدیم تا در مواجهه با سوال پرحاشیه مجری برنامه دستپخت با مضمون "بابات راننده تاکسی است پیش دوستات ناراحت نمی‌شی؟" با انتشار این متن از منزلت و جایگاه شریف تاکسیرانان خدوم پایتخت و خانواده محترم آن‌ها دفاع کنیم، چرا که شایسته نیست این قشر خدوم و زحمت کش از سوی رسانه ملی که باید مروج فرهنگ اسلامی ایرانی باشد مورد توهین قرار بگیرند.

آموزش و پرورش: امتحانات نهایی دی ماه «حضوری» برگزار می شود
۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۷:۳۶

امتحانات نهایی دی ماه دانش آموزان پایه دوازدهم دوره دوم متوسط روزانه، بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد شاخه نظری پیش دانشگاهی، رشته هنر، شاخه فنی حرفه ای نیم سالی- واحدی (بزرگسالان آموزش از راه دور - داوطلبان آزاد) دی ماه سال تحصیلی ۴۰۰-۱۳۹۹ از روز پانزدهم دی ماه به صورت «حضوری» آغاز و هشتم بهمن ماه به پایان می رسد

جنجال نماینده شازند در مجلس بر سر اظهارات اردوغان / احمدی بیغش: رگ غیرت این همه نماینده آذری کجاست؟ چرا پاسخ این گستاخ عثمانی را نمی دهند؟ / نمایندگان آذری: اگر اجازه پاسخ داده نشود، صحن را ترک می‌کنیم
۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۷:۳۵

نطق محمود احمدی بیغش نماینده شازند در صحن مجلس شورای اسلامی جنجال به پا کرد. او در ابتدای نطق خود، قالیباف رئیس مجلس را به باد انتقاد گرفت و از نمایندگان ترک زبان به دلیل سکوت در واکنش به شعرخوانی جنجالی اردوغان انتقاد کرد.

‌وزیر بهداشت: آنچه بر ملت ایران گذشت، پس از واقعه کربلا بی‌نظیر بوده
۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۷:۳۴

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در این ایام که کرونا مدیریت می‌شود چه بر ما گذشت و گاهی می‌گویم مقایسه ما با ابا عبدالله الحسین (ع) مقایسه بسیار ناشیانه و کم‌خردانه‌ای است، اما باور کنید بعد از آنچه بر ابا عبدالله الحسین و یاران او در حصر تنگ کربلا و عاشورا گذشت بر ملتی جز ایران در این سال‌ها نرفته است.

شبکه سه شبکه ورزش را سانسور کرد / جنگ داخلی در صداوسیما
۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۷:۲۸

بخش «خبر شبانگاهی شبکه سه سیما» در اقدامی بحث برانگیز هنگام پخش خبری که با تصویری آرشیوی از یک مسابقه فوتبال همراه بود، آرم «شبکه ورزش» را مات کرد تا برای بیننده قابل تشخیص نباشد.

ایجاد محدودیت تردد در دریاچه چیتگر پس از مشاهده رد پای تمساح
۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۷:۲۷

رئیس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر از مشاهده رد پای تمساح در دریاچه چیتگر خبر داد و گفت: شواهدی از جمله نوعی رد پا وجود دارد که باعث به وجود آمدن تردیدهایی در وجود داشتن این حیوان در دریاچه شده و به همین دلیل، طعمه‌گذاری‌هایی انجام شده تا اگر چنین موضوعی صحت دارد، هرچه سریع‌تر موضوع شفاف شده و امنیت شهروندان و آسایش خاطر آنها فراهم شود.

روحانی: اولویت دولت، تامین کالاهای اساسی در جهت افزایش رفاه عمومی بوده
۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۷:۲۷

در جلسه روز یکشنبه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، گزارش وزارت خانه های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت از نحوه تامین و توزیع کالاهای اساسی در سال آینده ارائه شد.

احضار سفیر آلمان به وزارت خارجه
۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۳:۵۷

در پی بیانیه اخیر اتحادیه اروپا در مورد روح الله زم ، سفیر آلمان در ایران به عنوان نماینده اتحادیه اروپا به وزارت خارجه احضار شد.

نظرات بینندگان