arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۹۸۴۱
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۷ - ۲۳ آذر ۱۳۹۹

شهر خودرو ۰ - ۲ استقلال / صعود شاگردان فکری به صدر جدول با شکست رفقای قدیمی

تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۵:۴۵ امروز (یکشنبه) در چارچوب هفته ششم لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به مصاف تیم شهر خودرو رفت و با نتیجه ۲ بر صفر به برتری دست یافت. سبحان خاقانی (۱۲) و محمد دانشگر (۴۵) برای استقلال در این بازی موفق به گلزنی شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تیم فوتبال استقلال در هفته ششم مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور موفق به شکست تیم فوتبال شهر خودرو مشهد شد و به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد.
به گزارش  تسنیم، تیم فوتبال استقلال از ساعت 15:45 امروز (یکشنبه) در چارچوب هفته ششم لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به مصاف تیم شهر خودرو رفت و با نتیجه 2 بر صفر به برتری دست یافت. سبحان خاقانی (12) و محمد دانشگر (45) برای استقلال در این بازی موفق به گلزنی شدند.

محمدعرفان معصومی، بازیکن شهر خودرو در دقیقه 26 بازی به دلیل تکل خشن روی پای محمدحسین مرادمند از داور کارت قرمز گرفت و اخراج شد.

شاگردان محمود فکری با این پیروزی 11 امتیازی شدند و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به صنعت نفت آبادان در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفتند. شاگردان مهدی رحمتی نیز با هفت امتیاز به رده دهم سقوط کردند.

استقلال که تا پیش از این بازی با توجه به دو تساوی مقابل پیکان و صنعت نفت زیر فشار انتقادات بود، فعلاً از بحران دور شد و به آرامش رسید.

ترکیب شهر خودرو: میلاد فراهانی، علی نعمتی، امید منصوری (57 - فرشاد فرجی)، محمدعرفان معصومی، اکبر صادقی، امین قاسمی‌نژاد، احمد الجبوری(85 - معراق پورتقی)، ابوذر صفرزاده (34 - امیرحسین کریمی)، حسن جعفری، محمدعلی فرامرزی و صادق صادقی(85 - روح‌الله سیف‌اللهی).

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، محمدحسین مرادمند، محمد دانشگر، محمد نادری (77 - میلیچ)، احمد موسوی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند (87 - عارف غلامی)، داریوش شجاعیان (60 - فرشید باقری)، سبحان خاقانی (60 - متین کریم‌زاده)، ارسلان مطهری و مهدی قایدی (77 - فردین رابط).

داور: کوپال ناظمی

نیمه اول
دقیقه 2: پاس خوبی به مهدی قایدی رسید و این بازیکن می‌توانست به گل برسد که مدافعان شهر خودرو توپ او را به کرنر فرستادند.

دقیقه 4: ارسال از نقطه کرنر را محمدحسین مرادمند با ضربه سر زد که توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه 9: قایدی در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان شهر خودرو توپش را به بالای دروازه زد تا بهترین فرصت برای استقلال از دست برود.

دقیقه 12: اشتباه مدافعان شهر خودرو، سبحان خاقانی بازیکن جوان استقلال را صاحب موقعیت کرد و او توانست در دومین بازی که برای استقلال به میدان می‌رود، گل اول را به ثمر برساند.

دقیقه 15: الجبوری بازیکن شهر خودرو در موقعیت تک به تک با رشید مظاهری قرار گرفت که دروازه‌بان استقلال توپ را به زیبایی گرفت.

دقیقه 17: پاسکاری عالی بازیکنان شهر خودرو به الجبوری رسید که ضربه این بازیکن به تیر دروازه استقلال خورد و در ادامه هم ضربه سر حسن جعفری از فاصله یک متری به بالای دروازه استقلال رفت.

دقیقه 26: محمدعرفان معصومی، بازیکن شهر خودرو تکل خطرناکی روی محمدحسین مرادمند مدافع استقلال زد تا داور او را با کارت قرمز جریمه کند.

دقیقه 32: داریوش شجاعیان با وجود اینکه توپ حریف را زد، اما داور به دلیل تکل او به هافبک استقلال کارت زرد نشان داد.

دقیقه 45: استقلال صاحب ضربه ایستگاهی شد که توپ ارسالی توسط مهدی مهدی‌پور را محمد دانشگر با سر زد و آبی‌پوشان را به گل دوم رساند.

نیمه دوم
دقیقه 52: احمد الجبوری مهاجم شهر خودرو در موقعیت تک به تک با مظاهری قرار گرفت، اما ضربه‌اش با عکس‌العمل دروازه‌بان استقلال به کرنر رفت تا یک فرصت مسلم گلزنی برای میزبان از دست برود.

دقیقه 67: الجبوری باز هم صاحب موقعیت شد که برای دومین بار در این بازی توپش به تیر دروازه استقلال برخورد کرد، اما قبل از آن کمک داور پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برده بود.

دقیقه 73: آرش رضاوند دومین بازیکن از استقلال بود که با خطایی که انجام داد از داور کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 76: محمدعلی فرامرزی از شهر خودرو با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 77: پاس رضاوند به متین کریم‌زاده رسید و این بازیکن پس از عبور از یک بازیکن اقدام به ضربه زدن کرد که توپش را دروازه‌بان شهر خودرو راهی کرنر کرد.

دقیقه 78: مرادمند روی توپ ارسالی از نقطه کرنر می‌توانست گلزنی کند که ضربه‌اش راهی به چهارچوب نیافت.

نظرات بینندگان