arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۱۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۷ - ۲۹ آذر ۱۳۹۹
مدیرعامل سایپایدک:

شبکه نمایندگی های گسترده و با کیفیت، مزیت رقابتی گروه سایپا است

در سال جهش تولید، مساله رضایتمندی شبکه و مشتریان بیش از پیش مورد تاکید مدیران ارشد گروه سایپا قرار گرفت که خوشبختانه نگاهی به آمارها نشان می دهد چه در زمینه تولید و چه در زمینه کیفیت خدمات، گام‌های خوبی برداشته شده است که امیدواریم همین روند در سال‌های آینده نیز ادامه داشته باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 مديرعامل سایپایدک تاكيد كرد: شبکه نمایندگی های گسترده و همچنین ارائه خدمات با کیفیت، مزیت رقابتی گروه خودروسازی سایپا است و شركت سايپا يدك با شبكه خود هويت پيدا مي كند.

به گزارش سایپانیوز به نقل از روابط عمومی سایپایدک، سیدمحمدرضا موسوی در دیدار با اعضای هيات مديره کانون انجمن صنفی نمایندگی های گروه خودروسازی سایپا با بیان این مطلب افزود: همراهی شبکه نمایندگی ها با سایپایدک و وجود دغدغه های مشترک برای افزایش رضایت مشتریان و کیفیت خدمات، بیانگر این است که همه ما برای هدفی مشترک تلاش می کنیم و آن، خدمت به میهن اسلامی و مردم عزیز است.

وی افزود: در سال جهش تولید، مساله رضایتمندی شبکه و مشتریان بیش از پیش مورد تاکید مدیران ارشد گروه سایپا قرار گرفت که خوشبختانه نگاهی به آمارها نشان می دهد چه در زمینه تولید و چه در زمینه کیفیت خدمات، گام‌های خوبی برداشته شده است که امیدواریم همین روند در سال‌های آینده نیز ادامه داشته باشد.

موسوی گفت: با در نظر گرفتن  ظرفيت ها و مزيت هاي نسبی در شبكه نمايندگی ها و نيز توجه به اهداف و فرصت های قابل دسترس گروه خودروسازی سايپا، مشاركت نمایندگی ها در جهت بهبود فضای کسب و کار از طريق ارتقاء خدمات پس از فروش بیشتر خواهد شد.

وی با تاكيد بر ضرورت تغيير نگرش نسبت به روش های سنتی ارائه خدمات، گفت: حرکت سایپایدک به سمت رویکردهای نوین در ارائه خدمات و فروش قطعات یدکی، الگویی برای سایر شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خواهد بود.

مديرعامل سايپایدک افزود: اهداف شركت سايپا يدك و شبكه نمايندگي ها در يك راستا بوده و بدون مشاركت شبكه، اهداف گروه خودرو سازي سايپا محقق نخواهد شد.

موسوی تصريح كرد: درك خواسته ها و نیازهای مشتری، در فضای رقابتی کسب و کار امروز، يكي از عوامل قدرت بخشيدن به سازمان ها است و سازمان هایی كه نتوانند به اين مرتبه از رفتار با مشتری دست يابند، خود به خود از چرخه رقابت حذف خواهند شد. بنابراین با همکاری و هم فکری شبکه نمایندگی‌ها تلاش می کنیم به این مهم دست پیدا کنیم.
نظرات بینندگان