arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۱۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۸ - ۲۹ آذر ۱۳۹۹

عادل فردوسی پور: سلام به ایران عزیز، خیلی دلم تنگ شده بود+فیلم

کنفدراسیون فوتبال آسیا که گزارش مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا را با گزارشگری عادل فردوسی‌پور پخش کرد، او در آغاز مسابقه گفت نمی‌تواند احساسات خود را کنترل کند. او که به نظر می‌آمد بغضش شکسته است، گفت: "سلام به ایران عزیز، نمی‌دانید چقدر دلم برایتان تنگ شده بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عادل فردوسی پور: سلام به ایران عزیز، خیلی دلم تنگ شده بود+فیلمتعداد فالوئرهای صفحه اینستاگرام کنفدراسیون فوتبال آسیا که گزارش مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا را با گزارشگری عادل فردوسی‌پور پخش کرد، تا زمان پخش زنده مسابقه به ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار رسید هرچند در پایان بازی به تدریج از تعداد دنبال‌کننده‌ها کاسته شد.

این مسابقه روز شنبه (۲۹ آذر) در دوحه، پایتخت قطر، بین تیم‌های پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره جنوبی برگزار شد و با نتیجه دو بر یک به نفع اولسان به پایان رسید.

عادل فردوسی پور که بیش از دو سال فوتبال گزارش نکرده بود، در آغاز مسابقه گفت نمی‌تواند احساسات خود را کنترل کند. او که به نظر می‌آمد بغضش شکسته است، گفت: "سلام به ایران عزیز، نمی‌دانید چقدر دلم برایتان تنگ شده بود. به خودم گفته بودم خودت را اول بازی کنترل کن ولی....."

نظرات بینندگان