پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | Thursday, 04 March 2021
  • ارتباط با انتخاب
  • |
  • پیوندها
  • |
  • آب و هوا
  • |
  • اوقات شرعی
  • |
  • مجله الکترونیک
  • |
  • نظرسنجی
پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | Thursday, 04 March 2021
  • صفحه نخست
  • اخبار انتخابات ۱۴۰۰
  • سیاست
  • بین الملل
  • تاریخ
  • اقتصاد
  • اجتماع
  • آی تی و فناوری
  • فرهنگ و هنر
  • حوادث
  • ورزش
  • خواندنی ها
  • سلامت
  • ویدیو
  • عکس
جستجو
ویدئو جدیدترین اخبار پربیننده ترین
لایو خبر عکس خواندنی ها اخبار ویژه
  • صفحه نخست
  • اخبار انتخابات ۱۴۰۰
  • سیاست
  • بین الملل
  • تاریخ
  • اقتصاد
  • اجتماع
  • آی تی و فناوری
  • فرهنگ و هنر
  • حوادث
  • ورزش
  • خواندنی ها
  • سلامت
  • ویدیو
  • عکس
  • درباره انتخاب
  • ارتباط با انتخاب
  • پیوندها
  • آب و هوا
  • اوقات شرعی
  • مجله الکترونیک
  • نظرسنجی
  • آرشیو
ویدیو / برکناری سفیر فیلیپین به علت بدرفتاری با خدمتکار

ویدیو / برکناری سفیر فیلیپین به علت بدرفتاری با خدمتکار

ویدیو / سقوط مرگبار دانشجویان بولیوی از طبقه چهارم دانشگاه

ویدیو / سقوط مرگبار دانشجویان بولیوی از طبقه چهارم دانشگاه

تماشا کنید: ما محور عالم هستیم! / پیش فرض های ذهنی مخالفان FATF چیست؟

تماشا کنید: ما محور عالم هستیم! / پیش فرض های ذهنی مخالفان FATF چیست؟

ویدیو / وزیر بهداشت: بار و بندیل سفر نبندید؛ فکر سفر را هم نکنید

ویدیو / وزیر بهداشت: بار و بندیل سفر نبندید؛ فکر سفر را هم نکنید

ویدیو / حریرچی: برنامه‌ریزی جدی برای مسافرت نکنید

ویدیو / حریرچی: برنامه‌ریزی جدی برای مسافرت نکنید

ویدیو / ممنوعیت و محدودیت‌های سفرهای نوروزی در دوران کرونا /  وزیر گردشگری توضیح می دهد

ویدیو / ممنوعیت و محدودیت‌های سفرهای نوروزی در دوران کرونا / وزیر گردشگری توضیح می دهد

کد خبر: ۵۹۱۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۲۳ - ۰۱ دی ۱۳۹۹
اقتصاد >> داخلی
پ

آغاز به کار مرکز تماس بیمه پاسارگاد با محوریت تکریم ارباب رجوع

گفتنی است، مرکز تماس یا Call Center یکی از بخش های حساس عملیاتی در بسیاری از سازمان ها و کسب و کارهاست و می توان گفت مرکز تماس یکی از نقاط مرزی در سازمان محسوب می شود. به عبارت دیگر، تجربه مشتری در تعامل با همکاران مرکز تماس، نقش مهمی در شکل‌گیری تصویر کسب و کار هدفمند را در ذهن مخاطب ایجاد می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آغاز به کار مرکز تماس بیمه پاسارگاد با محوریت تکریم ارباب رجوع

مرکز تماس شرکت بیمه پاسارگاد با نظارت معاونت توسعه بازار و شبکه فروش و همچنین راهبری مدیریت امور مشتریان در ساختمان های ستادی (کوه نور، گلها، اردشیر، شعبه مرکزی و مدیریت امور مناطق، شعب و نمایندگان) از روز هفدهم آبان ماه فعالیت خود را آغاز نموده و پیش بینی شده است در فاز دوم فعالیت کلیه مناطق و شعبه های سراسر کشور بیمه پاسارگاد به سیستم کال سنتر مجهز شوند.

به گزارش انتخاب ، این مرکز با هدف تسهیل در برقراری تماس با مرکز پاسخگویی آسان، کنترل تماس های ورودی و هدایت هوشمند تماس، کاهش تماس های ناموفق و افزایش بهره وری و بالا بردن راندمان شرکت در بخش پاسخگویی، ایجاد و اجرای الگوها و فرآیندهای سازمانی در راستای مشتری مداری و افزایش رضایتمندی مخاطبان ، پاسخگویی آنی در زمان واقعی و بدست آوردن مشتری بیشتر، پشتیبانی سایر شبکه های اطلاعتی CRM ، نظارت و کنترل به نحوه انجام درخواست های سازمان فروش از طریق تماس با شعبه های سراسر کشور کار خود را آغاز کرده است.

گفتنی است، مرکز تماس یا Call Center یکی از بخش های حساس عملیاتی در بسیاری از سازمان ها و کسب و کارهاست و می توان گفت مرکز تماس یکی از نقاط مرزی در سازمان محسوب می شود. به عبارت دیگر، تجربه مشتری در تعامل با همکاران مرکز تماس، نقش مهمی در شکل‌گیری تصویر کسب و کار هدفمند را در ذهن مخاطب ایجاد می کند.

همچنین مشتریان، ارزشمندترین دارایی‌های هر شرکت محسوب می شوند و شرکت‌های موفق با آگاهی از این موضوع، برای جلب رضایت مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید، تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا با سرمایه‌گذاری هوشمند در راه‌اندازی مرکز تماس، در کنار مشتری مداری و تکریم مشتری، کیفیت خدمات خود را نیز افزایش ‌دهند. مرکز تماس به عنوان پل ارتباطی که مشتریان از طریق آن درخواست‌ها و شکایات خود را به سازمان گزارش می‌دهند، عمل می‌کند. کارشناسان پشتیبانی که در مرکز تماس مشغول به کار هستند، تماس‌های مشتریان را دریافت کرده و سپس تلاش خواهند کرد مشکلات را در اولین تماس و یا تماس بعدی برطرف نمایند.

گفتنی است کمک به مشتری از طریق کانال‌های خدمات مشتری: تلفن، ایمیل ، ارتباط هوشمندانه و ارائه راه حل‌های شخصی سازی شده برای هر مشتری به منظور اطمینان از پیشرفت در روند حل مشکل، رقم زدن یک تجربه مثبت برای مشتری، منطبق با جایگاه و ارزش‌های شخصی او، تنظیم نحوه پشتیبانی با نقش مشتری، خصوصیات شخصی و سابقه او و ارسال پاسخ و ذخیره سازی تیکت‌ها به شکل مؤثر و گزارش مسائل به تیم‌های مرتبط از جمله وظایف مراکز تماس بیمه پاسارگاد محسوب می شود.

از مهم ترین دلایل راه اندازی مرکز تماس پشتیبانی مداوم از مشتریان، ارائه خدمات خرید، فروش و پرداخت، بازاریابی اصولی محصولات، تحقیقات بازار برای فروش و ارائه خدمات مناسب، مانیتورینگ و نظارت بر عملکرد هر یک از کارشناسان محسوب می شود.

همچنین دانش، انعطاف پذیری، توجه به جزئیات، خلاقیت و سازمان دهی از مهارت‌های مورد نیاز در مرکز تماس است.

خصوصیات مرکز تماس شرکت بیمه پاسارگاد  و امکانات گزارش گیری و نظارتی سیستم:

1- گروه توزیع: تقسیم بندی بر اساس معاونت ها و رشته های بیمه ای که مشتری با انتخاب رشته  مورد نیاز در صف تماس گیرندگان قرار خواهد گرفت که این بخش به صورت اتوماتیک صف را کنترل نموده و با آزاد شدن اپراتور مربوطه تماس را از صف خارج کرده و تماس را انتقال می دهد. اپراتورها همچنین می توانند تماس های ورودی را به گروهای دیگر انتقال نمایند.

2– شنود مکالمات: در این قسمت مدیران می توانند مکالمات ضبط شده اپراتورها را بشنود. (شماره های تعریف شده در مرکز تماس که به اپراتور ها اختصاص داده شده است.) لازم به ذکر است کلیه مکالمات تماس های ورودی به مرکز تماس با اهداف زیر ضبط می شود.

* بررسی نحوه تعامل کارکنان شرکت با مشتریان و آگاهی مدیران از حسن انجام وظیفه کارمندان.

*افزایش کیفیت پاسخگوئی و رفتار سازمانی مناسب کارکنان.

* بهبود خدمات دهی و افزایش رضایتمندی مشتریان.

* جمع آوری آمار و اطلاعات سابقه تماس های ورودی.

* استفاده از اطلاعات تماس در آموزش و بهبود عملکرد های شرکت.

* دسته بندی تماس های ضبط شده جهت حل مشکلات آتی مشتریان.

* پیگیری درخواست های مشتریان تا رفع مشکل.

3– امکان مشاهده داشبوردهای تماس: در این قسمت مدیر می تواند با استفاده از امکان داشبوردهای تماس کلیه تماس های روز جاری را مدیریت نماید از نظر تعداد تماس های ورودی، تعداد و درصد تماس های پاسخ داده شده و از دست رفته، وضعیت صف و وضعیت خطوط اپراتورها را در روز جاری مشاهده نماید.

4- گزارشات: گزارشات مدیریتی و جزئی تماس ها، وضعیت اپراتورها، نظرسنجی و پیام های ضبط شده در دسترس خواهد بود و می تواند به صورت فایل pdf ذخیره  و مورد استفاده  در راستای تصمیم گیری و نظارت قرار بگیرد.

5- بخش مانیتورینگ: در این بخش تعریف و تغییر کلیه امکانات موجود در سیستم و تعریف کاربران مختلف با سطح دسترسی متفاوت گزارش های مدیریتی متنوع، امکان فعال و یا غیر فعال کردن سرویس های مختلف در سیستم وجود دارد

لینک کوتاه
ارسال به تلگرام
برچسب ها: بیمه پاسارگاد
بازید از صفحه اول ارسال به دوستان نسخه چاپی
گزارش خطا
0
وب گردی
کدام بسته اینترنتی بهتر است؟!

کدام بسته اینترنتی بهتر است؟!

 تصاویر حیرت‌انگیز ناسا از «مریخ»

تصاویر حیرت‌انگیز ناسا از «مریخ»

 نکات جالبی که درباره مغز نمی‌دانید

نکات جالبی که درباره مغز نمی‌دانید

 گریم جالب طناز طباطبایی در فیلمی که هشت سال توقیف بود

گریم جالب طناز طباطبایی در فیلمی که هشت سال توقیف بود

 قدیمی‌ترین عکس هوایی تهران!

قدیمی‌ترین عکس هوایی تهران!

 ۸ عادت سمی که شما را از شادی محروم می کنند

۸ عادت سمی که شما را از شادی محروم می کنند

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
تصاویر
۱/۴
۱/۴
تصاویر: کرونا در روزهای شلوغ پایان سال

تصاویر: کرونا در روزهای شلوغ پایان سال

۲/۴
تصاویر: بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز در وضعیت قرمز کرونا

تصاویر: بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز در وضعیت قرمز کرونا

۳/۴
تصاویر: پرسه در خیابان - ۴۵

تصاویر: پرسه در خیابان - ۴۵

۴/۴
تصاویر: مصاحبه اعضای هیأت دولت با خبرنگاران

تصاویر: مصاحبه اعضای هیأت دولت با خبرنگاران

ببینید!

ویدیو / فوران خاکسترهای آتشفشان در اندونزی

تماشا کنید: بازیگرانِ بد / بازی پشت پرده تروئیکای اروپایی در قبال برجام؛ چرا مذاکرات دو جانبه ایران و آمریکا راه حل عبور از بحران است؟

ویدیو / بهترین و بدترین خاطرات زلاتکو کرانچار در ایران

تماشا کنید: شورش جوانان اصولگرا / آیا نسل جدید اصولگرایان بازی بزرگان جریان شان را در ۱۴۰۰ بهم می‌زنند؟

ویدیو / ماجرای تیراندازی پلیس البرز به پای یک فرد قمه به دست در کرج

ویدیو / فیلم منتشر شده توسط سنتکام درباره حمله موشکی ایران به عین‌الاسد

تماشا کنید: تاخیر کشنده / کاهش محسوس مرگ و میر در دنیا با کلید خوردن واکسیناسیون؛ ایران همچنان در انتظار پیک چهارم کرونا!

آرشیو
پربازدیدها
روز هفته ماه سال

سود همه صاحبان سهام عدالت از طریق سجام واریز می‌شود

سرنوشت نامعلوم یک نیروی سپاه پس از حمله تروریستی جیش الظلم

آیا بایدن به خاطر این سناتور است که تاکنون به برجام بازنگشته است؟

المیادین: یک آمریکایی در حمله راکتی به عین الاسد کشته شد

حمله موشکی جدید به پایگاه عین‌الاسد

قیمت طلا و سکه، امروز ۱۳ اسفند ۹۹

ارزش سهام عدالت، امروز ۱۳ اسفند ۹۹

ایسنا: مرتضی بانک از سمتش استعفا داد

ساسی مانکن، سمیه نرو و باقی ماجرا

پرداخت وام ۱۵۰ میلیونی به خانوارهای دهک ۱ تا ۳

ابطال گواهی فوت ۹ خدمه سانچی

علم الهدی: متاسفانه زن و همسر در خانه همدیگر را با اسم کوچک صدا می‌زنند / تفاهم دولتمردان ما با آژانس خلاف قانون است؛ شما که گفتید ما حقوقدان هستیم و سرهنگ نیستیم

بایدن: پیام حمله هوایی برای ایران این بود که اعمال‌تان بی پاسخ نخواهد ماند

خطوط قرمز بایدن درباره ایران کدام است؟ / چرا واکنش بایدن به حمله اربیل، به کلی متفاوت از ترامپ بود؟

نشانه هایی که می گویند بایدن «شیفته» ایران است و در حال دوری از عربستان!

ورود سامانه جوی جدید و ۳ روز بارش در کشور/ وزش باد با سرعت ۱۱۰ کیلومتر و هشدار به ۵ استان

بازار خودرو سکته کرد / پژو ۲۰۶ تا ۵۲ میلیون، سمند ۱۴ میلیون، پژو ۴۰۵ تا ۱۵ میلیون و تیبا ۲۶ میلیون ارزان شد / پراید ۹۰ میلیونی هم خریدار ندارد

جو بایدن پیروز انتخابات معرفی شد / فاکس نیوز، آسوشیتدپرس، سی ان ان و ان بی سی این خبر را اعلام کرده اند / بیانیه ترامپ: نتیجه انتخابات هنوز قطعی نشده / پیشنهاد داماد ترامپ به او برای پذیرش شکست

استفتاء مهم ایت الله سیستانی در باره مراسم عزاداری امام حسین (ع)

ترامپ: ایران اگر کرم بریزد بلایی سرش می آوریم که تا حالا سابقه نداشته!

دانش‌آموز ممتاز تهرانی بعد از کنکور خودکشی کرد

جدول غیررسمی افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری / افزایش ۳۰ تا ۷۰ درصدی حقوق ها

مدیرعامل سایپا: خیال همه را از پراید راحت کردیم

ویدیو/ کتک زدن یک زن افغانستانی توسط مامور نیروی انتظامی

خواندنی ها
گوشی گلکسی 《نوت ۱۰ لایت》 به روزرسانی شد

گوشی گلکسی 《نوت ۱۰ لایت》 به روزرسانی شد

سامسونگ در حال کار روی ساعت هوشمند Wear OS است

سامسونگ در حال کار روی ساعت هوشمند Wear OS است

بازگشایی همه فروشگاه‌های اپل در ایالات متحده پس از ۱ سال

بازگشایی همه فروشگاه‌های اپل در ایالات متحده پس از ۱ سال

پیشگیری از نارسایی قلبی با یک فنجان قهوه

پیشگیری از نارسایی قلبی با یک فنجان قهوه

آخرین اخبار مهمترین عناوین روز

تصاویر: کرونا در روزهای شلوغ پایان سال

تصاویر: بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز در وضعیت قرمز کرونا

تصاویر: پرسه در خیابان - ۴۵

تصاویر: مصاحبه اعضای هیأت دولت با خبرنگاران

یادداشت‌های محمدعلی فروغی، پنج‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۲۹۸؛ می‌ترسم روابط ما و ایران به کلی قطع شود

معاون دبیرکل حزب‌الله: اسرائیل اگر به لبنان حمله کند، کاری می‌کنیم ستارگان شب را در روز روشن ببینند

خاطرات آیت‌الله هاشمی؛ ۱۳ اسفند ۱۳۷۶: گزارش بازدید از دانشگاه ظهران و شرکت آرامکو / امیر بحرین گفت تلاش می‌کند رابطه ایران با شورای همکاری خلیج فارس را اصلاح کند

سخنگوی وزارت خارجه: حملات عراق مشکوک است

ویدیو / برکناری سفیر فیلیپین به علت بدرفتاری با خدمتکار

سخنگوی وزارت خارجه: حملات عراق مشکوک است

درگاه‌های ارائه‌دهنده رمزارز مسدود می‌شود

سخنگوی وزارت خارجه: آمریکا باید ابتدا به برجام برگردد بعد سر میز مذاکره بنشیند/ دیپلماسی بهترین راهکار موجود است و ما در قبال هر اقدامی، تحرک مناسب خواهیم داشت

مصوبه مجلس: وزارت ارتباطات مکلف به اجرای شبکه ملی اطلاعات تا پایان سال ۱۴۰۰ است

طرح سناتورهای آمریکایی برای سلب اختیارات جنگی از بایدن

حکم انحلال جمعیت امام علی صادر شد

جهانگیری: وقتی تلاش کردیم مانع از فروپاشی اقتصاد کشور شویم برخی انتقادهای ناروایی مطرح کردند / در زمان لازم درباره نوسانات ارز صحبت خواهم کرد / بایدن فهمیده مجبور است در برابر ما با زبان احترام و منطق سخن بگویند تا نتیجه بگیرد

نخستین شکست بایدن از سنا / گزینه پیشنهادی برای اداره بودجه فدرال آمریکا رای نیاورد

رهبر معظم انقلاب درگذشت قاضی شیخ احمد الزین را تسلیت گفتند

پنتاگون: هیچ‌یک از نظامیان آمریکایی در حمله راکتی به پایگاه عین الاسد آسیب ندیده‌اند / تنها یک پیمانکار بر اثر سکته قلبی جان باخته

عراقچی: اقدام سه کشور اروپایی برای ارایه پیش نویس قطعنامه، حرکت اشتباهی است / انتظار داریم آنها از فرصت باقیمانده برای دیپلماسی بهره برداری سازنده کنند نه موجب تخریب بیشتر فضای موجود شوند

نامه ۳۲ نهاد آمریکایی به بایدن: هر چه سریعتر به برجام بازگردید

راهکارهای کاهش تنش میان تهران و ریاض به روایت موسویان

پيروزى ديگر حقوقى ايران بر آمريكا / محکومیت ۳۷ میلیون دلاری واشنگتن در دیوان داوری لاهه

صدر: درخواست بازگشت لوایح FATF به مجلس به لحاظ حقوقی کاملا خلاف است / تصمیم مجمع تشخیص فوق تصمیم مجلس و شورای نگهبان است

رویترز: مقامات آمریکایی و انصارالله در عمان دیدار کردند / مذاکرات یمن با عربستان سعودی نزدیک است؟

الکاظمی: بمباران عین الاسد قابل توجیه نیست / به گفتگوها برای خروج نیروهای بیگانه ادامه می دهیم

توافق «پشت پرده» اسرائیل و آمریکا در مورد ایران؟

وزیر بهداشت: کرونای انگلیسی شدیدا کشنده است؛ بیمار در ۴۸ ساعت بسیار بدحال می‌شود

سرنوشت نامعلوم یک نیروی سپاه پس از حمله تروریستی جیش الظلم

خطیب زاده: مواضع ایران از ابتدای جنگ یمن مشخص بوده / ادعای مقامات آمریکایی برای برقراری صلح از حد حرف تجاوز نکرده

روحانی: اگر FATF بد است چرا همه ی شرق مثل روسیه و چین در آن حضور دارند؟ / کشورهای دوست‌مان می‌گویند اگر به FATF ملحق نشویم، ارتباطات بانکی ما قطع می‌شود / FATF با زندگی و جیب تک تک مردم ارتباط دارد؛ اگر اجرا نشود باید به مردم توضیح دهید

ارزش سهام عدالت، امروز ۱۳ اسفند ۹۹

شاخص کل بورس، امروز ۱۳ اسفند ۹۹

قیمت سکه پارسیان، امروز ۱۳ اسفند ۹۹

ویدیو / وزیر بهداشت: بار و بندیل سفر نبندید؛ فکر سفر را هم نکنید

نخعی، نماینده مجلس: تعداد کشته‌های حادثه سراوان ۴ یا ۵ نفر است / خیلی از کشته‌ها یا همه آنها در محل حادثه کشته نشدند؛ مجروح شدند و به‌دلیل کمبود امکانات در مسیر انتقال به مرکز درمانی جان باختند

محسن رضایی: بحث موضع چین و روسیه درباره FATF را فقط ظریف و همتی طرح کردند / عده ای از مخالفان پیوستن به FATF گفتند چنین چیزی نیست

نیکزاد: پذیرش FATF به معنای لو دادن راه دور زدن تحریم‌هاست / مجلس مخالف تصویب لوایح FATF است؛ باید مثل ماجرای قانون برجامی اقدام کنیم

ایسنا: مرتضی بانک از سمتش استعفا داد

آرشیو
وبگردی

محبوب ترین فوتبالیست ایرانی در اینستاگرام کیست؟/عکس

قتل دوست صمیمی در یک لحظه عصبانیت/ پاسور بازی می کردیم،شاهرخ تقلب کرد و من با چاقو به او حمله کردم

تغییر چهره مجری ممنوع التصویر+ عکس

الهام پاوه نژاد و بچه هایش در خیابان‌+ عکس

پست عجیب مجری جنجالی +عکس

ماشین لاکچری مجری مشهور صدا و سیما + عکس

تجاوز به نیلوفر در برج جردن تهران! / سرایدار با التماس زنانه کاری نداشت!

عکس های خصوصی زن تبریزی به دست شوهرش رسید

پسر ساسی مانکن اجازه ندارد آهنگ‌های پدرش را گوش کند!

چُرت آل پاچینو در گلدن گلوب سوژه شد

استوری شادمهر در حمایت از علی کریمی

محمود بصیری: به احمدی نژاد نگفتم به خاطر او بیکار شدم

  • صفحه نخست
  • اخبار انتخابات ۱۴۰۰
  • سیاست
  • بین الملل
  • تاریخ
  • اقتصاد
  • اجتماع
  • آی تی و فناوری
  • فرهنگ و هنر
  • حوادث
  • ورزش
  • خواندنی ها
  • سلامت
  • ویدیو
  • عکس
  • درباره انتخاب
  • |
  • ارتباط با ما
  • |
  • پیوندها
  • |
  • آب و هوا
  • |
  • اوقات شرعی
  • |
  • مجله الکترونیکی
  • |
  • نظرسنجی
  • |
  • جستجو
  • |
  • آرشیو
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به انتخاب است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و تولید : "ایران سامانه"
کد خبر: ۵۹۱۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۲۳ - ۰۱ دی ۱۳۹۹
اقتصاد >> داخلی
پ

آغاز به کار مرکز تماس بیمه پاسارگاد با محوریت تکریم ارباب رجوع

گفتنی است، مرکز تماس یا Call Center یکی از بخش های حساس عملیاتی در بسیاری از سازمان ها و کسب و کارهاست و می توان گفت مرکز تماس یکی از نقاط مرزی در سازمان محسوب می شود. به عبارت دیگر، تجربه مشتری در تعامل با همکاران مرکز تماس، نقش مهمی در شکل‌گیری تصویر کسب و کار هدفمند را در ذهن مخاطب ایجاد می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آغاز به کار مرکز تماس بیمه پاسارگاد با محوریت تکریم ارباب رجوع

مرکز تماس شرکت بیمه پاسارگاد با نظارت معاونت توسعه بازار و شبکه فروش و همچنین راهبری مدیریت امور مشتریان در ساختمان های ستادی (کوه نور، گلها، اردشیر، شعبه مرکزی و مدیریت امور مناطق، شعب و نمایندگان) از روز هفدهم آبان ماه فعالیت خود را آغاز نموده و پیش بینی شده است در فاز دوم فعالیت کلیه مناطق و شعبه های سراسر کشور بیمه پاسارگاد به سیستم کال سنتر مجهز شوند.

به گزارش انتخاب ، این مرکز با هدف تسهیل در برقراری تماس با مرکز پاسخگویی آسان، کنترل تماس های ورودی و هدایت هوشمند تماس، کاهش تماس های ناموفق و افزایش بهره وری و بالا بردن راندمان شرکت در بخش پاسخگویی، ایجاد و اجرای الگوها و فرآیندهای سازمانی در راستای مشتری مداری و افزایش رضایتمندی مخاطبان ، پاسخگویی آنی در زمان واقعی و بدست آوردن مشتری بیشتر، پشتیبانی سایر شبکه های اطلاعتی CRM ، نظارت و کنترل به نحوه انجام درخواست های سازمان فروش از طریق تماس با شعبه های سراسر کشور کار خود را آغاز کرده است.

گفتنی است، مرکز تماس یا Call Center یکی از بخش های حساس عملیاتی در بسیاری از سازمان ها و کسب و کارهاست و می توان گفت مرکز تماس یکی از نقاط مرزی در سازمان محسوب می شود. به عبارت دیگر، تجربه مشتری در تعامل با همکاران مرکز تماس، نقش مهمی در شکل‌گیری تصویر کسب و کار هدفمند را در ذهن مخاطب ایجاد می کند.

همچنین مشتریان، ارزشمندترین دارایی‌های هر شرکت محسوب می شوند و شرکت‌های موفق با آگاهی از این موضوع، برای جلب رضایت مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید، تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا با سرمایه‌گذاری هوشمند در راه‌اندازی مرکز تماس، در کنار مشتری مداری و تکریم مشتری، کیفیت خدمات خود را نیز افزایش ‌دهند. مرکز تماس به عنوان پل ارتباطی که مشتریان از طریق آن درخواست‌ها و شکایات خود را به سازمان گزارش می‌دهند، عمل می‌کند. کارشناسان پشتیبانی که در مرکز تماس مشغول به کار هستند، تماس‌های مشتریان را دریافت کرده و سپس تلاش خواهند کرد مشکلات را در اولین تماس و یا تماس بعدی برطرف نمایند.

گفتنی است کمک به مشتری از طریق کانال‌های خدمات مشتری: تلفن، ایمیل ، ارتباط هوشمندانه و ارائه راه حل‌های شخصی سازی شده برای هر مشتری به منظور اطمینان از پیشرفت در روند حل مشکل، رقم زدن یک تجربه مثبت برای مشتری، منطبق با جایگاه و ارزش‌های شخصی او، تنظیم نحوه پشتیبانی با نقش مشتری، خصوصیات شخصی و سابقه او و ارسال پاسخ و ذخیره سازی تیکت‌ها به شکل مؤثر و گزارش مسائل به تیم‌های مرتبط از جمله وظایف مراکز تماس بیمه پاسارگاد محسوب می شود.

از مهم ترین دلایل راه اندازی مرکز تماس پشتیبانی مداوم از مشتریان، ارائه خدمات خرید، فروش و پرداخت، بازاریابی اصولی محصولات، تحقیقات بازار برای فروش و ارائه خدمات مناسب، مانیتورینگ و نظارت بر عملکرد هر یک از کارشناسان محسوب می شود.

همچنین دانش، انعطاف پذیری، توجه به جزئیات، خلاقیت و سازمان دهی از مهارت‌های مورد نیاز در مرکز تماس است.

خصوصیات مرکز تماس شرکت بیمه پاسارگاد  و امکانات گزارش گیری و نظارتی سیستم:

1- گروه توزیع: تقسیم بندی بر اساس معاونت ها و رشته های بیمه ای که مشتری با انتخاب رشته  مورد نیاز در صف تماس گیرندگان قرار خواهد گرفت که این بخش به صورت اتوماتیک صف را کنترل نموده و با آزاد شدن اپراتور مربوطه تماس را از صف خارج کرده و تماس را انتقال می دهد. اپراتورها همچنین می توانند تماس های ورودی را به گروهای دیگر انتقال نمایند.

2– شنود مکالمات: در این قسمت مدیران می توانند مکالمات ضبط شده اپراتورها را بشنود. (شماره های تعریف شده در مرکز تماس که به اپراتور ها اختصاص داده شده است.) لازم به ذکر است کلیه مکالمات تماس های ورودی به مرکز تماس با اهداف زیر ضبط می شود.

* بررسی نحوه تعامل کارکنان شرکت با مشتریان و آگاهی مدیران از حسن انجام وظیفه کارمندان.

*افزایش کیفیت پاسخگوئی و رفتار سازمانی مناسب کارکنان.

* بهبود خدمات دهی و افزایش رضایتمندی مشتریان.

* جمع آوری آمار و اطلاعات سابقه تماس های ورودی.

* استفاده از اطلاعات تماس در آموزش و بهبود عملکرد های شرکت.

* دسته بندی تماس های ضبط شده جهت حل مشکلات آتی مشتریان.

* پیگیری درخواست های مشتریان تا رفع مشکل.

3– امکان مشاهده داشبوردهای تماس: در این قسمت مدیر می تواند با استفاده از امکان داشبوردهای تماس کلیه تماس های روز جاری را مدیریت نماید از نظر تعداد تماس های ورودی، تعداد و درصد تماس های پاسخ داده شده و از دست رفته، وضعیت صف و وضعیت خطوط اپراتورها را در روز جاری مشاهده نماید.

4- گزارشات: گزارشات مدیریتی و جزئی تماس ها، وضعیت اپراتورها، نظرسنجی و پیام های ضبط شده در دسترس خواهد بود و می تواند به صورت فایل pdf ذخیره  و مورد استفاده  در راستای تصمیم گیری و نظارت قرار بگیرد.

5- بخش مانیتورینگ: در این بخش تعریف و تغییر کلیه امکانات موجود در سیستم و تعریف کاربران مختلف با سطح دسترسی متفاوت گزارش های مدیریتی متنوع، امکان فعال و یا غیر فعال کردن سرویس های مختلف در سیستم وجود دارد

رومیس د
رازیانه د
ارسال به تلگرام
برچسب ها: بیمه پاسارگاد
رومیس د
رازیانه د
رومیس د
رازیانه د
رومیس د
رازیانه د
رومیس د
رازیانه د
رومیس د
رازیانه د
رومیس د
رازیانه د
  • صفحه نخست
  • اخبار انتخابات ۱۴۰۰
  • سیاست
  • بین الملل
  • تاریخ
  • اقتصاد
  • اجتماع
  • آی تی و فناوری
  • فرهنگ و هنر
  • حوادث
  • ورزش
  • خواندنی ها
  • سلامت
  • ویدیو
  • عکس
  • درباره انتخاب
  • |
  • ارتباط با ما
  • |
  • پیوندها
  • |
  • آب و هوا
  • |
  • اوقات شرعی
  • |
  • مجله الکترونیکی
  • |
  • نظرسنجی
  • |
  • جستجو
  • |
  • آرشیو
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به انتخاب است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و تولید : "ایران سامانه"