چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ | Wednesday, 20 January 2021
  • ارتباط با انتخاب
  • |
  • پیوندها
  • |
  • آب و هوا
  • |
  • اوقات شرعی
  • |
  • مجله الکترونیک
  • |
  • نظرسنجی
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ | Wednesday, 20 January 2021
  • صفحه نخست
  • اخبار انتخابات ۱۴۰۰
  • سیاست
  • بین الملل
  • تاریخ
  • اقتصاد
  • اجتماع
  • آی تی و فناوری
  • فرهنگ و هنر
  • حوادث
  • ورزش
  • خواندنی ها
  • سلامت
  • ویدیو
  • عکس
جستجو
ویدئو جدیدترین اخبار پربیننده ترین
لایو خبر عکس خواندنی ها اخبار ویژه
  • صفحه نخست
  • اخبار انتخابات ۱۴۰۰
  • سیاست
  • بین الملل
  • تاریخ
  • اقتصاد
  • اجتماع
  • آی تی و فناوری
  • فرهنگ و هنر
  • حوادث
  • ورزش
  • خواندنی ها
  • سلامت
  • ویدیو
  • عکس
  • درباره انتخاب
  • ارتباط با انتخاب
  • پیوندها
  • آب و هوا
  • اوقات شرعی
  • مجله الکترونیک
  • نظرسنجی
  • آرشیو
ویدیو /  بایدن با گریه رهسپار واشنگتن شد

ویدیو / بایدن با گریه رهسپار واشنگتن شد

ویدیو / خاموشی دستگاه آلودگی هوا بدلیل اتمام بسته اینترنت!

ویدیو / خاموشی دستگاه آلودگی هوا بدلیل اتمام بسته اینترنت!

ویدیو / کشف آرامگاه همسر فرعون

ویدیو / کشف آرامگاه همسر فرعون

ویدیو / معاون شهرداری تهران: بخاطر امنیت ملی نمی‌توانیم ساختمان‌های ناایمن پایتخت را اعلام کنیم

ویدیو / معاون شهرداری تهران: بخاطر امنیت ملی نمی‌توانیم ساختمان‌های ناایمن پایتخت را اعلام کنیم

تماشا کنید: کارت زرد اقلیت / مجلس یازدهم چگونه در یک روز دو کارت زرد به ظریف داد؟

تماشا کنید: کارت زرد اقلیت / مجلس یازدهم چگونه در یک روز دو کارت زرد به ظریف داد؟

ویدیو / ۱۹۹۷؛ بزرگترین بحران آسیایی‌ها در تاریخ؟ + زیرنویس فارسی

ویدیو / ۱۹۹۷؛ بزرگترین بحران آسیایی‌ها در تاریخ؟ + زیرنویس فارسی

کد خبر: ۵۹۱۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۲۳ - ۰۱ دی ۱۳۹۹
اقتصاد >> داخلی
پ

آغاز به کار مرکز تماس بیمه پاسارگاد با محوریت تکریم ارباب رجوع

گفتنی است، مرکز تماس یا Call Center یکی از بخش های حساس عملیاتی در بسیاری از سازمان ها و کسب و کارهاست و می توان گفت مرکز تماس یکی از نقاط مرزی در سازمان محسوب می شود. به عبارت دیگر، تجربه مشتری در تعامل با همکاران مرکز تماس، نقش مهمی در شکل‌گیری تصویر کسب و کار هدفمند را در ذهن مخاطب ایجاد می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آغاز به کار مرکز تماس بیمه پاسارگاد با محوریت تکریم ارباب رجوع

مرکز تماس شرکت بیمه پاسارگاد با نظارت معاونت توسعه بازار و شبکه فروش و همچنین راهبری مدیریت امور مشتریان در ساختمان های ستادی (کوه نور، گلها، اردشیر، شعبه مرکزی و مدیریت امور مناطق، شعب و نمایندگان) از روز هفدهم آبان ماه فعالیت خود را آغاز نموده و پیش بینی شده است در فاز دوم فعالیت کلیه مناطق و شعبه های سراسر کشور بیمه پاسارگاد به سیستم کال سنتر مجهز شوند.

به گزارش انتخاب ، این مرکز با هدف تسهیل در برقراری تماس با مرکز پاسخگویی آسان، کنترل تماس های ورودی و هدایت هوشمند تماس، کاهش تماس های ناموفق و افزایش بهره وری و بالا بردن راندمان شرکت در بخش پاسخگویی، ایجاد و اجرای الگوها و فرآیندهای سازمانی در راستای مشتری مداری و افزایش رضایتمندی مخاطبان ، پاسخگویی آنی در زمان واقعی و بدست آوردن مشتری بیشتر، پشتیبانی سایر شبکه های اطلاعتی CRM ، نظارت و کنترل به نحوه انجام درخواست های سازمان فروش از طریق تماس با شعبه های سراسر کشور کار خود را آغاز کرده است.

گفتنی است، مرکز تماس یا Call Center یکی از بخش های حساس عملیاتی در بسیاری از سازمان ها و کسب و کارهاست و می توان گفت مرکز تماس یکی از نقاط مرزی در سازمان محسوب می شود. به عبارت دیگر، تجربه مشتری در تعامل با همکاران مرکز تماس، نقش مهمی در شکل‌گیری تصویر کسب و کار هدفمند را در ذهن مخاطب ایجاد می کند.

همچنین مشتریان، ارزشمندترین دارایی‌های هر شرکت محسوب می شوند و شرکت‌های موفق با آگاهی از این موضوع، برای جلب رضایت مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید، تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا با سرمایه‌گذاری هوشمند در راه‌اندازی مرکز تماس، در کنار مشتری مداری و تکریم مشتری، کیفیت خدمات خود را نیز افزایش ‌دهند. مرکز تماس به عنوان پل ارتباطی که مشتریان از طریق آن درخواست‌ها و شکایات خود را به سازمان گزارش می‌دهند، عمل می‌کند. کارشناسان پشتیبانی که در مرکز تماس مشغول به کار هستند، تماس‌های مشتریان را دریافت کرده و سپس تلاش خواهند کرد مشکلات را در اولین تماس و یا تماس بعدی برطرف نمایند.

گفتنی است کمک به مشتری از طریق کانال‌های خدمات مشتری: تلفن، ایمیل ، ارتباط هوشمندانه و ارائه راه حل‌های شخصی سازی شده برای هر مشتری به منظور اطمینان از پیشرفت در روند حل مشکل، رقم زدن یک تجربه مثبت برای مشتری، منطبق با جایگاه و ارزش‌های شخصی او، تنظیم نحوه پشتیبانی با نقش مشتری، خصوصیات شخصی و سابقه او و ارسال پاسخ و ذخیره سازی تیکت‌ها به شکل مؤثر و گزارش مسائل به تیم‌های مرتبط از جمله وظایف مراکز تماس بیمه پاسارگاد محسوب می شود.

از مهم ترین دلایل راه اندازی مرکز تماس پشتیبانی مداوم از مشتریان، ارائه خدمات خرید، فروش و پرداخت، بازاریابی اصولی محصولات، تحقیقات بازار برای فروش و ارائه خدمات مناسب، مانیتورینگ و نظارت بر عملکرد هر یک از کارشناسان محسوب می شود.

همچنین دانش، انعطاف پذیری، توجه به جزئیات، خلاقیت و سازمان دهی از مهارت‌های مورد نیاز در مرکز تماس است.

خصوصیات مرکز تماس شرکت بیمه پاسارگاد  و امکانات گزارش گیری و نظارتی سیستم:

1- گروه توزیع: تقسیم بندی بر اساس معاونت ها و رشته های بیمه ای که مشتری با انتخاب رشته  مورد نیاز در صف تماس گیرندگان قرار خواهد گرفت که این بخش به صورت اتوماتیک صف را کنترل نموده و با آزاد شدن اپراتور مربوطه تماس را از صف خارج کرده و تماس را انتقال می دهد. اپراتورها همچنین می توانند تماس های ورودی را به گروهای دیگر انتقال نمایند.

2– شنود مکالمات: در این قسمت مدیران می توانند مکالمات ضبط شده اپراتورها را بشنود. (شماره های تعریف شده در مرکز تماس که به اپراتور ها اختصاص داده شده است.) لازم به ذکر است کلیه مکالمات تماس های ورودی به مرکز تماس با اهداف زیر ضبط می شود.

* بررسی نحوه تعامل کارکنان شرکت با مشتریان و آگاهی مدیران از حسن انجام وظیفه کارمندان.

*افزایش کیفیت پاسخگوئی و رفتار سازمانی مناسب کارکنان.

* بهبود خدمات دهی و افزایش رضایتمندی مشتریان.

* جمع آوری آمار و اطلاعات سابقه تماس های ورودی.

* استفاده از اطلاعات تماس در آموزش و بهبود عملکرد های شرکت.

* دسته بندی تماس های ضبط شده جهت حل مشکلات آتی مشتریان.

* پیگیری درخواست های مشتریان تا رفع مشکل.

3– امکان مشاهده داشبوردهای تماس: در این قسمت مدیر می تواند با استفاده از امکان داشبوردهای تماس کلیه تماس های روز جاری را مدیریت نماید از نظر تعداد تماس های ورودی، تعداد و درصد تماس های پاسخ داده شده و از دست رفته، وضعیت صف و وضعیت خطوط اپراتورها را در روز جاری مشاهده نماید.

4- گزارشات: گزارشات مدیریتی و جزئی تماس ها، وضعیت اپراتورها، نظرسنجی و پیام های ضبط شده در دسترس خواهد بود و می تواند به صورت فایل pdf ذخیره  و مورد استفاده  در راستای تصمیم گیری و نظارت قرار بگیرد.

5- بخش مانیتورینگ: در این بخش تعریف و تغییر کلیه امکانات موجود در سیستم و تعریف کاربران مختلف با سطح دسترسی متفاوت گزارش های مدیریتی متنوع، امکان فعال و یا غیر فعال کردن سرویس های مختلف در سیستم وجود دارد

لینک کوتاه
ارسال به تلگرام
برچسب ها: بیمه پاسارگاد
بازید از صفحه اول ارسال به دوستان نسخه چاپی
گزارش خطا
0
وب گردی
 تصاویر حیرت‌انگیز ناسا از «مریخ»

تصاویر حیرت‌انگیز ناسا از «مریخ»

برندگان جوایز میلیاردی همراه اول معرفی شدند!

برندگان جوایز میلیاردی همراه اول معرفی شدند!

 نکات جالبی که درباره مغز نمی‌دانید

نکات جالبی که درباره مغز نمی‌دانید

 گریم جالب طناز طباطبایی در فیلمی که هشت سال توقیف بود

گریم جالب طناز طباطبایی در فیلمی که هشت سال توقیف بود

 قدیمی‌ترین عکس هوایی تهران!

قدیمی‌ترین عکس هوایی تهران!

 ۸ عادت سمی که شما را از شادی محروم می کنند

۸ عادت سمی که شما را از شادی محروم می کنند

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
تصاویر
۱/۴
۱/۴
تصاویر:‌ آتش سوزی در خیابان شوش

تصاویر:‌ آتش سوزی در خیابان شوش

۲/۴
تصاویر: رزمایش اقتدار ۹۹ نزاجا

تصاویر: رزمایش اقتدار ۹۹ نزاجا

۳/۴
تصاویر: کربنات سدیم در دل کویر

تصاویر: کربنات سدیم در دل کویر

۴/۴
تصاویر: چهارمین سالگرد حادثه پلاسکو

تصاویر: چهارمین سالگرد حادثه پلاسکو

ببینید!

ویدیو / حذف درصد تخفیف از فروشگاه‌های زنجیره‌ای

ویدیو / پرتاب موشک به‌ فضا از روی بال هواپیمای مسافربری

ویدیو / اظهارات سه ماه پیش رئیس‌کل بانک مرکزی، وقتی دلار ۳۲ هزار تومان بود

تماشا کنید: پایان تنش؟ / خطر درگیری میان آمریکا و ایران پس از یک تنش دوماهه رفع شد؟

ویدیو / رقیب چینی «تسلا» چیست؟ + زیرنویس فارسی

تماشا کنید: خاموشی ایران و مزرعه بیت کوین چینی ها / چرا با وجود قطع برق در کشور، چینی ها با مصرف برق ایران، بیت کوین تولید می کنند؟

ویدیو / در درون دنیای فناوری‌های جاسوسی + زیرنویس فارسی

آرشیو
پربازدیدها
روز هفته ماه سال

قیمت هر شانه تخم مرغ ۳۰ هزار تومان کاهش یافت

قیمت دلار، امروز ۳۰ دی ۹۹ / نرخ خرید دلار وارد کانال ۲۰ هزار تومان شد

قیمت گوشی های سامسونگ امروز 30 دی ماه

وزیر آموزش: از فردا مدارس بازگشایی می‌شود؛ حضور دانش‌آموزان اختیاری است

ریزش در بازار خودرو/ رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران: مشتری‌ها منتظر کاهش بیشتر قیمت‌ها هستند / پراید ۱۳۱ به ۹۳ میلیون رسید، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ حدود ۱۶۹ میلیون تومان

ارزش سهام عدالت، امروز ۳۰ دی ۹۹

قیمت دلار و یورو در بازار آزاد، امروز ۳۰ دی ۹۹

اندرویدی ها منتظر ویژگی جدید «خواب زمستانی اندروید» باشید

قیمت هر شانه تخم مرغ ۳۰ هزار تومان کاهش یافت

قیمت دلار، امروز ۲۸ دی ۹۹ / عقبگرد نرخ ادامه دارد؛ قیمت در صرافی بانک‌ها در کانال ۲۲ هزار تومانی

قیمت گوشی های سامسونگ امروز ۲۸ دی ماه

قیمت دلار، امروز ۲۷ دی ۹۹ / قیمت خرید دلار به کانال ۲۲ هزار تومان بازگشت

بازگشت قیمت دلار به یک قدمی شهریور ۹۷ / دلار تا کجا ریزش می کند و این بار در چه نرخی تثبیت می شود؟

قیمت گوشی های سامسونگ امروز 27 دی

۳ برنامه احتمالی بایدن درمورد ایران

قیمت دلار، امروز ۳۰ دی ۹۹ / نرخ خرید دلار وارد کانال ۲۰ هزار تومان شد

ویدیو/ کتک زدن یک زن افغانستانی توسط مامور نیروی انتظامی

خداحافظی تلفن‌های هوشمند قدیمی با واتس اپ از ۱۲ دی ماه

سحنگوی قوه قضاییه: شیرین نجفی دستگیر شده است

۶ پیام فرستاده نخست وزیر عراق برای ایران

چرا ترامپ همچنان ممکن است در آخرین لحظات ریاست جمهوری اش، جنگی با ایران به راه اندازد؟

ویدیو / خودکشی دختر نوجوان از‌ بالای پل زیرگذر گچساران (کهگیلویه و بویراحمد)

قیمت هر شانه تخم مرغ ۳۰ هزار تومان کاهش یافت

وزیر خارجه کره جنوبی: توقیف نفتکش ما به خاطر توقیف دارایی‌های ایران در کره جنوبی؟ اولویت اول ما بررسی واقعیت‌ها و اطمینان از امنیت خدمه کشتی است

بازار خودرو سکته کرد / پژو ۲۰۶ تا ۵۲ میلیون، سمند ۱۴ میلیون، پژو ۴۰۵ تا ۱۵ میلیون و تیبا ۲۶ میلیون ارزان شد / پراید ۹۰ میلیونی هم خریدار ندارد

جو بایدن پیروز انتخابات معرفی شد / فاکس نیوز، آسوشیتدپرس، سی ان ان و ان بی سی این خبر را اعلام کرده اند / بیانیه ترامپ: نتیجه انتخابات هنوز قطعی نشده / پیشنهاد داماد ترامپ به او برای پذیرش شکست

استفتاء مهم ایت الله سیستانی در باره مراسم عزاداری امام حسین (ع)

ترامپ: ایران اگر کرم بریزد بلایی سرش می آوریم که تا حالا سابقه نداشته!

دانش‌آموز ممتاز تهرانی بعد از کنکور خودکشی کرد

جدول غیررسمی افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری / افزایش ۳۰ تا ۷۰ درصدی حقوق ها

مدیرعامل سایپا: خیال همه را از پراید راحت کردیم

ویدیو/ کتک زدن یک زن افغانستانی توسط مامور نیروی انتظامی

خواندنی ها
اگر این علائم را دارید به پزشک مراجعه کنید

اگر این علائم را دارید به پزشک مراجعه کنید

ماگ هوشمند ویژه ضدعفونی کردن اشیاء+تصاویر

ماگ هوشمند ویژه ضدعفونی کردن اشیاء+تصاویر

هواوی برای دستیابی به خدمات گوگل و دور زدن تحریم‌های آمریکا میانبر می‌زند؟

هواوی برای دستیابی به خدمات گوگل و دور زدن تحریم‌های آمریکا میانبر می‌زند؟

به روزسانی جدید «گلکسی ایربادز پرو» سامسونگ، ویژه کم شنوایان

به روزسانی جدید «گلکسی ایربادز پرو» سامسونگ، ویژه کم شنوایان

آخرین اخبار مهمترین عناوین روز

۱۰ پرسشی که آنتونی بلینکن باید پاسخ دهد

آمریکا یک ایرانی مقیم ماساچوست را به اتهام لابی گری مخفیانه برای دولت ایران بازداشت کرد

ترامپ در سخنرانی خداحافظی خود چه گفت؟

تصاویر:‌ آتش سوزی در خیابان شوش

تصاویر: رزمایش اقتدار ۹۹ نزاجا

تصاویر: کربنات سدیم در دل کویر

تصاویر: چهارمین سالگرد حادثه پلاسکو

آنتونی بلینکن: ترور سردار سلیمانی ما را ناامن تر کرد

خاطرات آیت‌الله هاشمی؛ ۳۰ دی ۱۳۷۶: مصاحبه تند خاتمی علیه آمریکا باعث تعجب غربی ها شده

ترامپ در سخنرانی خداحافظی خود چه گفت؟

آنتونی بلینکن: ترور سردار سلیمانی ما را ناامن تر کرد

ظریف: ایران از دعوت قطر برای گفت‌وگوهای فراگیر در منطقه‌مان استقبال می‌کند

رئیس سیا از سمت خود استعفا کرد

نشست بررسی صلاحیت گزینه بایدن برای وزارت خارجه؛ برجام در صدر موضوعات / جیم راش، سناتور ارشد: هر گونه توافق جدید با ایران باید به عنوان معاهده به تأیید کنگره برسد

عضو شورای شهر: ۱۵بیمارستان تهران و ۶ وزارتخانه روی گسل قرار دارد / ۳۳ هزار ساختمان در پایتخت در شرایط خطر قرار دارند

بایدن ممنوعیت سفر اتباع کشورهای مسلمان از جمله ایران به آمریکا را لغو می‌کند

واشنگتن‌پست: پنس در مراسم خداحافظی ترامپ شرکت نمی‌کند

وزیر دارایی دولت بایدن: تحریم‌های دولت ترامپ بازنگری می‌شود

وزارت اقتصاد: استعفای «قالیباف‌ اصل» بررسی می‌شود

ذوالنوری: تحریم‌ها ادامه داشته باشد، دوربین‌های آژانس جمع‌آوری می‌شود

همتی: بانک‌های کره جنوبی باید خسارت ایران را طی این ۲ سال جبران کنند / اینستکس نتوانست روابط تجاری ما با اروپا را فارغ از تحریم های امریکا، پوشش دهد؛ آن ها شجاعت کافی برای اعمال حاکمیت اقتصادی نداشتند

وزیر آموزش: از فردا مدارس بازگشایی می‌شود؛ حضور دانش‌آموزان اختیاری است

مقامات ارشد آمریکا در فهرست‌ تحریم‌های ایران / از ترامپ و پومپئو تا کریستوفر میلر و الیوت آبرامز

وزیر دفاع: آمریکا با تحرکاتی در منطقه، درمورد توان دفاعی ایران دچار اشتباه محاسباتی شده بود / باید با رزمایش های اخیر آمادگی دفاعی نیروهای مسلح نشان داده می‌شد / کوچکترین خطای محاسبات دشمنان با پاسخ سنگین روبرو می‌شود

آتش‌سوزی گسترده در خیابان شوش / ایستگاه مترو شوش تعطیل شد / حادثه مصدومی نداشت+فیلم

وزیر خارجه انگلیس: برجام از اولین محورهای گفت‌وگوی تروئیکای اروپا با دولت بایدن است

اعلام آمادگی قطر برای میانجیگری میان سئول و تهران / دوحه: ما با ایرانی‌ها در ارتباط هستیم و هر آنچه در توان داریم انجام می دهیم

رویترز: بن‌سلمان خود را در موضوع ایران با تیم بایدن هماهنگ می‌کند

عقب نشینی شورای رقابت از افزایش قیمت خودرو / افزایش قیمت ۳ ماهه منتفی شد

ارزش سهام عدالت، امروز ۳۰ دی ۹۹

قیمت سکه پارسیان، امروز ۳۰ دی ۹۹

وزیر اقتصاد: بورس با قیمت گذاری میانه خوبی ندارد؛ اظهارات وزیر صنعت درباره فولاد ایجاد نگرانی کرد

شاخص کل بورس، امروز ۳۰ دی ۹۹

فرمانده کل سپاه: ما احساس نیازی به برجام نمی‌کنیم؛ چون رزاق ما خداست / فرمول‌های غلبه بر دشمن را آموخته‌ایم

مصوبه کمیسیون تلفیق: وام ازدواج ۷۰ میلیون تومان شد / پسران زیر ۲۵سال و دختران زیر ۲۳ سال هر کدام ۱۰۰میلیون تومان وام ازدواج می‌گیرند

روحانی: شورای عالی بورس برای حفظ تعادل در بازار سرمایه تصمیمات لازم را اتخاذ و اجرایی کند

آرشیو
وبگردی

دختر 2 ساله اصفهانی مرد و زنده شد / در خمیردندان حادثه آفرید

همه بازیگران زنی که با کلاه‌گیس در تلویزیون دیده شدند

عکسی باورنکردنی از طناز طباطبایی قبل عمل زیبایی

تهیه‌کنندگی ریحانه پارسا در جشنواره فیلم کوتاه تهران؟!

قتل مرد بی غیرت فامیل / 6 ماه دور از چشم شوهرم تسلیم او بودم ! + عکس

قتل مینو زن جوان در تهران / قاتل در محل دفن جنازه خودکشی کرد

قتل مینو زن جوان در تهران / قاتل در محل دفن جنازه خودکشی کرد

کودک 5‌ ساله، قربانی توهم شیشه‌ای همسایه

افشای راز شوهر جنایتکار با فیلم دوربین های مدار بسته

افشای راز شوهر جنایتکار با فیلم دوربین های مدار بسته

مرد ۳۴ ساله زنش را از طبقه ششم پرت کرد + عکس

عکس پلنگی سپیده خداوردی در حیاط خانه اش

  • صفحه نخست
  • اخبار انتخابات ۱۴۰۰
  • سیاست
  • بین الملل
  • تاریخ
  • اقتصاد
  • اجتماع
  • آی تی و فناوری
  • فرهنگ و هنر
  • حوادث
  • ورزش
  • خواندنی ها
  • سلامت
  • ویدیو
  • عکس
  • درباره انتخاب
  • |
  • ارتباط با ما
  • |
  • پیوندها
  • |
  • آب و هوا
  • |
  • اوقات شرعی
  • |
  • مجله الکترونیکی
  • |
  • نظرسنجی
  • |
  • جستجو
  • |
  • آرشیو
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به انتخاب است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و تولید : "ایران سامانه"
کد خبر: ۵۹۱۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۲۳ - ۰۱ دی ۱۳۹۹
اقتصاد >> داخلی
پ

آغاز به کار مرکز تماس بیمه پاسارگاد با محوریت تکریم ارباب رجوع

گفتنی است، مرکز تماس یا Call Center یکی از بخش های حساس عملیاتی در بسیاری از سازمان ها و کسب و کارهاست و می توان گفت مرکز تماس یکی از نقاط مرزی در سازمان محسوب می شود. به عبارت دیگر، تجربه مشتری در تعامل با همکاران مرکز تماس، نقش مهمی در شکل‌گیری تصویر کسب و کار هدفمند را در ذهن مخاطب ایجاد می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آغاز به کار مرکز تماس بیمه پاسارگاد با محوریت تکریم ارباب رجوع

مرکز تماس شرکت بیمه پاسارگاد با نظارت معاونت توسعه بازار و شبکه فروش و همچنین راهبری مدیریت امور مشتریان در ساختمان های ستادی (کوه نور، گلها، اردشیر، شعبه مرکزی و مدیریت امور مناطق، شعب و نمایندگان) از روز هفدهم آبان ماه فعالیت خود را آغاز نموده و پیش بینی شده است در فاز دوم فعالیت کلیه مناطق و شعبه های سراسر کشور بیمه پاسارگاد به سیستم کال سنتر مجهز شوند.

به گزارش انتخاب ، این مرکز با هدف تسهیل در برقراری تماس با مرکز پاسخگویی آسان، کنترل تماس های ورودی و هدایت هوشمند تماس، کاهش تماس های ناموفق و افزایش بهره وری و بالا بردن راندمان شرکت در بخش پاسخگویی، ایجاد و اجرای الگوها و فرآیندهای سازمانی در راستای مشتری مداری و افزایش رضایتمندی مخاطبان ، پاسخگویی آنی در زمان واقعی و بدست آوردن مشتری بیشتر، پشتیبانی سایر شبکه های اطلاعتی CRM ، نظارت و کنترل به نحوه انجام درخواست های سازمان فروش از طریق تماس با شعبه های سراسر کشور کار خود را آغاز کرده است.

گفتنی است، مرکز تماس یا Call Center یکی از بخش های حساس عملیاتی در بسیاری از سازمان ها و کسب و کارهاست و می توان گفت مرکز تماس یکی از نقاط مرزی در سازمان محسوب می شود. به عبارت دیگر، تجربه مشتری در تعامل با همکاران مرکز تماس، نقش مهمی در شکل‌گیری تصویر کسب و کار هدفمند را در ذهن مخاطب ایجاد می کند.

همچنین مشتریان، ارزشمندترین دارایی‌های هر شرکت محسوب می شوند و شرکت‌های موفق با آگاهی از این موضوع، برای جلب رضایت مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید، تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا با سرمایه‌گذاری هوشمند در راه‌اندازی مرکز تماس، در کنار مشتری مداری و تکریم مشتری، کیفیت خدمات خود را نیز افزایش ‌دهند. مرکز تماس به عنوان پل ارتباطی که مشتریان از طریق آن درخواست‌ها و شکایات خود را به سازمان گزارش می‌دهند، عمل می‌کند. کارشناسان پشتیبانی که در مرکز تماس مشغول به کار هستند، تماس‌های مشتریان را دریافت کرده و سپس تلاش خواهند کرد مشکلات را در اولین تماس و یا تماس بعدی برطرف نمایند.

گفتنی است کمک به مشتری از طریق کانال‌های خدمات مشتری: تلفن، ایمیل ، ارتباط هوشمندانه و ارائه راه حل‌های شخصی سازی شده برای هر مشتری به منظور اطمینان از پیشرفت در روند حل مشکل، رقم زدن یک تجربه مثبت برای مشتری، منطبق با جایگاه و ارزش‌های شخصی او، تنظیم نحوه پشتیبانی با نقش مشتری، خصوصیات شخصی و سابقه او و ارسال پاسخ و ذخیره سازی تیکت‌ها به شکل مؤثر و گزارش مسائل به تیم‌های مرتبط از جمله وظایف مراکز تماس بیمه پاسارگاد محسوب می شود.

از مهم ترین دلایل راه اندازی مرکز تماس پشتیبانی مداوم از مشتریان، ارائه خدمات خرید، فروش و پرداخت، بازاریابی اصولی محصولات، تحقیقات بازار برای فروش و ارائه خدمات مناسب، مانیتورینگ و نظارت بر عملکرد هر یک از کارشناسان محسوب می شود.

همچنین دانش، انعطاف پذیری، توجه به جزئیات، خلاقیت و سازمان دهی از مهارت‌های مورد نیاز در مرکز تماس است.

خصوصیات مرکز تماس شرکت بیمه پاسارگاد  و امکانات گزارش گیری و نظارتی سیستم:

1- گروه توزیع: تقسیم بندی بر اساس معاونت ها و رشته های بیمه ای که مشتری با انتخاب رشته  مورد نیاز در صف تماس گیرندگان قرار خواهد گرفت که این بخش به صورت اتوماتیک صف را کنترل نموده و با آزاد شدن اپراتور مربوطه تماس را از صف خارج کرده و تماس را انتقال می دهد. اپراتورها همچنین می توانند تماس های ورودی را به گروهای دیگر انتقال نمایند.

2– شنود مکالمات: در این قسمت مدیران می توانند مکالمات ضبط شده اپراتورها را بشنود. (شماره های تعریف شده در مرکز تماس که به اپراتور ها اختصاص داده شده است.) لازم به ذکر است کلیه مکالمات تماس های ورودی به مرکز تماس با اهداف زیر ضبط می شود.

* بررسی نحوه تعامل کارکنان شرکت با مشتریان و آگاهی مدیران از حسن انجام وظیفه کارمندان.

*افزایش کیفیت پاسخگوئی و رفتار سازمانی مناسب کارکنان.

* بهبود خدمات دهی و افزایش رضایتمندی مشتریان.

* جمع آوری آمار و اطلاعات سابقه تماس های ورودی.

* استفاده از اطلاعات تماس در آموزش و بهبود عملکرد های شرکت.

* دسته بندی تماس های ضبط شده جهت حل مشکلات آتی مشتریان.

* پیگیری درخواست های مشتریان تا رفع مشکل.

3– امکان مشاهده داشبوردهای تماس: در این قسمت مدیر می تواند با استفاده از امکان داشبوردهای تماس کلیه تماس های روز جاری را مدیریت نماید از نظر تعداد تماس های ورودی، تعداد و درصد تماس های پاسخ داده شده و از دست رفته، وضعیت صف و وضعیت خطوط اپراتورها را در روز جاری مشاهده نماید.

4- گزارشات: گزارشات مدیریتی و جزئی تماس ها، وضعیت اپراتورها، نظرسنجی و پیام های ضبط شده در دسترس خواهد بود و می تواند به صورت فایل pdf ذخیره  و مورد استفاده  در راستای تصمیم گیری و نظارت قرار بگیرد.

5- بخش مانیتورینگ: در این بخش تعریف و تغییر کلیه امکانات موجود در سیستم و تعریف کاربران مختلف با سطح دسترسی متفاوت گزارش های مدیریتی متنوع، امکان فعال و یا غیر فعال کردن سرویس های مختلف در سیستم وجود دارد

رومیس د
رازیانه د
ارسال به تلگرام
برچسب ها: بیمه پاسارگاد
رومیس د
رازیانه د
رومیس د
رازیانه د
رومیس د
رازیانه د
رومیس د
رازیانه د
رومیس د
رازیانه د
رومیس د
رازیانه د
  • صفحه نخست
  • اخبار انتخابات ۱۴۰۰
  • سیاست
  • بین الملل
  • تاریخ
  • اقتصاد
  • اجتماع
  • آی تی و فناوری
  • فرهنگ و هنر
  • حوادث
  • ورزش
  • خواندنی ها
  • سلامت
  • ویدیو
  • عکس
  • درباره انتخاب
  • |
  • ارتباط با ما
  • |
  • پیوندها
  • |
  • آب و هوا
  • |
  • اوقات شرعی
  • |
  • مجله الکترونیکی
  • |
  • نظرسنجی
  • |
  • جستجو
  • |
  • آرشیو
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به انتخاب است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و تولید : "ایران سامانه"