جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ | Friday, 12 August 2022
  • ارتباط با انتخاب
  • |
  • پیوندها
  • |
  • آب و هوا
  • |
  • اوقات شرعی
  • |
  • مجله الکترونیک
  • |
  • نظرسنجی
جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ | Friday, 12 August 2022
  • صفحه نخست
  • سیاست
  • بین الملل
  • تاریخ
  • اقتصاد
  • اجتماع
  • فناوری
  • فرهنگ و هنر
  • حوادث
  • ورزش
  • خواندنی ها
  • سلامت
  • ویدیو
  • عکس
جستجو
ویدئو جدیدترین اخبار پربیننده ترین
لایو خبر عکس خواندنی ها اخبار ویژه
  • صفحه نخست
  • سیاست
  • بین الملل
  • تاریخ
  • اقتصاد
  • اجتماع
  • فناوری
  • فرهنگ و هنر
  • حوادث
  • ورزش
  • خواندنی ها
  • سلامت
  • ویدیو
  • عکس
  • درباره انتخاب
  • ارتباط با انتخاب
  • پیوندها
  • آب و هوا
  • اوقات شرعی
  • مجله الکترونیک
  • نظرسنجی
  • آرشیو
ویدیوی نایاب / وقتی غلامرضا تختی به دیدار هوشنگ ابتهاج رفت

ویدیوی نایاب / وقتی غلامرضا تختی به دیدار هوشنگ ابتهاج رفت

ویدیو / پژمانفر، رئیس کمیسیون اصل نود مجلس: ما در سال حدود ۱۷ هزار نفر تلفات جاده‌ای داریم؛ حتی از افغانستان و عراق هم بیشتر است

ویدیو / پژمانفر، رئیس کمیسیون اصل نود مجلس: ما در سال حدود ۱۷ هزار نفر تلفات جاده‌ای داریم؛ حتی از افغانستان و عراق هم بیشتر است

ویدیو / معاون سازمان سنجش: در کنکور امسال برخی روی کفش خود دوربین نصب کرده بودند

ویدیو / معاون سازمان سنجش: در کنکور امسال برخی روی کفش خود دوربین نصب کرده بودند

ویدیو / ۱۵ درس از کوکاکولا + زیرنویس فارسی

ویدیو / ۱۵ درس از کوکاکولا + زیرنویس فارسی

ویدیو / شعرخوانی پراحساس هوشنگ ابتهاج در دانشگاه مریلند در حومه شهر واشنگتن

ویدیو / شعرخوانی پراحساس هوشنگ ابتهاج در دانشگاه مریلند در حومه شهر واشنگتن

ویدیویی از جمع آوری دکورهای «خندوانه»

ویدیویی از جمع آوری دکورهای «خندوانه»

کد خبر: ۵۹۱۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۲۳ - ۰۱ دی ۱۳۹۹
اقتصاد >> داخلی
پ

آغاز به کار مرکز تماس بیمه پاسارگاد با محوریت تکریم ارباب رجوع

گفتنی است، مرکز تماس یا Call Center یکی از بخش های حساس عملیاتی در بسیاری از سازمان ها و کسب و کارهاست و می توان گفت مرکز تماس یکی از نقاط مرزی در سازمان محسوب می شود. به عبارت دیگر، تجربه مشتری در تعامل با همکاران مرکز تماس، نقش مهمی در شکل‌گیری تصویر کسب و کار هدفمند را در ذهن مخاطب ایجاد می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آغاز به کار مرکز تماس بیمه پاسارگاد با محوریت تکریم ارباب رجوع

مرکز تماس شرکت بیمه پاسارگاد با نظارت معاونت توسعه بازار و شبکه فروش و همچنین راهبری مدیریت امور مشتریان در ساختمان های ستادی (کوه نور، گلها، اردشیر، شعبه مرکزی و مدیریت امور مناطق، شعب و نمایندگان) از روز هفدهم آبان ماه فعالیت خود را آغاز نموده و پیش بینی شده است در فاز دوم فعالیت کلیه مناطق و شعبه های سراسر کشور بیمه پاسارگاد به سیستم کال سنتر مجهز شوند.

به گزارش انتخاب ، این مرکز با هدف تسهیل در برقراری تماس با مرکز پاسخگویی آسان، کنترل تماس های ورودی و هدایت هوشمند تماس، کاهش تماس های ناموفق و افزایش بهره وری و بالا بردن راندمان شرکت در بخش پاسخگویی، ایجاد و اجرای الگوها و فرآیندهای سازمانی در راستای مشتری مداری و افزایش رضایتمندی مخاطبان ، پاسخگویی آنی در زمان واقعی و بدست آوردن مشتری بیشتر، پشتیبانی سایر شبکه های اطلاعتی CRM ، نظارت و کنترل به نحوه انجام درخواست های سازمان فروش از طریق تماس با شعبه های سراسر کشور کار خود را آغاز کرده است.

گفتنی است، مرکز تماس یا Call Center یکی از بخش های حساس عملیاتی در بسیاری از سازمان ها و کسب و کارهاست و می توان گفت مرکز تماس یکی از نقاط مرزی در سازمان محسوب می شود. به عبارت دیگر، تجربه مشتری در تعامل با همکاران مرکز تماس، نقش مهمی در شکل‌گیری تصویر کسب و کار هدفمند را در ذهن مخاطب ایجاد می کند.

همچنین مشتریان، ارزشمندترین دارایی‌های هر شرکت محسوب می شوند و شرکت‌های موفق با آگاهی از این موضوع، برای جلب رضایت مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید، تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا با سرمایه‌گذاری هوشمند در راه‌اندازی مرکز تماس، در کنار مشتری مداری و تکریم مشتری، کیفیت خدمات خود را نیز افزایش ‌دهند. مرکز تماس به عنوان پل ارتباطی که مشتریان از طریق آن درخواست‌ها و شکایات خود را به سازمان گزارش می‌دهند، عمل می‌کند. کارشناسان پشتیبانی که در مرکز تماس مشغول به کار هستند، تماس‌های مشتریان را دریافت کرده و سپس تلاش خواهند کرد مشکلات را در اولین تماس و یا تماس بعدی برطرف نمایند.

گفتنی است کمک به مشتری از طریق کانال‌های خدمات مشتری: تلفن، ایمیل ، ارتباط هوشمندانه و ارائه راه حل‌های شخصی سازی شده برای هر مشتری به منظور اطمینان از پیشرفت در روند حل مشکل، رقم زدن یک تجربه مثبت برای مشتری، منطبق با جایگاه و ارزش‌های شخصی او، تنظیم نحوه پشتیبانی با نقش مشتری، خصوصیات شخصی و سابقه او و ارسال پاسخ و ذخیره سازی تیکت‌ها به شکل مؤثر و گزارش مسائل به تیم‌های مرتبط از جمله وظایف مراکز تماس بیمه پاسارگاد محسوب می شود.

از مهم ترین دلایل راه اندازی مرکز تماس پشتیبانی مداوم از مشتریان، ارائه خدمات خرید، فروش و پرداخت، بازاریابی اصولی محصولات، تحقیقات بازار برای فروش و ارائه خدمات مناسب، مانیتورینگ و نظارت بر عملکرد هر یک از کارشناسان محسوب می شود.

همچنین دانش، انعطاف پذیری، توجه به جزئیات، خلاقیت و سازمان دهی از مهارت‌های مورد نیاز در مرکز تماس است.

خصوصیات مرکز تماس شرکت بیمه پاسارگاد  و امکانات گزارش گیری و نظارتی سیستم:

1- گروه توزیع: تقسیم بندی بر اساس معاونت ها و رشته های بیمه ای که مشتری با انتخاب رشته  مورد نیاز در صف تماس گیرندگان قرار خواهد گرفت که این بخش به صورت اتوماتیک صف را کنترل نموده و با آزاد شدن اپراتور مربوطه تماس را از صف خارج کرده و تماس را انتقال می دهد. اپراتورها همچنین می توانند تماس های ورودی را به گروهای دیگر انتقال نمایند.

2– شنود مکالمات: در این قسمت مدیران می توانند مکالمات ضبط شده اپراتورها را بشنود. (شماره های تعریف شده در مرکز تماس که به اپراتور ها اختصاص داده شده است.) لازم به ذکر است کلیه مکالمات تماس های ورودی به مرکز تماس با اهداف زیر ضبط می شود.

* بررسی نحوه تعامل کارکنان شرکت با مشتریان و آگاهی مدیران از حسن انجام وظیفه کارمندان.

*افزایش کیفیت پاسخگوئی و رفتار سازمانی مناسب کارکنان.

* بهبود خدمات دهی و افزایش رضایتمندی مشتریان.

* جمع آوری آمار و اطلاعات سابقه تماس های ورودی.

* استفاده از اطلاعات تماس در آموزش و بهبود عملکرد های شرکت.

* دسته بندی تماس های ضبط شده جهت حل مشکلات آتی مشتریان.

* پیگیری درخواست های مشتریان تا رفع مشکل.

3– امکان مشاهده داشبوردهای تماس: در این قسمت مدیر می تواند با استفاده از امکان داشبوردهای تماس کلیه تماس های روز جاری را مدیریت نماید از نظر تعداد تماس های ورودی، تعداد و درصد تماس های پاسخ داده شده و از دست رفته، وضعیت صف و وضعیت خطوط اپراتورها را در روز جاری مشاهده نماید.

4- گزارشات: گزارشات مدیریتی و جزئی تماس ها، وضعیت اپراتورها، نظرسنجی و پیام های ضبط شده در دسترس خواهد بود و می تواند به صورت فایل pdf ذخیره  و مورد استفاده  در راستای تصمیم گیری و نظارت قرار بگیرد.

5- بخش مانیتورینگ: در این بخش تعریف و تغییر کلیه امکانات موجود در سیستم و تعریف کاربران مختلف با سطح دسترسی متفاوت گزارش های مدیریتی متنوع، امکان فعال و یا غیر فعال کردن سرویس های مختلف در سیستم وجود دارد

لینک کوتاه
ارسال به تلگرام
برچسب ها: بیمه پاسارگاد
بازید از صفحه اول ارسال به دوستان نسخه چاپی
گزارش خطا
0
وب گردی
کدام بسته اینترنتی بهتر است؟!

کدام بسته اینترنتی بهتر است؟!

مرد عاشق پیشه بعد از چند سال ترک همسرش با یک بچه به خانه بازگشت

مرد عاشق پیشه بعد از چند سال ترک همسرش با یک بچه به خانه بازگشت

ستاره‌های شکست‌خورده سینما/ 6 چهره‌ای که نتوانستند به گیشه 8 فیلم در حال اکران رونق ببخشند

ستاره‌های شکست‌خورده سینما/ 6 چهره‌ای که نتوانستند به گیشه 8 فیلم در حال اکران رونق ببخشند

افشای فساد اخلاقی اسطوره قرمزها

افشای فساد اخلاقی اسطوره قرمزها

پای گفت‌وگو با یکی از «شرخر»‌های معروف ایران/ چند می‌گیری «پولش» کنی؟

پای گفت‌وگو با یکی از «شرخر»‌های معروف ایران/ چند می‌گیری «پولش» کنی؟

جزئیات قتل وحشتناک پرستار جوان در مشهد؛ قاتل: پشیمانم!

جزئیات قتل وحشتناک پرستار جوان در مشهد؛ قاتل: پشیمانم!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
رپورتاژ / تریبون 2
تصاویر
۱/۴
۱/۴
تصاویر: وضعیت بنای تاریخی «امیرچقماق» پس از سیل اخیر

تصاویر: وضعیت بنای تاریخی «امیرچقماق» پس از سیل اخیر

۲/۴
تصاویر: آیین عزاداری دسته چوبی در گرگان

تصاویر: آیین عزاداری دسته چوبی در گرگان

۳/۴
تصاویر: حاشیه جلسه هیات دولت - ۱۹ مرداد

تصاویر: حاشیه جلسه هیات دولت - ۱۹ مرداد

۴/۴
تصاویر: «نان پوشی»؛ نذری مادرانه برای فرزندان

تصاویر: «نان پوشی»؛ نذری مادرانه برای فرزندان

خرید و فروش بیتکوین
ببینید!

ویدیو / سرقت پراید توسط یک پسر نوجوان در اهواز مقابل دوربین

ویدیو / سیل فیروزکوه به خیابان‌های باریک روستای جلیزجند و جاده قدیم رسید

ویدیو / صدای شورای شهر هم از زاکانی در آمد: شهر ول است آقا! ول!

ویدیو / داستان بحران موشکی کوبا؛ وقتی دنیا یک قدم تا جنگ اتمی فاصله داشت‌ + زیرنویس فارسی

پاسخ هوشنگ ابتهاج به سوالی درباره «مرگ»: داخلِ آدم حسابش نمی‌کنم

ویدیو / کشاورزی در لرستان بادمجان‌های بدون خریدار را به رودخانه ریخت

ویدیو / روایت مرتضی عقیلی از کارگری در آمریکا / وقتی پیتر فالک با عقیلی عکس یادگاری گرفت

آرشیو
خرید و فروش بیتکوین
پربازدیدها
روز هفته ماه سال

تصاویر: وضعیت بنای تاریخی «امیرچقماق» پس از سیل اخیر

مسعود اسداللهی، کارگردان «همسفر» و «علی‌کنکوری» درگذشت

پیکر هوشنگ ابتهاج در رشت به خاک سپرده می‌شود

خاطرات هاشمی رفسنجانی، ۱۹ مرداد ۱۳۷۸: خبر‌های خاص دو مقام وزارت اطلاعات

عکس / حال «پیروز»، توله یوز ایرانی خوب است

خبرگزاری دولت: در صورت پیروزی جمهوری‌خواهان در انتخابات کنگره، بازگشت به برجام دشوارتر می‌شود / در متن پیشنهادی انریکه مورا پیشرفت‌هایی حاصل شده اما متن نهایی نیست / اتحادیه اروپا پیشنهادهای مطرح شده را به عنوان متن نهایی توصیف کرده بود / چند موضوع مهم باقی‌مانده که حل‌وفصل آن‌ها به تصمیم‌گیری‌های سیاسی نیاز دارد / هیئت ایرانی گفته بود در روز عاشورا مذاکره نخواهد کرد اما به محض دریافت ایده‌های مورا، ملاحظات اولیه خود را منتقل کرد

ویدیو / ۱۵ درس از کوکاکولا + زیرنویس فارسی

انجمن یوزپلنگ ایرانی: تنها ۴۰ یوز در کشور داریم/ توقف زادآوری یوز از سال ۹۵

وصیت ابتهاج: پیکرم را زیر درخت ارغوانم به خاک بسپارید

خاطره‌ی عجیب هوشنگ ابتهاج: آن مرد گفت در ۹۴ سالگی می‌میری!

ویدیو / نشستن یک زن جوان روی کاپوت ماشین در حال حرکت در چالوس

ویدیو / سه ماه زندگی پرنده‌ای کوچک در موهای یک زن

چرا نصف بیشتر کنکوری‌های مجاز، انتخاب رشته نمی‌کنند؟

ویدیو / تصاویر جدید از هالک ایرانی پیش از مبارزه جنجالی؛ مشت زدن به شکم مجری نمایش

خاطرات هاشمی رفسنجانی، ۱۵ مرداد ۱۳۷۸: سازمان انرژی اتمی می‌گوید اسرائیل نخستین سلاح اتمی اش را در سال ۱۳۶۰ آزمایش کرده

هوشنگ ابتهاج (سایه) درگذشت

وصیت ابتهاج: پیکرم را زیر درخت ارغوانم به خاک بسپارید

ویدیویی وحشتناک از لحظات اولیه سیل در شهرستان استهبان فارس

خاطرات حسن روحانی، شماره ۱۰۸: با لباس نظامی درب خانه‌ی آیت الله خامنه‌ای را زدم؛ گفتند آمده اید آقا را ببرید؟

خاطره‌ی عجیب هوشنگ ابتهاج: آن مرد گفت در ۹۴ سالگی می‌میری!

خاطرات هاشمی رفسنجانی، ۸ مرداد ۱۳۷۸: آنچه ملک عبدالله گفت و به مذاق بعضی خوش نیامد

مسیر آب در امامزاده داوود به طور قطع دستکاری شده بود / توپوگرافی این مسیر به گونه‌ای است که نباید با بارش‌های ۲۰ تا ۳۰ میلیمتری چنین حادثه‌ای رخ دهد

ویدیو / فیلمی جدید از لحظه وقوع سیل در استهبان؛ فریادهای زنان و مردان برای نجات مردم

ویدیو / نشستن یک زن جوان روی کاپوت ماشین در حال حرکت در چالوس

ویدیو / این حیوان عجیب الخلقه در عراق، شیر منقرض شده آشوری است؟

سازمان جهانی بهداشت: قرنطینه امیکرون ۵ روز نیست

معاوضه شماره موبایل با آپارتمان لوکس / قیمت شماره‌های رند به ۵۰ میلیارد تومان رسید

شرط تحویل آپارتمان ۱۵۰ متری در نیاوران به رضا رویگری / مجری صداوسیما: مالک منزل گفته خانه را با چند پرستار آماده کرده‌ام؛ فقط رضا باید تنها بیاید / وقتش رسیده بگویم که چقدر به رضا ظلم شده / او مدت‌هاست که در روابط‌ش دچار مشکل شده / مو‌های رضا به طرز عجیبی سوزانده شده بود؛ به گریمور گفتم جوری درست کن که فکر کند مو دارد

تماشا کنید: خداحافظی ایران با ارس؟ / پروژه «داپ» ترکیه چگونه در سکوت منابع آبی ایران را خشک می کند؟

سیلی «ویل اسمیت» به صورت مجری اسکار به خاطر شوخی با همسرش / تصویر واکنش حاضران در سالن / گریه و عذرخواهی اسمیت پس از دریافت جایزه: عشق موجب می‌شود کارهای دیوانه‌واری انجام دهیم؛ وقتی در اوج هستی، شیطان دقیقا همان موقع سراغت می‌آید +عکس و ویدیو

درگذشت ناگهانی بازیگر مشهور سینمای ایران/ علت فوت به روایت خبرگزاری قوه قضاییه: خودکشی

صوت / اظهارات شهره (مازیار) لرستانی درباره تغییر جنسیتش: عرفا و شرعا دیگر زن نیستم

خرید و فروش بیتکوین
خواندنی ها
ایلان ماسک نزدیک به ۷ میلیارد دلار دیگر از سهام تسلا را فروخت

ایلان ماسک نزدیک به ۷ میلیارد دلار دیگر از سهام تسلا را فروخت

۲۴ واقعیت جالب و کمتر شنیده شده در مورد سریال «بازی تاج و تخت» که نمی دانستید

۲۴ واقعیت جالب و کمتر شنیده شده در مورد سریال «بازی تاج و تخت» که نمی دانستید

گوشی‌های گران‌قیمت سامسونگ رونمایی شدند / زد فولد و زد فلیپ ۴ آماده ورود به بازار

گوشی‌های گران‌قیمت سامسونگ رونمایی شدند / زد فولد و زد فلیپ ۴ آماده ورود به بازار

اولین واکنش منتقدان به پیش درآمد «گیم اوف ترونز» / «خاندان اژدها» بهتر از بازی «تاج و تخت»؟

اولین واکنش منتقدان به پیش درآمد «گیم اوف ترونز» / «خاندان اژدها» بهتر از بازی «تاج و تخت»؟

خرید و فروش بیتکوین
آخرین اخبار مهمترین عناوین روز

پیشنهاد اتحادیه اروپا به ایران برای حل و فصل ماجرای پادمان / پاسخ تهران به سئوالات آژانس پیش از اجرای توافق احیای برجام / اجرای توافق متکی بر ارزیابی آژانس از همکاری ایران خواهد شد / اتحادیه اروپا گفته تا ۲۴ مرداد پاسخ مثبت یا منفی را اعلام کنید

رئیس بانک مرکزی: مبادله رمزارزها ممنوع است

یادداشت‌های علم، سه‌شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۴۶: اگر ایران نبود، اعراب ... برهنه که نفت شان را دو ماه بستند، اوضاع انگلیس و فرانسه به هم می‌ریخت

خاطرات حسن روحانی، شماره ۱۲۱: گفتم صلاح نیست درمورد آیت الله شریعتمداری سخنرانی کنم

روسیه: اتحادیه اروپا می‌گوید یا متن فعلی را بپذیرید یا مذاکرات وین شکست می‌خورد؛ کمیسیون مشترک برجام اجازه چنین اظهاراتی به هماهنگ کننده اتحادیه اروپا نداده

خاطرات هاشمی رفسنجانی، ۲۰ مرداد ۱۳۷۸: فیلم «هیوا»‌ی ملاقی پور را دیدم؛ وضعیت سنگر و جنگ با واقعیت تطابق نداشت

ویدیوی نایاب / وقتی غلامرضا تختی به دیدار هوشنگ ابتهاج رفت

رئیس جمهور تایوان: تهدید نظامی چین هنوز کاهش نیافته / برای دفاع آماده ایم

ادعای بولتون: ایران به دنبال دزدیدن یا ترور من بود

روسیه: اتحادیه اروپا می‌گوید یا متن فعلی را بپذیرید یا مذاکرات وین شکست می‌خورد؛ کمیسیون مشترک برجام اجازه چنین اظهاراتی به هماهنگ کننده اتحادیه اروپا نداده

ادعای بولتون: ایران به دنبال دزدیدن یا ترور من بود

مشاهده یک قلاده یوز ماده به همراه ۴ توله در محدوده جاده تهران - مشهد

شرکت اسرائیلی: عمان ظرف چند روز آینده آسمانش را به روی هواپیماهای ما باز خواهد کرد

دری نجف‌آبادی: نفت داریم اما هشت مان ، گروی نه مان است / وضعیت بهره‌وری کشور فاجعه است

ادعای وزیر جنگ اسرائیل: ایران سالیانه ده‌ها میلیون دلار به جهاد اسلامی اهدا می‌کند / تهران مصالح ساخت سلاح را به غزه می‌فرستد

وزیر نیرو: افغانستان پذیرفت که دیگر آب هیرمند را به سمت شوره زار گود زره منحرف نکند / قرار شد آب در مسیر طبیعی خود به سمت ایران جریان یابد

رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران: برخی خانوار‌ها به خاطر گرانی میوه، ضایعات و دورریز میوه را می‌خرند

آخرین آمار کرونا در ایران، ۲۰ مرداد ۱۴۰۱: شناسایی ۷۳۹۶ بیمار جدید / ۸۴ تن دیگر جان باختند

بلینکن در خصوص ادعای تلاش یک ایرانی برای ترور جان بولتون: پیام ما به ایران روشن است؛ تهدید به خشونت علیه آمریکایی‌ها را تحمل نخواهیم کرد

توانگر، نماینده مجلس: مدیران صداوسیما و طراحان طرح صیانت، حرمت حکم رهبری را نگه نداشتند / کار کمیسیون مشترک صیانت تمام شده / هر قانون‌گذاری در عرصه فضای مجازی باید از مسیر شورای عالی فضای مجازی بگذرد

هوای خوزستان و سیستان و بلوچستان در وضع خطرناک قرار گرفت

قول رئیس سازمان تامین اجتماعی برای افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان از ماه آینده

نماینده مجلس: تقسیم کرمانشاه به ۲ استان کذب است

سخنگوی دولت: ساخت ۳ نسخه دیگر از ماهواره «خیام» با مشارکت دانشمندان ایرانی در دستور کار قرار دارد

سایت اسرائیلی: عمان هنوز اجازه پرواز هواپیماهای اسرائیل از حریم هوایی خود را نداده

شهرداری تهران: قاتلان درختان شهر مجازات می‌شوند / مدیریت شهری و قوه قضاییه به‌دنبال اعمال جریمه‌ سنگین برای جلوگیری از خشکاندن درختان هستند

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی، امروز ۲۰ مرداد ۱۴۰۱

وزیر علوم: برای ترم آینده، اصلاً کلاس غیرحضوری نداریم / آموزش، ‏قطعا حضوری است

بانک مرکزی: تمامی کارت‌خوان‌ها و درگاه‌های پرداخت اینترنتی به پرونده مالیاتی متصل شد

وضعیت جاده‌ها و راه‌ها، امروز ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ / تردد روان در مسیر‌های منتهی به شمال / ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج

وضعیت آب و هوا، امروز ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ / انتقال توده گرد و خاک از عراق به ایران/ افزایش نسبی دما در نوار شرقی کشور تا اواسط هفته آتی

خواهر رهبر کره شمالی: دشمنان جنوبی ویروس کرونا را در کشور پخش کردند

تسنیم: هنوز هیچ جلسه‌ای در سطح عالی برای بررسی ایده‌های اتحادیه اروپا در تهران تشکیل نشده

وزارت خارجه: هماهنگی‌های لازم جهت انتقال پیکر «ابتهاج» به کشور انجام شده است

رئیسی در گفتگوی تلفنی با نخست وزیر ارمنستان: ایران هیچگونه تغییر در جغرافیای سیاسی منطقه را نمی‌پذیرد

وزیر خارجه عمان به امیرعبداللهیان: موفقیت مذاکرات احیای برجام، به نفع همه طرف‌ها است

گزارش بی‌سابقه آمریکا از ۴۸ ساعت پایانی حکومت اشرف غنی؛ خروج اضطراری از کاخ ریاست جمهوری باعث شده غنی پابرهنه به دنبال کفش‌هایش بگردد / غنی و همسرش به همراه دو مسئول دیگر در یک بالگرد سوار می‌شوند / ۲۰ تا ۲۵ نفر از تیم حفاظت سوار بر بالگرد دیگری می شوند، که به دلیل سنگینی تا آستانه سقوط پیش می‌رود / یکی از افرادی که موفق به سوار شدن نشده بالگرد را تهدید به شلیک می‌کند / هر فرد ۵ تا ۱۰ هزار دلار در جیب‌های خود داشته / ادعای سفارت روسیه مبنی بر سرقت ۱۶۹ میلیون دلار به دلیل ظرفیت کم بالگردها ممکن نبوده

سازمان تأمین‌اجتماعی: افزایش و صدور احکام جدید سایر سطوح بازنشستگان از شهریور ماه اعمال می‌شود

یک ایرانی به تلاش برای ترور جان بولتون متهم شد

آرشیو
خرید و فروش بیتکوین
وبگردی

جلوگیری از کوچک شدن مغز با بالا رفتن از پله ها!

جزئیات قتل وحشتناک پرستار جوان در مشهد؛ قاتل: پشیمانم!

واکنش عجیب مجید جلالی به حضور ساپینتو و مورایس : فقط پولمان را دور ریخته‌ایم!

پای گفت‌وگو با یکی از «شرخر»‌های معروف ایران/ چند می‌گیری «پولش» کنی؟

افشای فساد اخلاقی اسطوره قرمزها

بازداشت هفت‌تیرکش اینستاگرامی در روانسر

مرد عاشق پیشه بعد از چند سال ترک همسرش با یک بچه به خانه بازگشت

ستاره‌های شکست‌خورده سینما/ 6 چهره‌ای که نتوانستند به گیشه 8 فیلم در حال اکران رونق ببخشند

آدم ربایانی که برای آزادی پسر17ساله 30 میلیارد تومان پول طلب کردند، فقط چند ساعت دوام آوردند!

ماجرای رفاقت هوشنگ ابتهاج با اسطوره کشتی

عادل فردوسی‌پور در مشهد پا به توپ می‌شود

آزمون و جهانبخش راهی سربازی می‌شوند؟

  • صفحه نخست
  • سیاست
  • بین الملل
  • تاریخ
  • اقتصاد
  • اجتماع
  • فناوری
  • فرهنگ و هنر
  • حوادث
  • ورزش
  • خواندنی ها
  • سلامت
  • ویدیو
  • عکس
  • درباره انتخاب
  • |
  • ارتباط با ما
  • |
  • پیوندها
  • |
  • آب و هوا
  • |
  • اوقات شرعی
  • |
  • مجله الکترونیکی
  • |
  • نظرسنجی
  • |
  • جستجو
  • |
  • آرشیو
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به انتخاب است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و تولید : "ایران سامانه"
کد خبر: ۵۹۱۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۲۳ - ۰۱ دی ۱۳۹۹
اقتصاد >> داخلی
پ

آغاز به کار مرکز تماس بیمه پاسارگاد با محوریت تکریم ارباب رجوع

گفتنی است، مرکز تماس یا Call Center یکی از بخش های حساس عملیاتی در بسیاری از سازمان ها و کسب و کارهاست و می توان گفت مرکز تماس یکی از نقاط مرزی در سازمان محسوب می شود. به عبارت دیگر، تجربه مشتری در تعامل با همکاران مرکز تماس، نقش مهمی در شکل‌گیری تصویر کسب و کار هدفمند را در ذهن مخاطب ایجاد می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آغاز به کار مرکز تماس بیمه پاسارگاد با محوریت تکریم ارباب رجوع

مرکز تماس شرکت بیمه پاسارگاد با نظارت معاونت توسعه بازار و شبکه فروش و همچنین راهبری مدیریت امور مشتریان در ساختمان های ستادی (کوه نور، گلها، اردشیر، شعبه مرکزی و مدیریت امور مناطق، شعب و نمایندگان) از روز هفدهم آبان ماه فعالیت خود را آغاز نموده و پیش بینی شده است در فاز دوم فعالیت کلیه مناطق و شعبه های سراسر کشور بیمه پاسارگاد به سیستم کال سنتر مجهز شوند.

به گزارش انتخاب ، این مرکز با هدف تسهیل در برقراری تماس با مرکز پاسخگویی آسان، کنترل تماس های ورودی و هدایت هوشمند تماس، کاهش تماس های ناموفق و افزایش بهره وری و بالا بردن راندمان شرکت در بخش پاسخگویی، ایجاد و اجرای الگوها و فرآیندهای سازمانی در راستای مشتری مداری و افزایش رضایتمندی مخاطبان ، پاسخگویی آنی در زمان واقعی و بدست آوردن مشتری بیشتر، پشتیبانی سایر شبکه های اطلاعتی CRM ، نظارت و کنترل به نحوه انجام درخواست های سازمان فروش از طریق تماس با شعبه های سراسر کشور کار خود را آغاز کرده است.

گفتنی است، مرکز تماس یا Call Center یکی از بخش های حساس عملیاتی در بسیاری از سازمان ها و کسب و کارهاست و می توان گفت مرکز تماس یکی از نقاط مرزی در سازمان محسوب می شود. به عبارت دیگر، تجربه مشتری در تعامل با همکاران مرکز تماس، نقش مهمی در شکل‌گیری تصویر کسب و کار هدفمند را در ذهن مخاطب ایجاد می کند.

همچنین مشتریان، ارزشمندترین دارایی‌های هر شرکت محسوب می شوند و شرکت‌های موفق با آگاهی از این موضوع، برای جلب رضایت مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید، تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا با سرمایه‌گذاری هوشمند در راه‌اندازی مرکز تماس، در کنار مشتری مداری و تکریم مشتری، کیفیت خدمات خود را نیز افزایش ‌دهند. مرکز تماس به عنوان پل ارتباطی که مشتریان از طریق آن درخواست‌ها و شکایات خود را به سازمان گزارش می‌دهند، عمل می‌کند. کارشناسان پشتیبانی که در مرکز تماس مشغول به کار هستند، تماس‌های مشتریان را دریافت کرده و سپس تلاش خواهند کرد مشکلات را در اولین تماس و یا تماس بعدی برطرف نمایند.

گفتنی است کمک به مشتری از طریق کانال‌های خدمات مشتری: تلفن، ایمیل ، ارتباط هوشمندانه و ارائه راه حل‌های شخصی سازی شده برای هر مشتری به منظور اطمینان از پیشرفت در روند حل مشکل، رقم زدن یک تجربه مثبت برای مشتری، منطبق با جایگاه و ارزش‌های شخصی او، تنظیم نحوه پشتیبانی با نقش مشتری، خصوصیات شخصی و سابقه او و ارسال پاسخ و ذخیره سازی تیکت‌ها به شکل مؤثر و گزارش مسائل به تیم‌های مرتبط از جمله وظایف مراکز تماس بیمه پاسارگاد محسوب می شود.

از مهم ترین دلایل راه اندازی مرکز تماس پشتیبانی مداوم از مشتریان، ارائه خدمات خرید، فروش و پرداخت، بازاریابی اصولی محصولات، تحقیقات بازار برای فروش و ارائه خدمات مناسب، مانیتورینگ و نظارت بر عملکرد هر یک از کارشناسان محسوب می شود.

همچنین دانش، انعطاف پذیری، توجه به جزئیات، خلاقیت و سازمان دهی از مهارت‌های مورد نیاز در مرکز تماس است.

خصوصیات مرکز تماس شرکت بیمه پاسارگاد  و امکانات گزارش گیری و نظارتی سیستم:

1- گروه توزیع: تقسیم بندی بر اساس معاونت ها و رشته های بیمه ای که مشتری با انتخاب رشته  مورد نیاز در صف تماس گیرندگان قرار خواهد گرفت که این بخش به صورت اتوماتیک صف را کنترل نموده و با آزاد شدن اپراتور مربوطه تماس را از صف خارج کرده و تماس را انتقال می دهد. اپراتورها همچنین می توانند تماس های ورودی را به گروهای دیگر انتقال نمایند.

2– شنود مکالمات: در این قسمت مدیران می توانند مکالمات ضبط شده اپراتورها را بشنود. (شماره های تعریف شده در مرکز تماس که به اپراتور ها اختصاص داده شده است.) لازم به ذکر است کلیه مکالمات تماس های ورودی به مرکز تماس با اهداف زیر ضبط می شود.

* بررسی نحوه تعامل کارکنان شرکت با مشتریان و آگاهی مدیران از حسن انجام وظیفه کارمندان.

*افزایش کیفیت پاسخگوئی و رفتار سازمانی مناسب کارکنان.

* بهبود خدمات دهی و افزایش رضایتمندی مشتریان.

* جمع آوری آمار و اطلاعات سابقه تماس های ورودی.

* استفاده از اطلاعات تماس در آموزش و بهبود عملکرد های شرکت.

* دسته بندی تماس های ضبط شده جهت حل مشکلات آتی مشتریان.

* پیگیری درخواست های مشتریان تا رفع مشکل.

3– امکان مشاهده داشبوردهای تماس: در این قسمت مدیر می تواند با استفاده از امکان داشبوردهای تماس کلیه تماس های روز جاری را مدیریت نماید از نظر تعداد تماس های ورودی، تعداد و درصد تماس های پاسخ داده شده و از دست رفته، وضعیت صف و وضعیت خطوط اپراتورها را در روز جاری مشاهده نماید.

4- گزارشات: گزارشات مدیریتی و جزئی تماس ها، وضعیت اپراتورها، نظرسنجی و پیام های ضبط شده در دسترس خواهد بود و می تواند به صورت فایل pdf ذخیره  و مورد استفاده  در راستای تصمیم گیری و نظارت قرار بگیرد.

5- بخش مانیتورینگ: در این بخش تعریف و تغییر کلیه امکانات موجود در سیستم و تعریف کاربران مختلف با سطح دسترسی متفاوت گزارش های مدیریتی متنوع، امکان فعال و یا غیر فعال کردن سرویس های مختلف در سیستم وجود دارد

رومیس د
رازیانه د
ارسال به تلگرام
برچسب ها: بیمه پاسارگاد
رومیس د
رازیانه د
رومیس د
رازیانه د
رومیس د
رازیانه د
رومیس د
رازیانه د
رومیس د
رازیانه د
رومیس د
رازیانه د
  • صفحه نخست
  • سیاست
  • بین الملل
  • تاریخ
  • اقتصاد
  • اجتماع
  • فناوری
  • فرهنگ و هنر
  • حوادث
  • ورزش
  • خواندنی ها
  • سلامت
  • ویدیو
  • عکس
  • درباره انتخاب
  • |
  • ارتباط با ما
  • |
  • پیوندها
  • |
  • آب و هوا
  • |
  • اوقات شرعی
  • |
  • مجله الکترونیکی
  • |
  • نظرسنجی
  • |
  • جستجو
  • |
  • آرشیو
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به انتخاب است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و تولید : "ایران سامانه"