arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۱۵۲۷
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۲ - ۰۲ دی ۱۳۹۹

محسن هاشمی: سخنگوی شورای شهر تهران استعفا نداده‌

محسن هاشمی گفت: سخنگوی شورای شهر تهران تاکنون استعفا نداده است،ولی گاهی پیش می‌آید که وقتی آدم عصبانی می‌شود لغاتی را استفاده می‌کند که بوی استعفا می‌دهد اما جدی نیست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محسن هاشمی گفت: سخنگوی شورای شهر تهران تاکنون استعفا نداده است، ولی گاهی پیش می‌آید که وقتی آدم عصبانی می‌شود لغاتی را استفاده می‌کند که بوی استعفا می‌دهد اما جدی نیست.

«محسن هاشمی» رئیس شورای اسلامی شهر تهران امروز -سه‌شنبه- پس از پایان دویست و پنجاه و هشتمین جلسه شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران درباره مطرح شدن استعفای «حجت نظری» یکی از اعضای این شورا نیز گفت: ایشان دو هفته پیش نامه‌ای به من دادند که بوی استعفا می‌داد اما نامه رسمی نبود و در شورای شهر ثبت نشده است.

وی با بیان اینکه این نامه شبه استعفا را در هیات رئیسه مطرح کردیم و با آن مخالفت شد، اظهار داشت: به آقای امینی نایب رئیس شورای اسلامی شهرتهران، مأموریت دادیم که با آقای نظری صحبت کنند و ایشان را قانع کنند که دست از استعفا بردارد.

هاشمی تاکید کرد: هنوز آقای امینی گزارش خود را در این خصوص به هیات‌ رئیسه نداده است.

به گفته وی گزارش امینی در این خصوص یک‌شنبه آینده در هیات رئیسه مطرح می‌شود و پس از ارائه گزارش وی، درباره استعفای اش تصمیم‌گیری خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: آقای نظری بعد از این نامه که بوی استعفا می‌داد در صحن موضوع نظامنامه سمن ها را مطرح کردند و سوء تفاهم هایی پیش آمد که باعث شد دوباره ناراحت شوند.

وی تاکید کرد : هیات رئیسه اظهار نظر مخالف خود را با استعفا مطرح کرده است و هنوز منتظر گزارش آقای امینی هستیم.

هاشمی در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره اینکه آیا «علی اعطا» سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در طول عضویت در شورای شهر ده بار از سخنگویی استعفا داده‌اند یا خیر گفت: خیر استعفا نداند ولی گاهی پیش می‌آید که وقتی آدم عصبانی میشود لغاتی را استفاده می کند که بوی استعفا می دهد اما این‌ها جدی گرفته نمی شود .

رئیس شورای اسلامی شهر تهران همچنین درباره روند جلسه امروز شورای شهر گفت: سه طرح مربوط به اعطای تسهیلات به کارکنان که حین انجام وظیفه جان خود را از دست داده اند، همچنین طرح ارائه لایحه نظامنامه برنامه عملیات مسئولیت پذیری اجتماعی و موضوع مناقصات حساب شورای شهر در این جلسه مطرح شد.

نظرات بینندگان