arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۲۴۴۳
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۲۱ - ۰۶ دی ۱۳۹۹

ستاد عملیات مشترک عراق: بغداد امن است و هیچ تهدیدی وجود ندارد

فرماندهی ستاد عملیات مشترک عراق امروز شنبه تاکید کرد که تلاش‌های اطلاعاتی برای پیگرد عاملان حملات راکتی در بغداد افزایش یافت و بیان کرد که بغداد امن است و هیچ تهدیدی وجود ندارد. همچنین نیروهای امنیتی عراق یک واحد تروریستی را که قصد انجام عملیات انتحاری در تعطیلات سال نو میلادی در بغداد را داشت، منهدم کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی ستاد عملیات مشترک عراق تاکید کرد که تلاش‌های اطلاعاتی برای پیگرد عاملان حملات راکتی افزایش یافته و هیچ تهدیدی متوجه بغداد نیست.

به گزارش ایسنا، به نقل از میدل ایست نیوز، فرماندهی ستاد عملیات مشترک عراق امروز شنبه تاکید کرد که تلاش‌های اطلاعاتی برای پیگرد عاملان حملات راکتی در بغداد افزایش یافت و بیان کرد که بغداد امن است و هیچ تهدیدی وجود ندارد.

سرلشکر «تحسین الخفاجی»، سخنگوی ستاد عملیات مشترک عراق در گفت‌وگویی با خبرگزاری رسمی عراق (واع) گفت: فرماندهی ستاد عملیات مشترک عراق از طریق فرماندهی ستاد عملیات بغداد و بخش‌هایی که با آن همراهی می‌کنند و از طریق وضعیت پایدار امنیتی، امکانات و توانایی‌ها، امکان توقف وضعیت ناپایدار امنیتی را دارند.

وی افزود: بغداد از طریق تلاش‌های فرماندهی ستاد عملیات بغداد، واحدهای وزارت دفاع و کشور که با تلاش‌های فراوان فعالیت می‌کنند و همچنین یگان‌های حشد شعبی و واحدهای سرویس امنیت ملی، اطلاعات و سایر دستگاه‌های امنیتی که با شایستگی و امکانات بسیار بالا از امنیت برخوردار است.

سخنگوی فرماندهی ستاد عملیات مشترک تاکید کرد که بغداد امن است و هیچ تهدید وجود ندارد.

الخفاجی تصریح کرد که فرماندهی ستاد عملیات مشترک عراق تلاش‌های اطلاعاتی خود را برای پیگرد عاملان حملات راکتی و تعقیب گروه های که قصد آسیب به واحدها و اهداف حیاتی دارند را افزایش داده است.

همچنین نیروهای امنیتی عراق یک واحد تروریستی را که قصد انجام عملیات انتحاری در تعطیلات سال نو میلادی در بغداد را داشت، منهدم کردند.

سرویس امنیت ملی عراق امروز اعلام کرد که یک تروریست انتحاری که قصد عملیات انتحاری در تعطیلات سال جدید میلادی در بغداد را داشت، دستگیر کرد.

سرویس امنیت ملی عراق در بیانیه‌ای گفت: «در نتیجه تشدید تلاش‌های اطلاعاتی، یگان‌های سرویس امنیت ملی عراق در دو استان صلاح الدین و دیالی توانستند یک واحد تروریستی را منهدم کنند.»

این بیانیه افزود که سرویس امنیت ملی عراق چهار عضو این واحد که یکی از آنها قصد عملیات انتحاری در تعطیلات سال نو میلادی در بغداد را داشت دستگیر کردند.

این افراد در تحقیقات اولیه اعتراف کردند که قصد داشتند در تعطیلات سال نو میلادی ایجاد ناامنی کنند.

نظرات بینندگان