arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۳۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۹ - ۰۹ دی ۱۳۹۹

سه پیشنهاد برای اقامت در شمال کشور

بسیاری از افراد به این فکر افتاده‌اند که یک دورکاری کامل را تجربه کنند. چیزی شبیه به فریلنس (کارمزد) که علاقه‌مندان زیادی دارد. به خصوص اینکه در این روزهای سرد آلودگی هوا در تهران به نهایت خود رسیده است. در این شرایط بسیاری از مردم به فکر فرار از تهران یا شهرهای بزرگ دیگر هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سه پیشنهاد برای اقامت در شمال کشور

این روزها با شیوع ویروس کرونا، بسیاری از محصلان و کارمندان تجربه‌های طولانی‌مدت دورکاری را پشت‌سر می‌گذارند. بعضی از شرکت‌های بزرگ دنیا، الگوی دورکاری موفقی داشتند و قرار است این الگو را ادامه بدهند. با تمام این اوصاف بسیاری از افراد به این فکر افتاده‌اند که یک دورکاری کامل را تجربه کنند. چیزی شبیه به فریلنس (کارمزد) که علاقه‌مندان زیادی دارد. به خصوص اینکه در این روزهای سرد آلودگی هوا در تهران به نهایت خود رسیده است. در این شرایط بسیاری از مردم به فکر فرار از تهران یا شهرهای بزرگ دیگر هستند. ما سه پیشنهاد برای اقامت در مکان‌های خوش آب‌وهوای شمال به شما ارائه می‌دهیم. اگر خواستید به دور از آلودگی تهران باشید از بین گزینه‌های پیش رو یکی را انتخاب کنید.

چالوس

چالوس از نظر نزدیکی به تهران گزینه مناسبی است و البته آب‌وهوای خوبی هم دارد. به لطف اتوبان‌های جدید، راه تهران-چالوس بسیار کوتاه و امن‌تر از سابق شده است. از راه چالوس و رستوران‌های میانه راه گرفته تا لذت بردن از طبیعت بی‌نظیر، پارک جنگلی فین و نمک‌آبرود و امکانات رفاهی آن، همه و همه چالوس را به مقصدی مناسب برای اقامت تبدیل می‌کند. به این منظور شما می‌توانید قیمت خانه در چالوس را مطالعه کرده و برای اقامت خانواده خود در این شهر برنامه‌ریزی کنید.

بابلسر

بابلسر یکی از قطب‌های توریستی در خطه شمال محسوب می‌شود. مطمئن باشید در بابلسر علاوه بر لذت بردن از طبیعت زیبا و بکر، ‌از قایق‌رانی و امکانات تفریحی و گردشگری آن نیز لذت خواهید برد. کافی است به بخش املاک بابلسر در دیوار سری بزنید و برای اقامت در این شهر زیبا آماده شوید.

سه پیشنهاد برای اقامت در شمال کشور

بابل

بابل یکی از جذاب‌ترین مکان‌ها برای اقامت شما خواهد بود. از جذابیت‌های بابل می‌توان به آب گرم ارزو، آبشار شی‌الیم، منطقه و سد شیاده بابل، آبشار درازکش، جنگل‌های لفور، هفت‌آبشار و روستای دیوا عمران اشاره کرد. همچنین یکی از مقاصد گردشگری به نام فیلبند نیز در نزدیکی بابل واقع شده که در سال‌های اخیر مقصد گردشگران بسیاری بوده است. برای خرید ملک مسکونی در بابل تعلل نکنید و به عنوان مقصدی برای اقامت به آن فکر کنید. اگر طبیعت بکر و ناب برای شما بیش از هر چیزی اهمیت دارد در انتخاب بابل تردید نکنید. در آخر هفته‌های خود می‌توانید کفش کوه به پا کرده و به نوبت هر کدام از زیبایی‌های این شهر را کشف کنید. در جنگل‌ها کمپ بزنید و از هوای بی‌نظیر آن استنشاق کنید.

انتخاب مقصد گردشگری بدون شک با اقامت طولانی‌مدت فاصله زیادی دارد؛ اما بدون شک شهر چالوس، بابلسر و بابل برای اقامت طولانی‌مدت بهترین گزینه‌های پیش روی علاقه‌مندان هستند. بسیاری از ساکنان تهران، این روزها و باتجربه دورکاری به خروج از شهر تهران علاقه‌مند شده‌اند. در این دوران می‌توانید تمرین کنید. چند سفر به این مناطق بروید تا بیشتر در مورد زندگی در آنجا اطلاعات کسب کنید. بدون شک، تغییر محل اقامت کار ساده‌ای نیست؛ اما این روزها بسیاری از مردم نوعی از مهاجرت معکوس به شهرها و روستاها را تجربه می‌کنند. در اغلب مواقع، چون این کار با آگاهی همراه است، کیفیت زندگی افراد را بالاتر برده و رضایت بیشتری را برای آن‌ها ایجاد می‌کند. کافی است چند سفر به این مناطق داشته باشید. در مرحلهٔ بعد، انتخاب راحت‌تر می‌شود.

 

نظرات بینندگان