arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۳۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۳ - ۱۰ دی ۱۳۹۹

خیابان درختان چنار

بسیاری از مراکز خرید بزرگ، پارک‌های عمومی، رستوران‌ها، موزه‌ها، مراکز فرهنگی و دفاتر ملی و بین‌المللی در این خیابان قرار دارند. این خیابان هم‌چنین از کانون‌های سنتی خرید تهران است.پارک ملت و پارک ساعی و پارک دانشجو در این خیابان واقع شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خیابان ولیعصر خیابانی است پر از درخت و یکی از زیبایی های این خیابان خصوصا در شب درخت های نور پردازی شده است که جلوه ویژه ای دارد.خیابان ولیعصر از میدان راه آهن در جنوب شهر آغاز می شود و در شمال شهر به میدان تجریش می رسد.

بسیاری از مراکز خرید بزرگ، پارک‌های عمومی، رستوران‌ها، موزه‌ها، مراکز فرهنگی و دفاتر ملی و بین‌المللی در این خیابان قرار دارند. این خیابان هم‌چنین از کانون‌های سنتی خرید تهران است.پارک ملت و پارک ساعی و پارک دانشجو در این خیابان واقع شده است.

به دلیل وجود بیمارستان های زیاد و نوع دسترسی خوب و پارک های بزرگ و مراکز خرید ،تقاضا برای اقامت در هتل ارزان در خیابان ولیعصر تهران زیاد است و می توانید با اسنپ روم امکانات هتل ها را ببینید و با هم مقایسه کنید و هتل ارزان در تهران و دلخواه خود را بیابید .

پارک ملت

از قدیمی‌ترین و بزرگترین پارک‌های شهر تهران است این پارک در منطقه ای خوش آبو هوا قرار گرفته است و قدمت زیادی دارد و از امکانات بالایی برخوردار است.

پارک ملت یا بوستان ملت در منطقه ۳ شهرداری تهران واقع است .این پارک از شرق یه خیابان ولیعصر ، از غرب به باشگاه انقلاب ، از جنوب به نیایش (بزرگزا آیت الله هاشمی رفسنجانی ) و از شمال به ساختمان مرکزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران می رسد.

نام قدیم این پارک ،پارک شاهنشاهی نام داشت. در بخشی از بوستان ملت، پردیس سینمایی ملت ساخته شده‌است که یکی از بزرگترین مراکز سینمایی تهران است.

خیابان درختان چنار

پارک ساعی

نام یک بوستان در منطقه ۶ شهرداری تهران است و در خیابان ولیعصر قرار دارد .یک پارک قدیمی و پر از درختان بلند است.ساخت پارک ساعی در سال ۱۳۲۴ آغاز شد.بخش دیگر این پارک،‌ بخش حیات وحش و پرندگان است. در این قسمت انواع حیوانات و پرندگان از جمله همستر، غاز، قو، مرغابی، سنجاب، طوطی وحشی و لاک‌پشت و اردک و پرندگان دیگر نگهداری می‌شوند.

خیابان درختان چنار

پارک دانشجو و تئاتر شهر

پارک دانشجو یکی از پارک‌های مشهور تهران است که در یکی از تقاطع‌های اصلی مرکز شهر، یعنی چهارراه ولیعصر قرار دارد .این پارک به دلیل نزدیکی به تئاتر شهر . تالار وحدت از قدیم محل قرار و گشت و گذار اهالی هنر است.نام پیشین این بوستان خوش آب‌ وهوا، پارک پهلوی بوده است.تئاتر شهر بزرگترین مجموعه تئاتر ایران است که در دوران محمدرضا شاه پهلوی ساخته شده است.

خیابان درختان چنار

کاخ مرمر

کاخ مرمر تهران یکی از عمارت‌های زیبا، بزرگ و قدیمی پایتخت است که با سنگ‌های سبز رنگ مرمری مزین شده و معماری آن برگرفته از دیگر بناهای تاریخی ایرانی است. این کاخ که توسط رضا شاه پهلوی در حدود 80 سال پیش تاسیس گردید، در تقاطع بین خیابان‌های امام خمینی و خیابان ولیعصر قرار دارد و در نوع خود بی نظیر و دیدنی است .

این کاخ در سال 1316 به دستور رضا شاه، ساخته شد. این کاخ ، محل کار و زندگی رضا شاه بود والان به موزه تبدیل شده است.خطوط بی آر تی ،اتوبوس های تندرو در ولیعصر کار را برای مسافران بسیار راحت کرده و خیابان طولانی ولیعصر را با مدت زمان کمی می توانید از راه آهن تا تجریش بروید.برای رزرو هتل ارزان در خیابان ولیعصر تهران می توانید از سامنه رزرواسیون اسنپ روم استفاده کنید و از پشتیبانی 24 ساعته بهره مند شوید.

نظرات بینندگان