arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۳۲۲۲
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۵ - ۱۰ دی ۱۳۹۹

اوج گیری کرونا هم جلوی «ماموریت غیرممکن» تام کروز را نگرفت

با وجود اینکه مبتلایان به ویروس کرونا در بریتانیا افزایش چشمگیری داشته است، اما مراحل فیلم‌برداری فیلم Mission Impossible 7 در این کشور ادامه خواهد یافت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پس از پایان مراحل فیلم‌برداری و تولید قسمت هفتم فیلم Mission Impossible (مأموریت غیر ممکن) در کشور ایتالیا، حالا مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم اکشن در کشور بریتانیا ادامه خواهد یافت. طبق اطلاعات منتشر شده، مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Mission Impossible 7 (مأموریت غیر ممکن ۷) قرار است پس از تعطیلات کریسمس در استودیوی فیلمسازی Longcross در بریتانیا با وجود افزایش چشمگیر مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور، انجام شود که پیش از این در این مکان، ارتش بریتانیا به آزمایش تانک‌های خود می‌پرداخت و پس از آن به استودیوی فیلمسازی تبدیل شده است. 
 
در استودیوی فیلم‌سازی لانگ‌کراس پیش از این آثاری چون فیلم Skyfall، فیلم Thor: The Dark World و فیلم Guardians of the Galaxy تولید شده بودند. همچنین اخیرا فیلم‌های دیگری چون فیلم The King’s Man، فیلم Artemis Fowl، فیلم The Gentlemen و فیلم Death on the Nile در استودیوی فیلمسازی Longcross جلوی دوربین رفته‌اند. ورایتی نیز تایید کرد که تام کروز به بریتانیا بازگشته تا پس از تعطیلات کریسمس به پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم Mission Impossible 7 بازگردد. همچنین محل فیلم‌برداری این فیلم اکشن از استودیوی فیلمسازی Leavesden که به برادران وارنر تعلق دارد، به Longcross تغییر پیدا کرده است.
 
به‌تازگی شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا در جنوب شرقی انگلستان که نزدیک به محل استودیو است، تا سطح چهار که بالاترین سطح است، افزایش یافته است. بااین‌حال، تولید آثار سینمایی و تلویزیونی می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ادامه پیدا کنند. انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Mission Impossible 7 نیز در استودیوی فیلمسازی Longcross به پایان برسد. تام کروز، ربکا فرگوسن، هایلی اتول، اسای مورالس، پام کلمنتیئف، شیا ویگهام، سایمون پگ، هنری چرنی، ونسا کربی و وینگ ریمز، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در قسمت جدید فیلم Mission Impossible تایید و اعلام شده است.
 
فیلم Mission Impossible 7 برای اکران در تاریخ ۱۹ نوامبر ۲۰۲۱ (۲۸ آبان ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است و به‌دنبال آن فیلم Mission Impossible 8 قرار است در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۲۲ (۱۳ آبان ۱۴۰۱) اکران شود. کریستوفر مک‌‌کوری، کارگردان فیلم Mission Impossible: Rogue Nation و فیلم Mission Impossible: Fallout، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه دو قسمت جدید فیلم Mission Impossible نیز بازگشته است. 
نظرات بینندگان