arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۳۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۸ - ۱۲ دی ۱۳۹۹

حضرات مدعی بصیرت! اگر دست تان را توان گشودن گره ها نیست، زبان در کام کشید؛ با آرامش و اندک امید مردم بازی نکنید

غلامرضا بنی اسدی: کم مشکل نداریم و اعصاب مردم برای ویراژ دادن تان "کوچه دور دور" ندارد. حضرات مدعی بصیرت! ببینید احوال مردم را. اگر دست تان را توان گشودن گره‌ها نیست. زبان در کام کشید و با آرامش و اندک امید مردم بازی نکنید. به همان مسیری بروید که رهبر انقلاب هر دوی تان را راه نمودند. بس کنید لطفا.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

غلامرضا بنی اسدی: کلمات بار معنایی مشخص خود را دارند. با تغییر گوینده، معنایش تغییر نمی‌کند. حرام هم همیشه حرام است و با عوض شدن گوینده حلال نمی‌شود. این اولین گزاره‌ای است که به ذهنم می‌رسد وقتی در ستون "جهت اطلاع" روزنامه جمهوری اسلامی ۱۱ دی می‌خوانم "بعضی از نمایندگان مجلس یازدهم هنوز هم برخلاف نظر رهبری که آن‌ها را از اهانت به رئیس‌جمهور و مسئولین نهی کرده‌اند، به رئیس‌جمهور اهانت می‌کنند. دیروز، نماینده اراک در نطق پیش از دستور خود خطاب به رئیس‌جمهور روحانی گفت: «همه ملت ایران برای اتمام دوره ریاست جمهوری شما لحظه‌شماری می‌کنند و نمایندگان مردم در مجلس هم با توجه به مصالح کلی کشور، دولت شما را به مثابه خاری در چشم و استخوان در گلو تحمل می‌کنند، لااقل هر از چندی با طرح سخنان تفرقه‌انگیز و تنش‌آفرین با اعصاب و روان مردم بازی نکنید.» این اهانت‌ها را این آقای نماینده مجلس در حالی به رئیس‌جمهور روا می‌داند که رهبری در دو نوبت طی ۶ ماه گذشته با صراحت تمام نمایندگان مجلس را از اهانت به رئیس‌جمهور نهی کرده و آن را حرام شرعی دانسته‌اند. "

دومین گزاره هم چنین در یاد، ثبت می‌شود که؛ معنای سخنان وحدت آفرین را هم فهمیدیم آقای نماینده. احتمالا توقع دارید با این سخنان مدال وحدت هم به سینه تان بزنند و به عنوان الگوی وحدت هم معرفی شوید! صحبت‌های شما انگار اصلا تفرقه انگیز و تنش آفرین نیست و اعصاب و روان مردم را نوازش می‌دهد! آقای نماینده مردم! احتمالا به رئیس جمهور ملائک رای داده اند، ولی شما نماینده مردم اید. خب حق با شماست. شما نماینده اشرف مخلوقات هستید و صاحب حق هستید در زمین و رای آسمانی‌ها را نمی‌شمارند در زمین!

لطفا از "خاردر چشم و استخوان در گلو" وام نگیرید که این سخن مولای صابران و مومنان است. برای کسانی که سخنانی چنین می‌گویند و سوهان کلمات شان در اعصاب مردم، عاج، می‌شکند مناسب نیست. دولت ضعف دارد. جای نقد فراوان دارد، یکی از نقد‌ها همین الکن بودن زبان دولت است در دفاع از خود که زبان برخی‌ها را دراز کرده است والا هرکس جای خود و کلام خود را می‌فهمید. آقای دولت! آقای مجلس! لطفا به احترام شهید سلیمانی -که همه وامدار نام نیکویش هستیم- بس کنید. کم مشکل نداریم و اعصاب مردم برای ویراژ دادن تان "کوچه دور دور" ندارد. حضرات مدعی بصیرت! ببینید احوال مردم را. اگر دست تان را توان گشودن گره‌ها نیست. زبان در کام کشید و با آرامش و اندک امید مردم بازی نکنید. به همان مسیری بروید که رهبر انقلاب هر دوی تان را راه نمودند. بس کنید لطفا.

نظرات بینندگان