arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۳۹۸۸
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۷ - ۱۴ دی ۱۳۹۹

معضلی به نام نوبت دهی آنلاین نظام مهندسی تهران

با توجه به اینکه ماه ها از پیدایش کرونا میگذرد نظام مهندسی هنوز موفق به چیدمان یک سیستم منظم و کارآمد پاسخگویی الکترونیک نشده .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پایگاه خبری مهندسان شهر نوشت: با توجه به اینکه ماه ها از پیدایش کرونا میگذرد نظام مهندسی هنوز موفق به چیدمان یک سیستم منظم و کارآمد پاسخگویی الکترونیک نشده .

در ۲۶ آبان اطلاعیه ای در سایت  سازمان نظام مهندسی در خصوص راه اندازی نوبت دهی آنلاین به آدرس nazeran.tceo.ir ایجاد شد که مهندسان شهر نیز آن اطلاعیه را جهت سهولت شهروندان نقل کرد .

 حال پس از مدتی مراجعان نظام مهندسی که به صورت حضوری نتوانسته بودند امورات خود را حل و فصل کنند با  مراجعه به لینک نوبت دهی باز هم موفق به ثبت نوبت نشده اند  و در قسمت نظرات  اطلاعیه این موضوع  را به اطلاع پایگاه خبری مهندسان رسانده و خواستار پیگیری شده اند . و از سخنان عده ای از مراجعان میتوان دریافت که به قدری اذیت شده اند که مراجعه حضوری را در این شرایط کرونا بهتر میدانند تا اینکه در سایت نظام به هیچ نیجه ای برسند .

 جالب این است که سازمان نظام مهندسی طی یک اطلاعیه دیگر از ۹ دی  مراجع حضوری نمیپذیرد

نوبت دهی آنلاین نظام مهندسی تهران

این مهم نشان میدهد نظام مهندسی در این موضوع موفق نبوده و ضعف در   سیستم دارد .
واقعا در این شرایط کرونا پس از ماه ها نظام مهندسی هنوز نتوانسته یک راه حلی برای سهولت مراجعان و اعضای خود بیندیشد و معضلات نیز پیچیده تر شده .
دیده میشود که در چیدمان دکوراسیون طبقات بسیار چیره دست است و هر چند ماه یکبار  تغییرات انجام میدهد . اما برای صف های طولانیه مراجعین  که قبل از شروع به کار سازمان شکل میگرفت و مشکلات آنها راه حلی ندارد
حتی بعضی از مراجعین سازمان به نوبت فروشی تا به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان اشاره کرده اند .
این بی مسئولیتی و بی نظمی نیز باعث خستگی کارمندان نیز شده است و آنان هم دل خوشی از این موضوع ندارند.
امید است که مسئولان سازمان با توجه به جایگاه و منزلت مهندسان و مراجعان صنعت ساخت و ساز که جز بزرگترین صنعت های کشورمان است دید وسیعی را داشته و با تدبیر اندیشی این مشکلات پیش پا افتاده که باعث نارضایتی شدید همگان شده  را حل کنند .

نظرات بینندگان