arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۴۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۲۲ - ۱۶ دی ۱۳۹۹

الجزیره: هنوز تضمینی برای برقراری آشتی کامل میان قطر و کشورهای محاصره‌کننده وجود ندارد

وب‌سایت انگلیسی شبکه خبری الجزیره قطر نوشته با آنکه تصمیم عربستان سعودی نقطه عطف مهمی به سمت حل و فصل بحران دیپلماتیک به شمار می‌رود هنوز هیچ تضمینی برای اینکه طرف‌ها در مسیر آشتی کامل قرار داشته باشند وجود ندارد. این رسانه نوشته عمیق‌ترین شکاف‌ها میان ابوظبی و دوحه وجود دارد و این دو کشور تضادهای ایدئولوژیک شدیدی دارند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وب‌سایت انگلیسی شبکه خبری الجزیره قطر نوشت: هنوز تضمینی برای برقراری آشتی کامل میان قطر و کشورهای محاصره‌کننده وجود ندارد

به گزارش فارس، وب‌سایت انگلیسی شبکه خبری الجزیره قطر نوشته با آنکه تصمیم عربستان سعودی نقطه عطف مهمی به سمت حل و فصل بحران دیپلماتیک به شمار می‌رود هنوز هیچ تضمینی برای اینکه طرف‌ها در مسیر آشتی کامل قرار داشته باشند وجود ندارد.

این رسانه نوشته عمیق‌ترین شکاف‌ها میان ابوظبی و دوحه وجود دارد و این دو کشور تضادهای ایدئولوژیک شدیدی دارند.

عربستان سعودی دیروز (دوشنبه ۱۵ دی‌ماه) از حصول توافقی برای از بازگشایی مرزهای زمینی، هوایی و دریایی کشورهای محاصره‌کننده با قطر خبر داده بود.

عربستان سعودی، بحرین، امارات متحده عربی و مصر حدود سه سال و نیم پیش با متهم کردن قطر به حمایت از گروه‌های تروریستی و نزدیک بودن سیاست‌هایش به ایران روابط دیپلماتیک با دوحه را قطع کرده و این کشور را تحت محاصره دریایی، زمینی و هوایی قرار دادند.

نظرات بینندگان