arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۶۰۶۴
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۵ - ۲۵ دی ۱۳۹۹

راهنمای اجاره ویلا تمیز و ضد عفونی در رامسر

با روی کار آمدن وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌های فعال در حوزه اقامتگاه بسیاری از این معضلات مرتفع شده و مسافران به‌راحتی قبل از سفر می‌توانند اقامتگاه مناسب خود و خانواده را بری سکونت رزرو کرده و سفری لذت‌بخش را داشته باشند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

راهنمای اجاره ویلا تمیز و ضد عفونی در رامسر

باتوجه‌به شیوع و گسترش بیماری کرونا در کشور مسافران برای اجاره ویلا و اقامتگاه بهداشتی می‌توانند به بخش اقامتگاه‌های پاک اتاقک مراجعه کرده و سفری سلامت را تجربه کنند.

درحالی‌که از سال گذشته تا به امروز شیوع و گسترش بیماری کرونا در جهان باعث نگرانی مردم اقصی‌نقاط دنیا شده است بسیاری از مسئولان و صاحب‌نظران در صدد هستند تا با اتخاذ سیاست‌های پیشگیرانه از ابتلا و مرگ و میر شمار بیشتری از شهروندان در اثر ابتلا به این بیماری جلوگیری کنند. در بسیاری از کشورها قرنطینه خانگی و محدودیت‌های ترددی به‌صورت پیوسته ادامه دارد و در صورت مشاهده تخلفی دراین‌خصوص با متخلفان برخورد می‌شود.

علاوه‌برآن در پی گسترش این بیماری بسیاری از کشورها مبادی ورودی و خروجی خود را بسته‌اند تا این بیماری به‌وسیله مسافران به کشورهای دیگر منتقل نشود. تمامی این موارد باعث شده که سفر به جز مواقع حساس صورت نگیرد و به طور پیوسته بر قرنطینه خانگی و سفر نکردن تأکید شود.

در حال حاضر در کشور ما نیز با تصمیمات ستاد ملی کرونا، محدودیت‌های کرونایی به اجرا درآمده تا با رعایت آنها از گسترش بیشتر این بیماری در کشور جلوگیری شود که از بین این محدودیت‌ها می‌توان به کاهش شمار کارکنان ادارات به‌صورت حضوری، منع تردد شبانه، محدودیت‌های رفت‌وآمد بین‌شهری و تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اماکن پر رفت‌وآمد اشاره کرد که البته در مدت اخیر رعایت این محدودیت‌ها باعث کاهش چشمگیر میزان مبتلایان به کرونا و مرگ‌ومیر ناشی از آن شده است.


راهنمای اجاره ویلا تمیز و ضد عفونی در رامسر

اما باتوجه‌به محدودیت‌های سخت‌گیرانه ستاد ملی کرونا برای کاهش این بیماری در برخی موارد خاص امکان رعایت کامل آنها وجود نداشته و بعضی از شهروندان برای انجام فعالیت‌های اداری و امور خاص مجبور به سفر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند. در چنین حالتی به‌منظور حفاظت از سلامت مسافران در مبادی ورودی شهرها تیم‌های کنترل بیماری مسافران وجود دارد که در صورت مشاهده علائمی از بیماری در مسافران از ورود آنها به شهر مقصد جلوگیری به‌عمل‌آمده و اقداماتی جهت بررسی وضعیت و ارائه خدمات درمانی صورت می‌گیرد.

در چنین شرایطی افرادی که با رعایت اصول و پروتکل‌های بهداشتی به شهری دیگر سفر می‌کنند نیز برای سکونت نیازمند اقامتگاه‌هایی هستند تا از بهداشت کافی برخوردار بوده تا سفری سلامت را داشته باشند که البته جستجوی این اقامتگاه‌ها در شرایط کنونی بسیار دشوار و زمان‌بر است.

بهترین روش برای اجاره ویلا در رامسر چیست؟

درگذشته مسافران برای رزرو اقامتگاه و اجاره ویلا در رامسر ارزان قیمت و مناسب با مشکلات فراوانی مواجه بودند. مسافران باید زمان خود را به شکلی تنظیم می‌کردند که در ساعاتی خاص به شهر مقصد برسند و بعد از مشاهده چندین ویلا و اقامتگاه که پروسه‌ای زمان‌بر بود محل سکونت خود را انتخاب کنند در این حالت مسافران شاید ساعت‌ها مجبور به جستجو بودند تا اقامتگاه مناسب خود را بیابند.

راهنمای اجاره ویلا تمیز و ضد عفونی در رامسر

علاوه‌برآن مسافرانی که در پی جستجوی اقامتگاه‌های ارزان‌قیمت بودند نیز با مشکل مواجه شده و در بسیاری از مواقع مجبور به پرداخت هزینه‌های بالایی برای سکونت می‌شدند که اصل سفر ارزان‌قیمت را زیر سؤال می‌برد.

اما خوشبختانه با روی کار آمدن وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌های فعال در حوزه اقامتگاه بسیاری از این معضلات مرتفع شده و مسافران به‌راحتی قبل از سفر می‌توانند اقامتگاه مناسب خود و خانواده را بری سکونت رزرو کرده و سفری لذت‌بخش را داشته باشند.

باتوجه‌به شمار زیاد مسافران و گردشگران به نقاط شمالی کشور برخی از این وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌ها قدم را فراتر نهاده و زمینه‌ای را ایجاد کرده‌اند که مسافران در شهرهای جذابی همچون رامسر ضمن استفاده از زیبایی‌های طبیعی جنگل و دریا سفری اقتصادی، آسوده و سلامت را داشته باشند.

وجود اپلیکیشن‌ها و وبسایت‌هایی همچون سامانه هوشمند اتاقک زمینه‌ای را ایجاد کرده که مسافران برای اجاره ویلا در اتاقک می‌توانند قبل از سفر، به این سامانه مراجعه کنند و با مشاهده آگهی‌های اجاره ویلا، سوئیت و اقامتگاه ضمن بررسی امکانات و شرایط آن اقدام به رزرو محل مناسب برای سکونت کنند.

علاوه‌برآن این امکان وجود دارد که علاقه‌مندان به سفرهای اقتصادی به بخش اقامتگاه‌های اقتصادی این وبسایت و اپلیکیشن مراجعه کرده و با مشاهده اقامتگاه‌ها و ویلاهای اجاره‌ای انتخابی مناسب و ارزان‌قیمت را داشته باشند.

اما یکی از مواردی که امروزه بیش از هر چیز برای مسافران حائز اهمیت است رعایت اصول بهداشتی و نظافت اقامتگاه‌ها باتوجه‌به گسترش بیماری کروناست. در این مجموعه بخشی با عنوان اقامتگاه‌های پاک ایجاد شده که ویلاهای اجاره‌ای اقامتگاه‌ها در این بخش به مدت 24 ساعت تخلیه و ضدعفونی می‌شود تا مسافران آتی بدون هیچ دغدغه و نگرانی اقدام به رزرو محل سکونت خود کنند.

بنابراین مسافرانی که به هر دلیل ملزم به سفر در روزهای کرونایی هستند با مراجعه به این وبسایت و اپلیکیشن ضمن رزرو اقامتگاه مدنظر خود می‌توانند از پشتیبانی 24 ساعته بهره‌مند شوند و با آرامش خیال سفری لذت‌بخش را تجربه کنند.

 

نظرات بینندگان