arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۶۲۸۷
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۲۲ - ۲۶ دی ۱۳۹۹

هلال احمر: مشکل و کمبودی در زمینه داروی انسولین وجود ندارد

علیرضا عسکری سرپرست سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر درباره آخرین وضعیت داروی انسولین در داروخانه‌های هلال احمر اظهار کرد: بیش از ده نوع انسولین داریم و بیماران می‌توانند انواع متفاوت آن را تهیه کنند و خوشبختانه مشکل و کمبودی در زمینه داروی انسولین وجود ندارد. مصرف کنندگان می‌توانند برای تهیه انسولین به داروخانه‌های هلال احمر مراجعه کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرپرست سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر درباره آخرین وضعیت داروی انسولین در داروخانه های هلال احمر توضیحاتی را ارائه داد.

علیرضا عسکری سرپرست سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با  باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت داروی انسولین در داروخانه‌های هلال احمر اظهار کرد: از ابتدای آذر ماه نزدیک به ۳۳ هزار داروی انسولین در بین مصرف کنندگان توزیع شده و نصف این مقدار نیز اکنون در داروخانه‌های هلال احمر موجود است.

او در ادامه بیان کرد: بیش از ده نوع انسولین داریم و بیماران می‌توانند انواع متفاوت آن را تهیه کنند و خوشبختانه مشکل و کمبودی در زمینه داروی انسولین وجود ندارد. مصرف کنندگان می‌توانند برای تهیه انسولین به داروخانه‌های هلال احمر مراجعه کنند.

 

نظرات بینندگان