arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۶۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۸ - ۲۹ دی ۱۳۹۹

کمیسیون قضایی گزارش شکایت از رئیس‌جمهور را به صحن علنی ارسال می‌کند

نایب‌رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: کمیسیون توضیحات معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور را راجع به شکایت از حسن روحانی قانع‌کننده ندانست و بنا شد گزارش شکوائیه برای رأی‌گیری به صحن علنی مجلس ارسال شود. وی افزود: نماینده شکایت کننده به علت استنکاف رئیس جمهور از ابلاغ قوانین مصوب مجلس در 13 مورد این شکایت را مطرح کرده بود
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نایب‌رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: کمیسیون توضیحات معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور را راجع به شکایت از حسن روحانی قانع‌کننده ندانست و بنا شد گزارش شکوائیه برای رأی‌گیری به صحن علنی مجلس ارسال شود.

حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  فارس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت: در جلسه امروز طرح شکایت حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر از رئیس جمهور در قالب ماده 234 آیین نامه مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: نماینده شکایت کننده به علت استنکاف رئیس جمهور از ابلاغ قوانین مصوب مجلس در 13 مورد این شکایت را مطرح کرده بود که در جلسه امروز معاون پارلمانی رئیس جمهور به دفاع و ارائه توضیح در این باره شکایت مطروحه پرداخت.

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: حسینعلی امیری در توضیحات خود عنوان کرد که در سه مورد قوانین ابلاغ شده اما در روزنامه رسمی کشور به چاپ نرسیده، اما توضیحات وی در مورد 10 قانون دیگر از سوی برای اعضای کمیسیون قانع کننده نبود.

نورزی خاطرنشان کرد: در نهایت اعضای کمیسیون توضیحات معاون پارلمانی رئیس جمهور را قانع کننده ندانستند و با اکثریت آراء اعضای کمیسیون بنا شد تا گزارش این شکوائیه برای رأی‌گیری به صحن علنی مجلس ارسال شود.

وی افزود: همچنین در این جلسه طرح نحوه اجرای محکومیت‌های مالی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت که این بررسی‌ها به نتیجه‌ای نرسید و مصوبه‌ای را در پی نداشت.

نظرات بینندگان