arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۶۸۳۹
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۸ - ۲۹ دی ۱۳۹۹

پرسپولیس۲ - ۱ فولاد / طلسم‌ شاگردان یحیی مقابل نکونام شکست

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان در چارچوب دیداری از هفته یازدهم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۴۰ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی ۲ بر یک تیم پرسپولیس به پایان رسید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: هفته یازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان به اتمام رسید.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان در چارچوب دیداری از هفته یازدهم لیگ برتر از ساعت 16:40 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی 2 بر یک تیم پرسپولیس به پایان رسید.

مهدی عبدی در دقیقه 29 و احمد نوراللهی در دقیقه 77 گل‌های پرسپولیس را به ثمر رساندند و لوسیانو پریرا در دقیقه 64 تک گل فولاد را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه تیم میزبان کرد.

شاگردان یحیی گل‌محمدی با پیروزی در این بازی سه امتیازی شدند و به رده ششم جدول صعود کردند.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال‌حسینی (90 - آرمان رمضانی)، محمد‌حسین کنعانی‌زادگان (85 - سیداحسان حسینی)، سعید آقایی، سیامک نعمتی، احمد نوراللهی، کمال‌ کامیابی‌نیا (77 - امید عالیشاه)، میلاد سرلک، احسان پهلوان، وحید امیری و مهدی عبدی (77 - مهدی مهدی‌خانی).

ترکیب فولاد: محسن فروزان، سیدمهران موسوی، موسی کولیبالی، صالح حردانی، عارف آغاسی (46 - وحید حیدریه)، محمد آبشک، محمد میری، آیاندا پاتوسی (80 - ساسان انصاری)، فرشاد احمدزاده (87 - شروین بزرگ)، محمدرضا عباسی (80 - محمد قاسمی‌نژاد) و لوسیانو پریرا.

داور: محمدحسین زاهدی‌فرد

نیمه اول

دقیقه 3: شوت ناگهانی پاتوسی از بالای دروازه لک به بیرون رفت.

دقیقه 22: بی‌دقتی احمد نوراللهی باعث شد ضدحمله سرخپوشان از دست برود و توپ در اختیار فروزان قرار گرفت.

دقیقه 27: کرنر ارسالی پاتوسی با ضربه سر موسی کولیبالی از روی خط شش‌قدم همراه شد که این ضربه به شکلی فوق‌العاده خطرناک به تیر دروازه سرخپوشان برخورد کرد و در ادامه نیز بازیکنان فولاد نتوانستند از ریباند توپ استفاده کنند.

دقیقه 29: ارسال احسان پهلوان با دفع ناقص مدافعان فولاد توپ را در داخل محوطه جریمه به مهدی عبدی رساند که این بازیکن با یک ضربه والی و زیبا گل اول پرسپولیس را در این بازی به ثمر رساند.

دقیقه 2+45: محمد آبشک به دلیل اعتراض به داور با کارت زرد جریمه شد.

نیمه دوم

دقیقه 51: فرار احسان پهلوان این بازیکن را در موقعیت تک به تک با فروزان قرار داد، اما ضربه بی‌دقت این بازیکن با فاصله به بیرون رفت.

دقیقه 57: ضربه فنی فرشاد احمدزاده به راحتی در اختیار حامد لک قرار گرفت.

دقیقه 60: ارسال بازیکنان فولاد در داخل محوطه جریمه و برخورد بازیکنان دو تیم روی خط شش قدم پرسپولیس را زاهدی‌فرد پنالتی تشخیص داد.

دقیقه 60: محمد حسین کنعانی‌زادگان به دلیل اعتراض به داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 64: لوسیانو پریرا ضربه پنالتی اعلام شده به سود فولاد را به گل تساوی این تیم تبدیل کرد.

دقیقه 65: یحیی گل‌محمدی نیز به دلیل اعتراض به داور کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 67: احمد نوراللهی هم از داور بازی کارت زرد گرفت.

دقیقه 67: محمد حسین زاهدی‌فرد در واکنش به اعتراض نیمکت‌های دو تیم به حمید مطهری و مهدی هاشمی‌نسب کارت زرد نشان داد.

دقیقه 68: ضربه سر احمد نوراللهی روی پرتاب اوت بازیکنان پرسپولیس را مدافعان فولادی از روی خط دروازه برگشت دادند.

دقیقه 70: ارسال عباسی به شکلی خطرناک از مقابل دروازه پرسپولیس عبور کرد.

دقیقه 72: موقعیت خطرناک فولادی‌ها و ضربه سر پریرا پس از برخورد به دستان حامد لک توسط سید جلال حسینی برگشت داده شد.

دقیقه 77: ارسال امید عالیشاه در شلوغی محوطه جریمه و پس از برگشت دادن توسط مدافعان فولاد و تأثیر وحید امیری روی توپ، به نوراللهی رسید که ضربه آرام این بازیکن نیز تبدیل به گل دوم سرخپوشان شد تا پرسپولیسی‌ها بار دیگر از حریف خود پیش بیفتند.

دقیقه 3+90: فرار در عمق ساسان انصاری در میان اشتباه مدافعان پرسپولیس این بازیکن را در موقعیت تک به تک با حامد لک قرار داد، اما شوت محکم و بی‌دقت انصاری این موقعیت خوب را برای فولادی‌ها هدر داد.

دقیقه 3+90: حامد لک نیز از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست در فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل اولسان، در چهار دیدار متوالی مقابل نساجی مازندران، ذوب‌آهن اصفهان، سپاهان اصفهان و استقلال به چهار تساوی رضایت داده بود و با پیروزی در این مسابقه طلسم خود در کسب پیروزی را شکست.

نظرات بینندگان