arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۶۸۵۰
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۹ - ۲۹ دی ۱۳۹۹

محیط‌زیست: اطفای کامل حریق پارک ملی گلستان به فردا موکول شد

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست گلستان با اشاره به آخرین وضعیت آتش‌سوزی در پارک ملی گلستان، گفت: در حال حاضر حریق فعالی در پارک ملی گلستان نداریم. نیروها برای اطفای کامل آتش از صبح فردا وارد منطقه می‌شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: مدیرکل حفاظت محیط‌زیست گلستان با اشاره به آخرین وضعیت آتش‌سوزی در پارک ملی گلستان، گفت: در حال حاضر حریق فعالی در پارک ملی گلستان نداریم. نیروها برای اطفای کامل آتش از صبح فردا وارد منطقه می‌شوند.

محمدرضا کنعانی در جمع خبرنگاران در خصوص اظهار کرد: بر اساس آخرین پایش میدانی و هوایی از محل آتش‌سوزی در منطقه دره شمالی پارک ملی گلستان، حریق فعالی در منطقه نداریم و دود مشاهده شده ناشی از زبانه کشیدن کُنده‌های نیمه سوخته است.

وی خاطرنشان کرد: امروز نیروهای جدیدی از ارتش و بسیج در کنار نیروهای هلال‌احمر، منابع طبیعی و محیط‌زیست به منطقه اعزام شدند و در عملیات اطفای حریق همکاری داشتند.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست گلستان افزود: علاوه بر این، از صبح امروز پرواز بالگرد هلال‌احمر برای پشتیبانی عملیات و بالگرد آب‌پاش هوافضای سپاه را برای اطفای آتش در منطقه داشتیم.

کنعانی گفت: امروز بالگرد آب‌پاش سپاه ۱۲ سورتی پرواز بر فراز منطقه داشت.

وی با اشاره به اینکه حریق فعالی در پارک ملی نداریم، خاطرنشان کرد: عملیات اطفای حریق هنوز به شکل کامل خاتمه پیدا نکرده و نیروها امشب را در منطقه حضور خواهند داشت. از صبح فردا گروه‌هایی برای پایش و لکه‌گیری کامل آتش‌سوزی ‌به منطقه اعزام می‌شوند.

نظرات بینندگان