arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۷۰۸۴
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۹ - ۳۰ دی ۱۳۹۹

شکایت یک نماینده از رزم‌حسینی به دلیل عدم اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان

حسین میرزایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: دیروز شکایت از وزیر صمت را تقدیم کمیسیون اصل ۹۰ کردم و به صورت جدی پیگیر این موضوع هستم. وی افزود: قانون منع بکارگیری بازنشستگان در وزارت صمت به درستی اجرا نشده و مدیرعامل فولاد مبارکه نیز با اینکه بازنشسته می باشد، همچنان حضور دارد. طرز کار و عملکرد آقای رزم حسینی در این خصوص، علت شکایت اینجانب بوده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نماینده مردم اصفهان در مجلس از وزیر صمت به دلیل عدم اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان شکایت کرد.

حسین میرزایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس، گفت: دیروز شکایت از وزیر صمت را تقدیم کمیسیون اصل ۹۰ کردم و به صورت جدی پیگیر این موضوع هستم.

وی افزود: قانون منع بکارگیری بازنشستگان در وزارت صمت به درستی اجرا نشده و مدیرعامل فولاد مبارکه نیز با اینکه بازنشسته می باشد، همچنان حضور دارد. طرز کار و عملکرد آقای رزم حسینی در این خصوص، علت شکایت اینجانب بوده است.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مطرح کرد: وزیر صمت در جلسه رای اعتماد بر مبارزه با فساد تاکید داشتند، ولی الان شاهدیم که حتی قانون هم اجرا نمی کنند.

میرزایی مطرح کرد: در همین خصوص اعمال ماده ۲۳۴ انجام دادیم که مقرر شده بود آقای رزم حسینی دیروز به کمیسیون اجتماعی بیایند و در خصوص علت عدم اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان توضیح دهند، اما به یکباره ایشان اعلام کردند که امکان حضور ندارند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنده اعلام می‌کنم که تا آخرین لحظه پیگیر این ماجرا هستیم و اجازه عدم اجرای قانون را نمی‌دهیم.

نظرات بینندگان