arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۷۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۱ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۹

کرونا در هرمزگان همچنان قربانی می گیرد

سخنگونی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته یک مرد ۶۳ ساله در بندرعباس بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 سخنگونی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته یک مرد ۶۳ ساله در بندرعباس بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.

دکتر فاطمه نوروزیان روزچهار شنبه با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: هم اکنون مجموع فوتی های کرونا در هرمزگان به ۹۸۴ نفر رسیده و حال ۱۳ نفر از بستری های کرونا در استان نیز وخیم گزارش شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۹۹ نفر مبتلا به کرونا در بیمارستان های هرمزگان بستری هستند که از این شمار ۳۱ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر می باشند.

نوروزیان ضمن انتقاد از بی توجهی برخی از افراد در رعایت پروتکلهای بهداشتی، گفت: متاسفانه در سایه بی توجهی این افراد شاهد افزایش شمار مبتلایان و بستری های کرونا در هرمزگان در هفته های اخیر هستیم.

این مقام مسوول تصریح کرد: براساس آمارهای ثبت شده ، در هفته سوم دیماه شمار مبتلایان بستری در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های هرمزگان نسبت به هفته قبل تر بیش از ۵۰ درصد افزایش داشته است.

دکتر نوروزیان ابراز داشت: هشدارهای لازم به مردم داده شده اما متاسفانه هنوز برخی ها نسبت به رعایت پروتکلهای بهداشتی کاملا بی توجه هستند که همین بی توجهی سلامت جامعه را با خطر جدی مواجه کرده و احتمال اوج گیری دوباره کرونا در هرمزگان وجود دارد.

وی با تاکید بر اجتناب مردم از سفر به استان هرمزگان و جزایر این استان از جمله قشم و کیش، گفت: از مسافران ورودی به این جزایر تست سریع کرونا گرفته می شود و در صورت مثبت بودن ، فرد مبتلا و همراهانش به مبدأ بازگردانده می شوند.


ایرنا

نظرات بینندگان