arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۷۲۱۲
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۲ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۹

قیمت پراید به کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان رسید

نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو گفت: قیمت خودرو روزانه کاهش می‌یابد و پراید به کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان رسیده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو گفت: قیمت خودرو روزانه کاهش می‌یابد و پراید به کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان رسیده است.

نعمت الله کاشانی نسب نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین وضعیت بازار خودرو، گفت: تا چند وقت پیش قیمت خودرو روند افزایشی داشت و به صورت لحظه ای شاهد افزایش قیمت ها بودیم اما در حال حاضر شاهد کاهش قیمت ها آن هم روزانه و لحظه ای هستیم و ثبات بسیار خوبی در بازار خودرو حاکم است.

نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو با تاکید بر اینکه قیمت خودرو بستگی به نوسانات نرخ ارز دارد و با افزایش یا کاهش ارز، قیمت این کالا افزایشی یا کاهشی می شود، بیان کرد:در روزهای اخیر که قیمت دلار کاهش یافته است قیمت خودرو هم روند کاهشی دارد و پیش بینی می شود این کاهش قیمت همچنان ادامه داشته باشد.

کاشانی نسب با اشاره به تحویل خودرو توسط خودروسازان به مردم و اثرات مثبت و منفی آن بر بازار خودرو، ادامه داد: در حال حاضر خودروسازان خودروهایی که پیش فروش کرده‌اند را تحویل می دهند و این عرضه باعث ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا شده است. تولید خودروسازان افزایش یافته است و این افزایش تولید تاثیر بسیار زیادی روی بازار دارد و ممکن است حتی عرضه بیشتر از تقاضا شود.

او با بیان اینکه هیچ شکایتی در خصوص عدم تحویل خودرو نداریم، بیان کرد: اکنون بازار جذابیتی برای سرمایه گذاران ندارد، اگر مشتری وجود دارد به دلیل ثبات قیمتی است و تنها مصرف کننده واقعی در بازار وجود دارد. این طور که پیش می‌رود،قیمت ها در بازار رو به کاهش است و افزایش قیمتی نخواهیم داشت،در حال حاضر ۲۰۶ تیپ ۲ در بازار ۱۸۱ میلیون تومان و پراید ۹۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

نظرات بینندگان