arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۷۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۲۲ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۹

پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه: جهان‌بزرگی هیچگونه رابطه‌ای با این مجموعه ندارد

روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در بیانیه ای اعلام کرد که در پی حواشی ایجاد شده از سوی میهمان ویژه برنامه زاویه حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای احمد جهان بزرگی، متاسفانه در اقدامی غیر حرفه ای و به اشتباه، نسبت به سِمَت علمی نامبرده، جعل عنوان صورت گرفته و ایشان عضو هیات علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی معرفی شده اند، در حالی که هیچگونه رابطه استخدامی با این مجموعه ندارند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به حواشی برنامه زاویه واکنش نشان داد.

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، در پی حواشی ایجاد شده از سوی میهمان ویژه برنامه زاویه حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای احمد جهان بزرگی، متاسفانه در اقدامی غیر حرفه ای و به اشتباه، نسبت به سِمَت علمی نامبرده، جعل عنوان صورت گرفته و ایشان عضو هیات علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی معرفی شده اند، در حالی که هیچگونه رابطه استخدامی با این مجموعه ندارند.

این مجموعه ضمن ناشایست شمردن این اقدام خارج از دایره نقد عالمانه، با ارسال نامه ای رسمی از شبکه چهار سیما و سایر رسانه ها، حذف و اصلاح مطلب فوق را در تبیین عدم ارتباط فرد مذکور با این مجموعه علمی ارزشمند، مطالبه نموده است.

اظهارات تند  احمد جهان‌بزرگی در برنامه زاویه شبکه چهار تلویزیون علیه رئیس‌جمهور، واکنش چهرهای سیاسی و انتقاد شدید مقامات دولتی را در پی داشته است.

 آقای جهان‌بزرگی که با عنوان "عضو هیئت‌ علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی" در این برنامه معرفی شده بود، در اظهاراتی بی‌سابقه گفته بود: مسئولی که در خانه نشسته و شاید پای منقل هم باشد، جایی سر نمی‌زند و وزرایش نمی‌توانند با او تماس بگیرند، این مسئوله؟

نظرات بینندگان