arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۰۳ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۱

گزينه هاي اصلي مدير عاملي استقلال چه کسانی هستند؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پس از مطرح شدن نام حسين قريب و اصرار مسئولان به حضور اين مدير نام چند عضو ديگر نيز اعلام شده است كه قابل توجه است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران: پس از مطرح شدن نام قريب به عنوان رقيب اصلي علي فتح الله زاده مدير عامل فعلي آبي ها اعلام كرد كه حسين قريب به عنوان يك رقيب نگاه نمي كند زيرا از توانايي هاي وي با خبر است و اين مدير را به عنوان شخصي كه قرار است جاي وي را پر كند اعتقاد دارد و خود نيز نام وي را مطرح كرده است.

البته به جز حسين قريب كه گزينه اصلي است و نامش در زمان انتخابات فدراسيون نيز براي حضور در استقلال مطرح بود نام كاظم اوليايي نيز به چشم مي آيد.كاظم اوليايي نيز پيش از اين تجربه مديريت در استقلال را داشت و نامش به عنوان كانديداها مطرح است.

گفتني است، اميدوار رضايي نيز كه درحال حاضر عضو هيئت مديره آبي هاست جزء نام هاي مطرح شده است البته وي سال قبل نيز با اين شرايط روبرو شد و اعلام كرد كه قصد ندارد در استقلال به عنوان مدير عامل فعاليت كند و عضو هيئت مديره بودن را ترجيح مي دهد.

گزينه ديگري كه نامش در ليست هاشم ساعدي است معاون سابق باشگاه استقلال كه سابقه فعاليت كنار اين مديران را داشت و در حال حاضر هم نامش به عنوان كانديداها مطرح است.شايان ذكر است براي رسيدن به نتيجه مورد نظر مسئولان تا پايان فصل زمان خواستند.
نظرات بینندگان