arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۷۹۸۰
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۸ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۹

فعال سیاسی اصولگرا در واکنش به ماجرای عنابستانی: بی شمار ایرانی منتظریم تا سوژه ای پیدا کنیم تا همه ی بغض هایمان را روی آن آوار کنیم

یک فعال سیاسی اصولگرا در واکنش به ماجرای سیلی زدن نماینده مجلس به یک سرباز در توئیتی نوشت: واکنش ها، رجزخوانی ها، اعلام انزجارها، گل واژه گویی ها و تحلیل های فوق اکستریم از خبر سیلی یک نماینده به یک سرباز نشان داد، بی شمار ایرانی منتظریم تا سوژه ای پیدا کنیم و همه بغض ها و تحلیل ها ی سیاسیو غیر سیاسیمان را روی آن آوار کنیم. در این فضا فقط باید شانس بیاوریم سوژه نشویم!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پرویز امینی فعال سیاسی اصولگرا در واکنش به ماجرای سیلی زدن نماینده مجلس به یک سرباز در توئیتی نوشت: بی شمار ایرانی منتظریم تا سوژه ای پیدا کنیم تا همه ی بغض هایمان را روی آن آوار کنیم.


به گزارش انتخاب، پرویز امینی نوشت: واکنش ها، رجزخوانی ها، اعلام انزجارها، گل واژه گویی ها و تحلیل های فوق اکستریم از خبر سیلی یک نماینده به یک سرباز نشان داد، بی شمار ایرانی منتظریم تا سوژه ای پیدا کنیم و همه بغض ها و تحلیل ها ی سیاسیو غیر سیاسیمان را روی آن آوار کنیم. در این فضا فقط باید شانس بیاوریم سوژه نشویم!

نظرات بینندگان