arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۷۹۹۲
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۹ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۹

۳ برند محبوب لوازم آرایشی و بهداشتی ایرانی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

۳ برند محبوب لوازم آرایشی و بهداشتی ایرانی

شرکت‌های تولید لوازم آرایشی و بهداشتی ایرانی این روزها با تنوع محصول بسیاری در بازار حضور دارند. محصولات به روز و خاص آرایشی، انواع رنگ مو، محصولات مراقبتی تخصصی پوست و مو، محصولات بهداشتی کودک و ... نشان از نیاز بازار مصرف کنندگان ایرانی و اقبال به سوی این محصولات دارد. در میان این تنوع،  بعضی برندها با دسته ای از کالاهایشان بیشتر درخشیده‌اند و محبوبیت بیشتری در میان مصرف کنندگان سخت‌گیر ایرانی پیدا کرده‌اند. مصرف کنندگانی که با یک‌بار مصرف یا در گروه مشتریان هستند و یا با آن خداحافظی می‌کنند. اینکه نام بعضی برندهای آرایشی و بهداشتی بعد از سال‌ها همچنان بر سر زبان باشد و محصولاتشان در بازار کماکان با استقبال مواجه شود،  نشان از تلاش مضاعف آن برندها  برای راضی نگه داشتن مشتریان سخت‌گیر و خوش سلیقه وطنی است.

بایومارین: حضور نوآورانه در بازار و ارائه محصولات با منشا گیاهان دریایی

بایومارین محصولی از شرکت معتبر آرایشی و بهداشتی پارس حیان با پشتوانه 30 ساله و با همکاری لابراتوار بایوتک مارین فرانسه Biotech Marine و در پاسخ به نیاز محصولات پوستی برای خانم‌های ایرانی پایه گذاری شده است. به دلیل استفاده از عصاره گیاهان دریایی کلیه محصولات بایومارین باعث طراوت و شادابی پوست شده و همزمان در جهت ترمیم و تغذیه کنندگی هم به پوست کمک می‌کند‌؛ به علاوه ویژگی مهم دیگر این گروه محصولات به تعویق انداختن روند پیری پوست می‌باشد که در زندگی شلوغ، صنعتی و مملو از آلودگی‌های زیستی این روزهای همه ما،  مساله مهم و حیاتی است.

محصولات بایومارین با استفاده از جلبک‌های کف دریا و با فرمولاسیون شرکت فرانسوی بایوتک در ایران ساخته می‌شوند. گروه محصولات متنوع بایومارین عبارتند از انواع لایه‌بردار و روشن کننده، کرم‌های بازسازی کننده پوست و ضد چروک، مرطوب کننده و آبرسان،  لوسیون‌های بدن، فلوییدهای ضد چروک، محصولات دور چشم، ضد آفتاب و چندین مدل محصول متنوع دیگر.

 برای آشنایی بیشتر با محصولات خانواده بایومارین مروری بر این محصولات محبوب داریم

گروه محصولات آکوا لوسنت

این گروه شامل انواع کرم و ژل‌های مخصوص دور چشم هستند؛ کرم ژل دور چشم بایومارین و کرم دور چشم. کلیت مواد تشکیل دهنده این محصولات مبتنی بر عصاره جلبک های دریایی و با ساختار فرمولاسیون بسیار ملایم است.

به صورت کلی عملکرد محصولات آکوا لوسنت به گونه‌ای است که علاوه بر تامین رطوبت پوست دور چشم، به رفع تیرگی و پف زیر چشم نیز کمک کند.

محصولات آکوا پیل

این دسته از محصولات برای لایه برداری، رفع دانه‌های سرسیاه و کمک به درخشندگی پوست ساخته شده‌اند. محصولاتی مانند ماسک لایه بردار صورت بایومارین و پن لایه بردار مناسب پوست‌های چرب و جوش‌دار در این گروه محصولات قرار می‌گیرند. این دو محصول با از بین بردن لایه پوست‌های مرده سطح پوست باعث درخشندگی و شادابی پوست (برای پوست‌های معمولی و چرب) می‌شوند. محصولات لایه بردار آکوا مارین باعث پاکسازی عمیق، رفع چربی و براق شدگی پوست و بیرون کشیدن جوش‌های سرسیاه رو و کناره تیغه  بینی می‌شوند.

محصولات آکوا لیفت

انواع کرم، سرم و ماسک های ضد چروک و سفت کننده پوست صورت و گردن در این دسته بندی قرار دارند.

کرم ضد چروک حاوی کلاژن بایومارین، سرم ضد چروک و سفت کننده بایومارین و ماسک سفت کننده پوست،  سه محصول شاخص این گروه هستند.

با توجه به اینکه با بالارفتن سن، نشانه‌های چین و چروک و شل شدگی پوست در چهره و گردن نمایان می‌شوند، بهتر است با استفاده از این محصولات ضد چروک و سفت کننده تا قبل از بروز چین و چروک‌ها به کمک پوستتان بروید. به دلیل اینکه منشا همه این محصولات، گیاهان دارویی دریایی است. بنابراین می‌توان باخیال راحت برای به تعویق انداختن پیری پوست چهره از این محصول استفاده کرد.

محصولات آکوا سان

این گروه از محصولات بایومارین مربوط به کرم های ضد آفتاب با SPF های مختلف و برای انواع پوست هستند. کارکرد کرم‌های ضد آفتاب بایومارین رطوبت رسانی، کاور طولانی مدت در برابر اشعه‌های ماورا بنفش خورشید و پیشگیری از نشانه‌های افزایش سن می‌باشد. با توجه به اینکه یکی از نشانه‌های پیر پوستی، خشکی بیش از اندازه پوست است، با استفاده از کرم‌های ضد آفتاب بایومارین می‌توانید طراوت و رطوبت پوستتان را در مدت زمان طولانی تامین کنید.

انواع کرم‌های ضد آفتاب بایومارین که می‌توانید آن‌ها را فروشگاه‌های معتبر فروش محصولات آرایشی و بهداشتی تهیه کنید عبارتند از : کرم ضد آفتاب رطوبت رسان SPF50، کرم ضد آفتاب فاقد چربی SPF50 و همچنین کرم ضد آفتاب روشن کننده و ضد چروک پوست چرب و مختلط SPF50 بایومارین.

اگر دوست دارید محصولاتی برآمده از دل دریا را برای سبک زندگی جدید تجربه کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از محصولات بایومارین است.

۳ برند محبوب لوازم آرایشی و بهداشتی ایرانی

شون : زیبایی طبیعی و ماندگار

شون یکی دیگر از برندهای به نام در گروه تولیدی محصولات آرایشی و بهداشتی ایرانی است که با استفاده از تکنولوژی آلمانی و با بهره گیری از عصاره گیاهان و میوه‌ها محصولات مرغوب و با کیفیت را به دست مصرف کنندگان می‌رساند. محصولات این شرکت محصول پروژه مشترک همکاری بین شرکت‌های آریان کیمیا تک ایران و کریس اند کارل آلمان هستند.

محصولات شون در دو گروه بهداشتی و آرایشی عرضه می‌شوند؛ کالاهای بهداشتی شامل محصولاتی با تنوع بالا در زمینه مراقبت از مو، پوست، بدن و صورت و در گروه آرایشی نیز لوازم آرایش صورت، چشم و لب می‌باشد.

با توجه به اهمیت نیاز بازار و تنوع محصولات عرضه شده توسط شرکت‌های آرایشی و بهداشتی شرکت شون نیز در این چند ساله همزمان با نبض بازارهای جهانی محصولات به روز، کارا و ترندی در حوزه لوازم آرایشی به بازار عرضه کرده است که همین امر باعث محبوبیت و رضایت از محصولات این برند در میان مصرف کنندگان بوده است.

برای نمونه می‌توان به دو محصول عرضه شده در گروه آرایشی این برند با رضایت بالای مشتریان اشاره کرد. این دو کرم در صدر انتخاب‌های خانم‌های ایرانی برای خرید کرم پودر هستند:
 یکی، کرم پودر مات اسموتینگ شون و دیگری کرم پودر دیلی دیفنس شون. به دلیل کیفیت بالا و تنوع تناژ رنگی این دو مدل کرم پودر که نزدیک به تناژ رنگی پوست مصرف کنندگان ایرانی تهیه شده و همچنین به دلیل دارا بودن فاکتور ضد آفتاب، این کرم‌ها جزو محبوب‌ترین‌ها هستند.

همان طور که خود شون نیز بر این امر باور دارد محصولات شون منطبق بر خواسته تمام کسانی است که دوست‌دار طبیعت و محصولات طبیعی هستند و به زیبایی طبیعی باور دارند.

۳ برند محبوب لوازم آرایشی و بهداشتی ایرانی

کامان

شرکت سیلانه سبز که یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید و پخش لوازم آرایشی و بهداشتی در کشور به شمار می‌آید با معرفی محصولات خوش رنگ، زیبا و جذاب کامان Come On محصولات کاربردی این برند سوئیسی را مهمان خانه اکثر خانواده‌های ایرانی کرده است. دامنه تنوع محصولات بهداشتی کامان فقط برای خانم‌ها نبوده و شامل انواع کرم آبرسان و مرطوب کننده‌ی دست و صورت برای هم خانم‌ها و آقایان،  انواع دئودورانت‌ها، بمب‌های آبرسان ویتامینه (بازهم برای خانم‌ها و آقایان)  انواع شوینده مخصوص صورت، کرم آبرسان مو و محصولات متنوع دیگر می‌شود. 

محصولات کامان با فرمولاسیون سوئیسی و در ایران با مجوز رسمی وزارت بهداشت تولید می‌شود. کامان دارای گواهی استاندارد کیفیت از لابراتوار اتو و گارنو سوئیس است و به همین دلیل با توجه به نیاز بازار مصرف کنندگان در کشور به خوبی توانسته جای محصولات مشابه و خارجی را به خودش اختصاص دهد.

بسته بندی‌های جذاب با رنگ‌های چشمگیر، نداشتن پارابن و مواد افزودنی مضر، دارا بودن هیالورونیک اسید در بسیاری از کرم های مرطوب کننده و واتر بمب ها، داشتن لاین اختصاصی محصولات برای آقایان و تنوع زیاد محصولات باعث شده تا کامان روز به روز بیشتر در میان مصرف کنندگان محبوبیت کسب کند.

یکی از محبوب‌ترین محصولات این گروه، ژل کرم‌های کامان هستنند.  این کرم‌های سبک آبرسان بدون داشتن چربی و داشتن بالاترین میزان رطوبت رسانی مناسب برای انواع پوست بوده و با داشتن هیالورونیک اسید ، ویتامین E ,C ,Q10 و کلاژن باعث جوانسازی و تغذیه پوست می‌شوند. کافیست بر حسب نوع پوستتان نوع مناسبی از این ژل کرم‌ها را انتخاب و استفاده کنید.

ترکیبات خاص این کرم‌ها باعث ترمیم پوست صورت می‌شود و چربی اضافه آن را کنترل می‌کند. کرم‌های آبرسان و ژل کرم‌ها بدون هیچگونه احساس چربی و سنگینی بر روی پوست جذب و باعث می‌شوند تا رطوبت از دست رفته پوست برای مدت طولانی  تامین و حفظ شود.

نظرات بینندگان