arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۸۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۰۹ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۹

10 مدل آیفون تصویری ارزان قیمت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

10 مدل آیفون تصویری ارزان قیمت

در سال‌های اخیر با توجه به نوسانات قیمت ارز و تغییر بی‌سابقه‌ی قیمت همه‌محصولات، خرید هر محصولی با چالش‌های جدی روبرو شده‌است. از آن‌جا که قیمت‌ها ثبات کمی دارند و میزان بودجه‌ی درنظرگرفته شده برای خرید، محدودتر از قبل شده‌است، تصمیم گرفتیم لیستی از بهترین آیفون‌های تصویری را آماده کنیم تا امکان خرید ساده‌تری داشته‌باشید. در این میان باید به این نکته توجه کنید که طبیعتا قیمت دربازکن‌های ایرانی در قیاس با خارجی‌ها مناسب‌تر است. در کنار آن یک نکته مهم دیگر هم وجود دارد؛ گران بودن یک آیفون تصویری الزاما به معنای باکیفیت‌تر بودن آن نیست، بلکه تفاوت قیمت‌ها بیشتر به تعداد امکانات و قابلیت‌هایی که ارائه می‌دهند بستگی دارد، مثلا یک آیفون تصویری 10 اینچی با حافظه که قابلیت باز کردن در پارکینگ و اتصال به دو پنل و نمایش همزمان 4 دوربین مداربسته را هم دارد، قیمت بالاتری از یک آیفون 4.3 اینچی ساده دارد، اما ممکن است به‌لحاظ ارائه‌ی کیفیت کارکرد، تفاوت چندانی با هم نداشته باشند.

با ما همراه باشید تا 10 مورد از با کیفیت‌ترین دربازکن‌های اقتصادی را بررسی کنیم:

آیفون تصویری سیماران HS-35FL

آیفون تصویری سیماران 35FL را می‌توان ارزان قیمت ترین دربازکن این برند در نظر گرفت. همانطور که از نام این محصول مشخص است دارای صفحه نمایش 3.5 اینچی است که می‌تواند برای مشاهده تصاویر مراجعه‌کننده کافی باشد. این محصول بدون حافظه می‌باشد و امکان ذخیره تصاویر بر روی آن را ندارید. بدنه مربعی و ساده آن، همان عملکرد مشخص و قدیمی آیفون را برای شما کامل می‌کند: مشاهده مراجعه کننده، صحبت با او و باز کردن در ساختمان به‌وسیله یک کلید بزرگ و مشخص.

10 مدل آیفون تصویری ارزان قیمت

شرکت سیماران یکی از بهترین برندهای ایرانی سازنده دربازکن تصویری است که محصولات با کیفیتی با گارانتی 2.5 ساله ارائه می‌کند. اگر به دنبال یک دربازکن ساده و با کیفیت و البته خوش‌قیمت هستید، مانیتور 35FL سیماران می‌تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد.

آیفون تصویری سیماران HS-43

یکی دیگر از انواع آیفون‌های ساده سیماران مدل HS-43 می‌باشد که در دو مدل باحافظه و بدون حافظه عرضه شده است. در مورد این دربازکن هم باید درنظر بگیرید که نمی‌توان انتظار خصوصیات ویژه‌ای از آن داشت؛ چرا که در آن کارکرد و عملکرد یک آیفون تصویری ساده گنجانده شده است. مانیتور 4.3 اینچی آن برای نمایش تصاویر از مراجعه‌کنندگان تقریبا کافی به‌نظر می‌رسد. این آیفون را می‌توان یک میان‌رده‌ی خوش‌قیمت در نظر گرفت. بدنه مستطیلی آن دارای یک صفحه طلقی است که می‌تواند به رنگ سیاه یا سفید باشد و دربرگیرنده نمایشگر دربازکن است. گوشی صوتی این محصول به وسیله مگنتی که در آن قرار دارد بر روی بدنه آیفون قرار می‌گیرد و دیگر نیازی به خار مغناطیسی برای نگه‌داشتن آن نیست. این محصول سیماران هم دارای 2.5 سال گارانتی است.

آیفون تصویری سیماران HS-43TK/M200

این دربازکن هم همان‌طور که از نامش پیداست دارای صفحه نمایش 4.3 اینچی است و باحافظه می‌باشد. اساسا محصولات باحافظه سیماران با دو نام M100 و M200 به بازار عرضه می‌شوند. در مدل M200 می‌توانید تا 200 عکس را در حافظه آیفون ذخیره کنید. اما تفاوت آن با مدل‌های M100 در این است که در سری 100، علاوه‌بر ذخیره 100 عکس، امکان ذخیره فیلم کوتاه از مراجعه کننده را هم خواهید داشت. نکته این‌که مدل‌های M100 و M200 قابل تبدیل به یکدیگر نیستند. همان‌طور که قبلا هم اشاره کردیم، آیفون‌های سیماران با گارانتی 2.5 ساله ارائه می‌شوند.

10 مدل آیفون تصویری ارزان قیمت

آیفون تصویری تابا TVD-5-43

شرکت تابا هم با معرفی محصولات اقتصادی خود تلاش کرده تا گامی در جهت کسب سهم قابل توجهی از بازار آیفون‌های اقتصادی برداشته باشد. این آیفون‌ها با ظاهری نسبتا ساده و عملکرد ابتدایی خود می‌توانند نیازهای اولیه شما به یک دربازکن را برطرف کنند. تابا مدل‌های TVD-5 را در دو اندازه 4.3 و 7 اینچی ارائه کرده است که مدل کوچکتر، قیمت مناسب‌تری هم دارد. نمایشگر LCD این دربازکن بر روی یک صفحه مشکی رنگ قرار گرفته تا در کنار بدنه سفید، کنتراست جالبی در ظاهر خود ارائه کند. این سری از آیفون‌های تابا بدون حافظه هستند و با گارانتی 3 ساله عرضه می‌شوند.

آیفون تصویری تابا TVD2043

محصول دیگر تابا در رده آیفو‌های اقتصادی مدل 2043 است که این مدل هم صفحه نمایش 4.3 اینچی دارد. البته به‌طور کلی باید این نکته را در نظر داشته باشید که اندازه‌های 4.3 و 7 اینچی متداول‌ترین سایز مانیتور به‌شمار می‌روند که 4.3 اینچ بودن نمایشگر آن را ارزان‌تر هم می‌کند. دربازکن تصویری تابا 2043 با این اندازه نمایشگر، بدون حافظه است و رزولوشن تصویری آن 420 تی‌وی‌لاین می‌باشد. دو کلید لمسی برجسته در سمت راست بدنه این آیفون قرار دارد که وظایف اصلیِ آن، یعنی روشن کردن صفحه نمایش و باز کردن درِ ساختمان را انجام می‌دهند. دربازکن‌های تابا با گارانتی 3 ساله ارائه می‌شوند.

آیفون تصویری تابا 1040M200

آیفون ارزان با حافظه تابا مدل 1040 آن می‌باشد که از یک بدنه ساده و قدیمی استفاده کرده‌است. این آیفون که صفحه نمایش آشنای 4.3 اینچی را دارد، امکان ضبط 200 عکس را برای شما ممکن می‌کند و البته می‌توانید با ارتقای حافظه آن، قابلیت ضبط فیلم را هم اضافه کنید. بدنه این آیفون از جنس ABS است و بدون ارتباط داخلی عرضه می‌شود. مانند تمامی آیفون‌های تابا گارانتی معتبر 3 ساله این محصول خیال کاربر را از خرید خود راحت می‌کند.

10 مدل آیفون تصویری ارزان قیمت

آیفون تصویری سوزوکی SZ-413

ساده‌ترین دربازکن سوزوکی مدل 413 آن است که بدنه‌ای درست شبیه 1040 تابا دارد. نمایش تصاویر در نمایشگر 4.3 اینچی این دربازکنِ بدون حافظه، اصلی‌ترین عملکرد آن محسوب می‌شود. این آیفون قابلیت برقراری ارتباط با واحد نگهبانی را هم دارد تا بتوان آن را برای مجتمع‌های مسکونی با تعداد واحد بالا که نیاز به برقراری ارتباط با نگهبانی دارند، به‌کار برد. سوزوکی همین آیفون را به‌همراه حافظه هم تولید کرده است تا یک مدلِ ساده‌ی باحافظه با نام SZ-413M هم در مجموعه خط تولید خود، با گارانتی 3 ساله داشته‌باشد.

آیفون تصویری سوزوکی SZ-415

آیفون 415 سوزوکی هم همان خصوصیات 413 را دارد اما با ظاهری نسبتا متفاوت عرضه می‌شود. بدنه مستطیلی و کشیده‌ی آن که نمایشگر را بر روی یک قاب سیاه رنگ قرار داده، در چند مدل از آیفون‌های سوزوکی تکرار شده است. در مدل‌های جدید تر کلیدهای دربازکن که در لبه سمت راست نمایشگر قرار دارند، لمسی شده‌اند و کار با آن‌ها بسیار ساده‌تر. این آیفون بدون حافظه می‌باشد و امکان برقراری ارتباط با واحد نگهبانی را هم دارند. شرکت سوزوکی برای تمام محصولات خود گارانتی 3 ساله درنظر گرفته است.

آیفون تصویری اف اف تکنولوژی 4PNC

این دربازکن اف اف با ظاهری شبیه به 1043 تابا و 413 سوزوکی ساخته شده است: بدنه سفید مستطیلی شکل که صفحه نمایش 4.3 اینچی دارد و سه کلید لمسی در سمت راست آن به‌چشم می‌خورد. این آیفون اف اف بدون حافظه می‌باشد و دارای گارانتی 2 ساله است. دربازکن‌های سیماران، سوزوکی، کوماکس، آلدو و اف اف تکنولوژی با یکدیگر سازگاری نصب دارند، یعنی می‌توانید نمایشگر اف اف را با پنل سیماران یا سوزوکی قدیمی خود هماهنگ کنید تا باز هم در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. آیفون‌های اف اف دارای گارانتی 2 ساله می‌باشند.

آیفون تصویری الکتروپیک 797

یکی دیگر از آیفون‌هایی که در این مجموعه قرار می‌گیرد مدل 797 الکتروپیک است. این آیفون هم صفحه نمایش 4.3 اینچی دارد و در میان تمام آیفون‌های معرفی شده، دارای قیمت بالاتری می‌باشد. این دربازکن قابلیت پشتیبانی از 2 پنل را دارد، به این معنا که می‌توانید آن را برای ساختمان‌هایی با دو ورودی هم به کار برید و یا اینکه خروجی دوم مانیتور را به یک دوربین مداربسته متصل کنید تا تصاویر آن را (از لابی، پارکینگ و یا انباری) در اختیار داشته‌باشید. یک ویژگی منحصر به‌فرد دیگر اینکه این محصولِ با حافظه امکان فراخوانی آسانسور را هم دارد. دربازکن‌های پیک با گارانتی 3 ساله عرضه می‌شوند.

 

نظرات بینندگان