arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۸۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۸ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۹

سخنگوی صنعت برق: از صبح تاکنون قطع برق نداشتیم / فردا جدول خاموشی نداریم

سخنگوی صنعت برق گفت: برای فردا جداول خاموشی های احتمالی برای هیچ نقطه ای از کشور اعلام نخواهد شد. وی افزود: پیش بینی ها حاکی از این است که فردا با افزایش نسبی دمای هوای کشور مواجه ایم و احتمال گشایش در بحث سوخت نیروگاهی داریم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی صنعت برق گفت: با شروع پیک شبانه از غروب امروز، با رشد مصرف برق مواجه ایم که امیدواریم مشترکان عزیز بخش خانگی با مدیریت مصرف، شبکه برق کشور را در تأمین برق پایدار و بدون خاموشی همراهی کنند.
مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق در گفت وگو با تسنیم اظهار داشت: برای فردا جداول خاموشی های احتمالی برای هیچ نقطه ای از کشور اعلام نخواهد شد.

وی افزود: پیش بینی ها حاکی از این است که فردا با افزایش نسبی دمای هوای کشور مواجه ایم و احتمال گشایش در بحث سوخت نیروگاهی داریم.

سخنگوی صنعت برق تصریح کرد: امروز با مدیریت بخش انرژی صنایع و همکاری مردم، 1500 مگاوات پیک روزانه مصرف برق از روز گذشته کمتر بود و امروز تا این لحظه، روز را بدون خاموشی پشت سر گذاشته ایم؛ در واقع با تلاش های صورت گرفته، هیچ کدام از قطعی های پیش بینی شده در قالب جداول خاموشی های احتمالی، از صبح امروز تاکنون اعمال نشده است.

وی ادامه داد: با شروع پیک شبانه از غروب امروز، با رشد مصرف برق مواجه ایم که امیدواریم مشترکان عزیز بخش خانگی با مدیریت مصرف، شبکه برق کشور را در تأمین برق پایدار و بدون خاموشی همراهی کنند و اگر امشب شاهد مدیریت مصرف توسط مردم باشیم، خاموشی نخواهیم داشت.

نظرات بینندگان