arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۸۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۲ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۹

تکذیب مرگ دو نفر در تصادف شب گذشته اتوبوس با کامیون حامل مازوت

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با تکذیب خبر فوت دو نفر در تصادف شب گذشته اتوبوس با تریلر حامل سوخت ، در این باره توضیحاتی ارایه کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با تکذیب خبر فوت دو نفر در تصادف شب گذشته اتوبوس با تریلر حامل سوخت ، در این باره توضیحاتی ارایه کرد.

مجتبی خالدی  در این باره اظهار کرد: شب گذشته گزارشی در خصوص حادثه تصادف میان یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه تریلی حامل سوخت به سامانه ١١۵ اورژانس اطلاع داده شد که بلافاصله تکنسین های اورژانس به محل حادثه واقع در محور گرمسار به سمنان اعزام شدند.

وی ادامه داد: گزارش های ابتدایی که به دست ما رسید حاکی از فوت دو تن در این حادثه بود که در گزارشات بعدی مشخص شد این افراد بد حال هستند ولی خوشبختانه فوت نکرده اند ضمن انکه تعداد مصدومان نیز در گزارش های بعدی تغییر کرد.

خالدی افزود: اقدامات درمانی نیز به سرعت برای حادثه دیدگان صورت گرفت و اقدامات لازم انجام شد.

وی همچنین تاکید کرد: بر اساس گزارش نهایی ٢٩ نفر دچار مصدومیت شدند که حال راننده از همه وخیم تر است.

وی در ادامه با بیان اینکه این کامیون حامل سوخت مازوت بوده است گفت: طبق گزارش دانشگاه سمنان تعداد ۲۹ نفر که شامل افراد مسن و کودک نیز هستند دچار مصدومیت شدن، از این تعداد دو نفر در محل درمان و ۲۷ نفر به بیمارستان کوثر انتقال داده شده اند.

خالدی تاکید کرد: کامیون فقط دچار نشتی از قسمت باک گازوئیل شده بود که نشتی مهار شده است.

به گفته وی این حادثه حوالی ٢٣:٢٠ دقیقه رخ داده است.

شب گذشته اورژانس کشور علاوه بر اعلام فوت دو تن ، شمار مصدومان حادثه را هم ۳۵ اعلام کرده بود که امروز در گزارش تکمیلی آمارها را اصلاح کرد.

 ایسنا

نظرات بینندگان