arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۸۵۶۴
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۳ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۹

آخرین آمار کرونا در ایران، ۸ بهمن ۹۹: فوت ۹۱ نفر در شبانه روز گذشته

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۳۱۴ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۹۱ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۵۷ هزار و ۶۵۱ نفر رسیده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سیما سادات لاری روز چهارشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از ابتلا به این ویروس در کشور بیان کرد: از دیروز تا امروز ۸ بهمن ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۶۰۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۶۹۵ نفر از آنها بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۳۱۴ نفر رسید.

به گزارش انتخاب، وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۷ هزار و ۶۵۱ نفر رسید.

لاری گفت: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۱۸۳ هزار و ۴۶۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. همچنین ۴۰۲۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

معاون وزیر بهداشت افزود: تا کنون ۹ میلیون و ۷۰ هزار و ۱۶۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۸ شهرستان کشور در وضعیت نارنجی، ۱۵۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۷۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

نظرات بینندگان