arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۸۶۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۹ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۹

شناسایی اولین مورد مبتلا به کرونای جهش یافته در اهواز / دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور: افرادی که با این فرد در تماس نزدیک بوده‌اند قرنطینه شده‌اند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: نخستین مورد مبتلا به کرونای جهش یافته که مسافری از مقصد کشور هلند بوده در شهر اهواز شناسایی شد. وی افزود: هم‌اکنون بیمار و افرادی که با ایشان در تماس نزدیک بوده‌اند قرنطینه شده‌اند که البته مطابق آزمایشات هیچ کدام از اعضای خانواده وی به ویروس انگلیسی مبتلا نشده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: نخستین مورد مبتلا به کرونای انگلیسی که مسافری از مقصد کشور هلند بوده در شهر اهواز شناسایی شد.

فرهاد ابول‌نژادیان در گفت‌وگو با تسنیم در اهواز‌ اظهار داشت: نخستین مورد مبتلا به کرونای انگلیسی در خوزستان شناسایی شد و این بیمار، مسافری از کشور هلند بوده که در فرودگاه از او نمونه‌گیری شده بود.

وی افزود: هم‌اکنون بیمار و افرادی که با ایشان در تماس نزدیک بوده‌اند قرنطینه شده‌اند که البته مطابق آزمایشات هیچ کدام از اعضای خانواده وی به ویروس انگلیسی مبتلا نشده‌اند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور گفت: با توجه به قدرت سرایت بالاتر این ویروس جهش یافته، لازم و ضروریست مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در تجمعات اهتمام جدی داشته باشند.

نظرات بینندگان