arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۸۷۴۷
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۲ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۹

دیدار ظریف با وزیر خارجه گرجستان به دلیل ابتلای دیوید زالکالیانی به کرونا برگزار نشد / دو طرف تلفنی گفت و گو کردند

وزیر امور خارجه و همتای گرجستانی او در تماسی تلفنی درباره آخرین وضعیت مناسبات دوجانبه و مسائل منطقه‌ای گفت‌و گو و تبادل نظر کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر امور خارجه و همتای گرجستانی او در تماسی تلفنی درباره آخرین وضعیت مناسبات دوجانبه و مسائل منطقه‌ای گفت‌و گو و تبادل نظر کردند.

به گزارش اداره کل اطلاع رسانی و دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه، در تماس تلفنی دیوید زالکالیانی و محمد جواد ظریف آخرین وضعیت مناسبات دوجانبه و منطقه ای مورد گفت و گو و تبادل نظر قرار گرفت.

ظریف در این گفت وگوی تلفنی ابراز امیدواری کرد همتای گرجستانی وی از بهبودی کامل برخوردار شود.

براساس این گزارش، تست کرونای وزیر امور خارجه گرجستان در روز های اخیر مثبت اعلام شده بود و با توجه به قرار داشتن در شرایط قرنطینه، امکان دیدار حضوری با ظریف در جریان دیدار وزیر امور خارجه کشورمان امکان‌پذیر نبوده است.

به گزارش ایرنا، «محمدجواد ظریف» در راس هیاتی از روز دوشنبه هفته جاری سفر خود را به جمهوری آذربایجان، فدراسیون روسیه، جمهوری ارمنستان، جمهوری گرجستان و جمهوری ترکیه آغاز کرده است.

ظریف امروز در ایستگاه چهارم به تفلیس پایتخت گرجستان رسیده است. آنکارا مقصد آخر سفر منطقه‌ای وزیر امور خارجه کشورمان می‌باشد.

این سفر با محوریت مسائل دوجانبه، آخرین تحولات قفقاز، پروژه‌های در دست همکاری و زمینه‌های گسترش صلح و ثبات در منطقه انجام می‌شود.

نظرات بینندگان