arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۸۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۳ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۹

فرمانده نیروی زمینی سپاه: اگر این اقتدار نظامی نبود، باید منتظر نقشه‌های نظامی دشمن می‌شدیم / چنین امنیتی در دنیای امروز کم نظیر است

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان هرگز از توطئه‌های گوناگون علیه نظام دست برنداشته و اقتدار امروز نیروهای نظامی از جمله سپاه عامل بازدارنده در برابر توطئه های نظامی دشمنان علیه ایران شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان هرگز از توطئه‌های گوناگون علیه نظام دست برنداشته و اقتدار امروز نیروهای نظامی از جمله سپاه عامل بازدارنده در برابر توطئه های نظامی دشمنان علیه ایران شده است.

به گزارش روابط عمومی سپاه منطقه ایلام، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور روز پنجشنبه در دیدار با جمعی از فرماندهان و مدیران سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: بدون شک اگر این اقتدار نظامی نبود، باید منتظر نقشه‌های نظامی دشمن می‌شدیم اما این اقتدار نظامی ایران جسارت توطئه های نظامی را از دشمن گرفته شده است.

وی تاکید کرد: قوی شدن ایران عامل بازدارندگی مهمی در برابر دشمنان است و باید بیش از گذشته در این مسیر گام برداریم.

سردار خاکپور با اشاره به وضعیت مرزهای استان ایلام یادآور شد: ما در مرزهای غربی مانند دیگر مناطق و مرزهای کشور از امنیت خوبی برخوردار هستیم و چنین امنیتی در دنیای امروز کم نظیر است.

وی ادامه داد: رزمندگان ایلامی در دوران دفاع مقدس اقدامات ماندگاری در دفاع از انقلاب به جای گذاشته اند و امروز نیز جوانان ایلامی جا پای بزرگان خود گذاشته و در حال افتخار آفرینی هستند.

سردار پاکپور تصریح کرد: مردم داری و خدمت به مردم از اولویت های سپاه است که سپاه ایلام در این زمینه خدمات خوبی در جهت محرومیت زدایی و کمک به اقشار آسیب پذیر انجام داده است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام نیز در این دیدار با بیان اینکه سپاه استان تمام توان خود را برای خدمت به مردم به کار گرفته است گفت: سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام تلاش های مختلفی را انجام داده که البته علاوه بر تامین امنیت، نگاهی هم به توسعه فعالیت های اجتماعی و محرومیت زدایی و خدمت به مردم داشته است.

سردار جمال شاکرمی اضافه کرد: کاهش آسیب های اجتماعی ، مشاوره و ارتقای سبک زندگی ، اهدا جهیزیه ، افزایش امنیت و مردمی کردن امنیت از جمله رئوس برنامه های خدمت رسانی به مردم در مناطق محروم استان است.

نظرات بینندگان